۰۴ شهریور ۱۳۹۴

بلیتی برای یک تجربه جدید شنیداری

سفر به عمق صدا با Sound Tower  

طراحی بی‌نظیر، کیفیت صدای شگفت‌انگیز و قابلیت‌های مدرن در سینمای خانگی LH-369XBH و LH-349HTS

ال‌جی الکترونیکس، شرکت پیشگام جهان در محصولات محصولات صوتی و تصویری، از سیستم سینمای خانواده LH-369XBH و LH-349HTS رونمایی کرد. این سیستم دو ساب ووفر و صدای بم قدرتمندی دارد.

نصب و کاربری آسان: نبض سریع موسیقی

نصب و استفاده آسان سیستم‌های Sound Tower تجربه شنیداری را برای عاشقان فیلم و موسیقی دو چندان می‌کنند. طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که در سریعترین زمان ممکن می‌توانید این دستگاه را نصب کنید. همچنین، استفاده از این دستگاه بسیار کاربرپسند، ساده و خوشایند است. قابلیت های این سینمای خانگی فوق منجر به انتخاب کسانی می شود که می‌خواهند از انواع محتواهای چندرسانه‌ای بهترین بهره را ببرند.

اتصال آسان: با هر محتوایی ارتباط برقرار کنید

اگرچه ارتباط بلوتوث مهمترین بخش Sound Tower است، قابلیت همزمان‌ساز صدای Wireless این دستگاه باعث می‌شود که بدون سیم و تنها با استفاده از شبکه Wireless سینمای خانگی با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی ارتباط برقرار کند. با پیشرفت فناوری‌های تلویزیونی مدرن، نمایشگرها هر روز باریکتر و باریکتر می‌شوند. این پدیده باعث شده تا بر روی کیفیت صدای خروجی تأثیر بگذارد. اگرچه این مشکل در این سینمای خانگی با قابلیت LG Wireless Sound Sync به طور کامل حل شده است. همچنین قابلیت‌های دیگری نظیر LG Apt X باعث می‌شود تا صدا با تمام جزئیاتش پخش شود. افزون بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از اتصال USB محتوای مورد علاقه‌شان را بشنوند.

X BOOM TOWER_11

طراحی بی ‌نظیر: خانه را زیباتر کنید

Sound Tower طراحی ظریف و سطح بسیار شفافی دارد که جای بسیار کمی از سطح را اشغال می‌کند. این طراحی استفاده از فضای مفید خانه را بهینه می‌کند و مکمل هر اتاق نشیمنی خواهد بود. پرداخت درخشان و شفاف رنگ مشکی و شیشه‌ای این دستگاه زیبایی خاصی را به فضا می‌بخشد.

یکی از مسئولین رسانه‌ای شرکت ال‌جی در این مورد این محصول بی‌نظیر گفت: “ما به بهترین وجه Sound Tower را با کیفیت صدایی عالی و کاربری هوشمند طراحی و در مجموعه‌ای فشرده و زیبا ارائه کردیم”. او اضافه می‌کند: “اکنون خانواده‌های بیشتری اتاق تلویزیون خود را به این سیستم مجهز خواهند کرد و لحظاتی به یادماندنی برای خودشان رقم خواهند زد. نصب و استفاده از این محصول بسیار ساده است و Sound Tower با بلندگوهای خود لذت عاشقان موسیقی را دو چندان خواهد کرد. مصرف‌کنندگانی که از سرویس‌های استریمینگ موسیقی استفاده می‌کنند می‌توانند گوشی همراه یا سایر ابزارهای بلوتوثی خود را به این دستگاه متصل کنند. همچنین کاربران می‌توانند موسیقی خود را از طریق USB توسط این دستگاه بشنوند. قابلیت Sound Sync با تلویزیون‌های ال‌جی کیفیت تولید صدا را تا حد زیادی بالا می‌برد.”

X BOOM TOWER_5

با همه این قابلیت‌ها، این دستگاه سینمای خانگی بی‌نظیر ال‌جی در تحقیقات، تست‌ها و آزمایشات صوتی گسترده سربلند بیرون آمده تا عمق و پویایی شگفت‌انگیزی را برای تجربه شنیداری شما به ارمغان آورد.

این محصول از دهم شهریور ماه در کلیه فروشگاه های گلدیران برای علاقه مندان به این محصول در دسترس می‌باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید