۲۸ مرداد ۱۳۹۴

ترفندهای کار با ال‌جی G4- قسمت هفتم

 مطلب سریالی ترفندهای کار با ال‌جی G4 انگار تمام‌شدنی نیست. امروز هم قصد داریم 5 فوت و فن دیگر را به شما بیاموزیم. پس، با ما همراه باشید.

عکس گرفتن از صفحه

برای عکس گرفتن از صفحه یا اسکرین‌شات در ال‌جی G4 فقط کافیست کلید کم کردن صدا و کلید خاموش/روشن را در پشت گوشی به صورت همزمان به مدت یک‌ثانیه فشار دهید.

 

قابلیت Glance View

قابلیت Glance View به شما امکان می‌دهد تا به سرعت و بدون بیدار کردن گوشی زمان را ببینید. برای استفاده از این قابلیت، فقط کافیست از بالای صفحه به سمت مرکز بکشید و یکی- دو ثانیه نگه دارید. (یکی-دو ثانیه طول می‌کشد که پنجره ظاهر شود.)

 

تغییر دوربین

وقتی داخل برنامه دوربین هستید، می‌توانید به سرعت بین دوربین جلو و پشت تنها با لمس کششی به سمت بالا و پایین صفحه دوربین را تغییر دهید. اگر نخواستید، نیازی نیست به آیکون بالا دسترسی پیدا کنید.

 

تغییر نسبت تصویر

حتماً مطمئن شوید که نسبت تصویر در ال‌جی G4 در زمان تصویربرداری 16 به 9 است و نه 4 به 3. در این صورت، دوربین قسمت‌های بیشتری از یک صحنه را ثبت می‌کند.

 

تصویربرداری RAW+JPEG

اگر تاکنون نمی‌دانستید، دوربین ال‌جی G4 می‌تواند تصاویر RAW یا خام را ثبت کند. بنابراین، حالت RAW+JPEG به شما امکان می‌دهد هم تصویر RAW و هم یک فایل فشرده JPEG برای خود نگه دارید. اولی را می‌توانید در یک برنامه ویرایش عکس مانند Adobe Lightroom باز کنید و با یک ویرایش سنگین نتایج خیلی بهتری به دست آورید.

۵ نظر

سلام ۸ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
خواهش میکنم جوابم رو بدین
اگه چرم پشت گوشی لکه افتاد باید چجوری پاکش کنم
اصلا هر کاری میکنم پاک نمیشه
آب گل الود بهش خورده بعد خشک شده عین رنگ بهش چسپیده

muhammad ۲۷ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام و خسته نباشید.من چند روزیه الجی جی۴ خریدم..مشکلاتی قبیل۱-سنسوراش کار نمیکنن..ینی کسی بام تماس بگیره دیگه صفحه در هیج صورتی روشن نمیشه تا مخاطب قطع کنه!!حتی نمیتونم تماسو قطش کنم!!۲-اصلن اسکرین سیورش فعال نیس یا اصلن نداره!!!اصلن نمیتونم ساعتو ببینم یا…!!!
ممنون میشم کمکم کننینن!!آیا واس سنسورش گارانتی جوابگوست؟!!!

جاوید ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

گوشیتون خرابه چون من خودم دارم و هیچکدوم ازین مشکلا رو نداره و ندیدم کسه دیگه ای هم داشته باشه

alijahan ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

گوشیتون مشکلی نداره احتمالا گلسی که روی گوشی گذاشتید روی سنسورشو پوشونده
این سنسر خیلی حساسه حتی گلس شفاف هم میتونه فعالش کنه

محمد ۱۵ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام گوشیم g4 هس چیکارکنم رم که توگوشی گذاشتم به جاب حافظه خودگوشی همه چی داخل اون بره ینی تواون ذخیره شه

نظر دهید