۰۷ شهریور ۱۳۹۴

ساعت‌های هوشمند ال‌جی هوشمندتر می‌شوند

با جدیدترین به‌روزرسانی سیستم‌عامل Android Wear، قابلیت وای-فای و مجموعه دیگری از امکانات به ساعت‌های هوشمند ال‌جی افزوده می‌شود.

به قول خیلی از مردم، تنوع چاشنی زندگی است. ال‌جی با سه ساعت هوشمندی که وارد بازار کرده این فلسفه را کاملاً به منثه ظهور رسانده است.

ال‌جی می‌داند که نباید به همین‌ها بسنده کند. این شرکت تشخیص داد که چیزهای دیگری به جز تنوع نیز اهمیت دارد؛ مثل قابلیت اتصال وای-فای، تعامل و سرگرمی.

اکنون، جدیدترین به‌روزرسانی برای هر سه دستگاه ارائه شده است. ال‌جی G Watch R با قابلیت وای-فای عرضه می‌شود. ازین پس، دیگر لازم نیست شما به اتصال بلوتوث برای دریافت پیام، اعلان‌ها و دیگر اطلاعات روی ساعتتان تکیه کنید.

با این به‌روزرسانی برای هر سه ساعت هوشمند ال‌جی، یعنی G Watch R، G Watch و Watch Urbane خبرهای خوبی داریم. قابلیت‌ها بسیار پیشرفته شده‌اند و صفحه‌های تعاملی بیشتری ارائه شده است. این صفحه‌ها از فروشگاه گوگل Play در کمترین زمان قابل دانلود هستند. صفحه‌های تعاملی به شما امکان می‌دهد تا بر روی آیکون‌ها ضربه بزنید، به اطلاعات بیشتری نظیر آب‌وهوا، دفترچه خاطرات یا ایمیل‌های خوانده نشده دسترسی پیدا کنید و برنامه‌های کاربردی دیگر را اجرا کنید.

اگر می‌خواهید تناسب اندامتان را حفظ کنید همین ساعت هوشمند می‌تواند به شما کمک کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی صفحه ساعت ضربه بزنید تا قدم‌های شما را بشمارد: چقدر می‌دوید، چقدر پیاده‌روی می‌کنید، چقدر بیهوده وقت می‌گذرانید و حتی اینکه چند کالری سوزانده‌اید.

این به‌روزرسانی به دو کاربر Android Wear امکان می‌دهد تا با استفاده از قابلیت Together به هم متصل شوند. در این حالت، کل صفحه ساعت به یک فضا برای اشتراک‌گذاری تبدیل می‌شود و زمانی که شما در این محیط قرار گرفتید می‌توانید چیزهای مانند صورتک‌های احساسی و تصاویر را با یکدیگر به اشتراک گذارید. شما می‌توانید فعالیت کنونی خود را نیز به اشتراک می‌گذارید؛ اینکه آیا در حال کار هستید، در حال مکالمه هستید یا جایی می‌روید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید