۰۳ شهریور ۱۳۹۴

صدا را نشنوید، لمس کنید!

بلندگوی خطی های-فای HS7 از سری Music Flow  ال‌جی شما را به تمام خواسته‌هایتان برای گوش دادن به موسیقی می‌رساند؛

 اگر می‌خواهید هر جا می‌روید موسیقی همراهتان باشد، اگر می‌خواهید آهنگ مورد نظرتان را با قدرت و کیفیت صدای بالا بشنوید، اگر می‌خواهید از شر سیم و کابل‌های مزاحم راحت شوید و اگر می‌خواهید از دستگاه‌های دیگر نیز موسیقی را بشنوید، تنها یک راه حل دارید و آن هم بلندگوی خطی های-فای HS7 از سری Music Flow  ال‌جی است.

بلندگوی بی‌سیم HS7 (مدل LH-170SPK) یک بلندگوی 4.1 کانال 360 وات از سری Music Flow است که می‌تواند موسیقی را به صورت خودکار با قرار گرفتن در محدوده دستگاه پخش کند.

سرویس Google Cast

سرویس Google Cast نیز در این دستگاه برای استفاده آنلاین موسیقی فعال است. (ممکن است این سرویس یا توجه به محدودیت‌های قانونی در کشور ایران فعال نباشد.)

سرویس پخش آهنگ

دسترسی به رادیوهای آنلاین موسیقی همچون Spotify ، Deezer وNapster  در این دستگاه فراهم است. (با توجه به محدودیتهای قانونی هر کشور ممکن است این سرویس در دسترس نباشد.)

پخش موسیقی به صورت اتوماتیک

فقط کافی است به دستگاه Music Flow نزدیک باشید! این دستگاه به سیستم هوشمند شما به صورت اتوماتیک متصل شده و موسیقی مورد نظر شما را پخش می کند.

مد سینمای خانگی

به سادگی و با افزودن بلندگوی ساندبار به شبکه و اتصال آن به شبکه بلندگوهای داخل اتاقتان به صورت بی‌سیم از صدای رسا در تمامی خانه بهره‌مند شوید

مد پخش در اتاق‌های مختلف

اگر بلندگوها در چندین اتاق متفاوت قرار داده شود، توانایی پخش چندین موسیقی متفاوت و یا یکسان را به صورت همزمان دارد.

پخش موسیقی با کیفیت  HD

به آسانی هر منبع موسیقی را با این دستگاه پخش کنید؛ حتی موسیقی با کیفیت HD . این دستگاه قابلیت پخش فرمت‌های مختلف مانند FLAC,WAV,AIFF APPLE Lossless  را دارد .

چت خانگی

به بلندگوی خود در راه رسیدن به خانه پیامک بزنید تا موسیقی مورد نظر شما به محض رسیدن به منزل پخش شود.

شبکه یکپارچه

تلفیق شبکه با فناوری وای-فای دوگانه Music Flow ال‌جی یک ارتباط مستحکم بدون افت کیفیت و از دست دادن داده و قطعی را تجربه کنید

۱ نظر

علی ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

یکی میخوام

نظر دهید