۰۵ شهریور ۱۳۹۴

یک محصول مبتکرانه دیگر از ال‌جی: صفحه‌کلید کامل اما جیبی!

ال‌جی در پی افزایش سهم خود در بازار روبه‌رشد لوازم جانبی موبایل است

سئول، 27 آگوست 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، در تلاش برای کسب سهم بیشتر در بازار لوازم جانبی موبایل، که با رشد سریعی روبه‌رو شده است از اولین صفحه‌کلید همراه بی‌سیم که قابلیت لول شدن را دارد در نمایشگاه IFA 2015 برلین آلمان پرده‌برداری خواهد کرد. صفحه‌کلید رولی (Rolly) ال‌جی (مدل KBB-700)، برخلاف دیگر صفحه‌کلیدهای همراه موجود در بازار، در چهارردیف تا می‌شود تا به عنوان یک وسیله قابل حمل در جیب اشخاص یا هر کیف دستی به راحتی جا ‌شود.

LG-Rolly-Keyboard-2

صفحه‌کلید رولی ال‌جی از کلیدهای متمایز از هم و یک پایه همراه تاشو برخوردار بوده و تایپ کردن روی آن بسیار راحت است زیرا کلیدهای 17 میلی‌متری آن به بزرگی کلیدهای 18 میلی‌متری در بیشتر صفحه‌کلیدهای دسکتاپ است. این صفحه‌کلید از پلی‌کربنات مقاوم و ضدضربه و پلاستیک ABS ساخته شده و تایپ کردن روی آن بازخورد لمسی رضایت‌بخشی دارد که در صفحه‌کلیدهای سیلیکون منعطف نمی‌توانید پیدا کنید. دو بازوی مقاوم به سمت بالا باز می‌شوند تا به اندازه گوشی هوشمند و تبلت دربیایند. وقتی صفحه‌کلید رولی را باز می‌کنید قابلیت اتصال خودکار فعال می‌شود تا به راحتی دو دستگاه متفاوت را به صورت همزمان و از طریق بلوتوث به هم متصل کند و این قابلیت را داشته باشد که بین دو دستگاه با یک فشار کلید ساده تغییر وضعیت داد. یک باتری AAA صفحه‌کلید را تا سه ماه با استفاده متوسط شارژ نگه می‌دارد.

LG-Rolly-Keyboard-3

سئو یانگ-جای، معاون مسئول دستگاه‌های مبتکرانه شخصی در شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «صفحه‌کلید رولی ال‌جی فقط یکی از چندین دستگاه‌ ممتاز برای ورود اطلاعات است که ما طی ماه‌های آتی پرده‌برداری خواهیم کرد تا مجموعه لوازم جانبی‌ خود را توسعه دهیم. هدف این بود محصولی تولید شود که ارزش بیشتری برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ایجاد کند و در عین حال، طراحی منحصربه‌فردی نیز داشته باشد که قبلاً وجود نداشته است.»

LG-Rolly-Keyboard-4

صفحه‌کلید رولی در ماه سپتامبر در ایالات متحده امریکا عرضه می‌شود و به دنبال آن، در سه ماهه چهارم، در بازارهای اصلی اروپا، امریکای لاتین و آسیا در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت و جزییات دسترسی به صورت بومی در زمان عرضه اعلام خواهد شد. بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2015 می‌توانند صفحه‌کلید رولی ال‌جی را، از 4 تا 9 سپتامبر، در سالن 18 مس برلین از نزدیک ببینند.

*نکته: این صفحه‌کلید از دستگاه‌هایی که نمایشگر آنها تا 10 اینچ است پشتیبانی می‌کند.

LG-Rolly-Keyboard-5

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید