۱۲ شهریور ۱۳۹۴

مشارکت ال‌جی با آمازون برای پخش محتوای HDR در تلویزیون‌های هوشمند webOS ال‌جی

تلویزیون‌های 4K OLED ال‌جی محصول سال 2015 با پخش HDR محتوایی با بالاترین کیفیت و بهترین تجربه مشاهده ارائه می‌دهند.

برلین، 3 سپتامبر 2015- ال‌جی الکترنیکس امروز پخش HDR در تلویزیون‌های 4K OLED را اعلام کرد. این فناوری به مشتریان امکان می‌دهد تا از کیفیت تصویر استثنایی HDR از طریق برنامه کاربردی Amazon Video در پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی لذت ببرند. برنامه Amazon Video اولین تأمین‌کننده محتوای HDR در تلویزیون‌های 4K OLED ال‌جی است که بالاترین کیفیت تصویر و راحت‌ترین تجربه مشاهده HDR را در بازار ارائه می‌دهد.

از امروز، سریال‌های پرطرفدار و برنده ارژینال آمازون با نام‌های Transparent و Mozart in the Jungle و قسمت‌هایی از سریال کمدی Red Oaks که در آینده پخش می‌شود در دسترس هستند و می‌توان آنها را در حالت HDR در جدیدترین تلویزیون‌های OLED 4K Ultra HD ال‌جی پخش کرد. این تلویزیون‌ها شامل سری EF9500 از تلویزیون‌های مسطح OLED 4K، برخی از مدل‌های EG9600 و EG9200 و نیز سری تلویزیون‌های منحنی OLED 4K است. سری EF9500 با قابلیت HDR کامل عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند محتوای HDR را هم از شرکای پخش محتوا و هم از دستگاه‌های جانبی پخش کنند. سری EG9600 یک به‌روزرسانی میان‌افزار دریافت کرده است. بنابراین، مشتریان می‌توانند محتوا را از تأمین‌کنندگان کنونی و آتی پخش کنند.

 

به گفته CEA، انجمن لوازم الکترونیک مصرفی، فناوری HDR قابلیتی است که محدوده وسیع‌تری از تاریکی، روشنایی و جزییات سایه را ارائه می‌دهد و تجربه مشاهده را بهتر می‌کند. تلویزیون‌های OLED 4K ال‌جی با خط مشی‌های جدید CEA برای نمایشگرهای مجهز به HDR سازگاری دارند. فناوری OLED ال‌جی کاملاً برای محتوای HDR مناسب هستند زیرا سیاهی کاملی را ایجاد می‌کنند که تنها با تلویزیون OLED امکان‌پذیر است. OLED با سیاهی کامل شروع می‌شود و می‌تواند محدوده‌های نور را در کمترین سطح نور ایجاد کند. در نتیجه، تجربه مشاهده HDR  استثنایی و راحت‌تر می‌شود.

263401

لی این-کیو، معاون ارشد و رئیس بخش مانیتور و تلویزیون در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «ما از مشارکت با آمازون برای ارائه محتوای HDR در تلویزیون‌های OLED ال‌جی اطمینان داریم که می‌توانیم بهترین تجربه مشاهده‌ای را ارائه دهیم که تا به امروز برای محتوای HDR در تلویزیون وجود داشته است. بازار پخش محتوا رشد زیادی در چند سال اخیر داشته و مشارکت ما بهترین کیفیت تصویر را برای مشتریان بیشتری به ارمغان می‌آورد.»

پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی برای این طراحی شده است که یافتن و تغییر محتوا، مثل پخش تلویزیون، سرویس‌های پخش آنلاین و دستگاه‌های جانبی، سریع و ملموس باشد. پلت‌فرم webOS از تغییر سریع برخوردار است که به بینندگان امکان تغییر سریع بین محتوای دلخواه را می‌دهد و کشف منابع جدید سرگرمی از شرکای 4K نظیر Amazon Video، Netflix، YouTube، DIRECTV و بسیاری دیگر از گزینه‌های Full HD را ساده می‌کند.

تلویزیون‌های OLED 4K ال‌جی 2015 ترکیبی از جزییات زیاد 4K Ultra HD و کنتراست برتر و رنگ‌های دقیق و غنی است که OLED ارائه می‌دهد و نهایت کیفیت تصویر را ممکن می‌کند. تلویزیون‌های OLED 4K محصول 2015 برای ایجاد صدایی شگفت‌انگیز از سیستم بلندگوهایی برخوردار است که هارمان/کاردون طراحی کرده است و تجربه صوتی و تصویری کاملاً حیرت‌انگیزی ارائه می‌دهد. ال‌جی فناوری شاهکار خود در صفحه‌نمایش را به کار برده است و با فلسفه طراحی Art Slim  آن را به یک اثر هنری مبدل کرده و در نهایت OLED را به مکملی برای هر دکوراسیون داخلی مبدل کرده است زیرا این تلویزیون‌ها عمق بسیار باریکی در حد چندین میلی‌متر دارد و از طراحی بدون قاب و شیکی برخوردار هستند.

محتوای پخش HDR آمازون از همین ماه در تلویزیون‌های OLED 4K Ultra HD ال‌جی در ایالات متحده امریکا، انگلستان، آلمان و اتریش در دسترس خواهد بود. بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA را تشویق می‌کنیم تا از 4 تا 9 سپتامبر به غرفه ال‌جی در سالن 18 سر بزنند و نمایش پخش محتوای HDR آمازون را خودشان ببینند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید