۱۱ شهریور ۱۳۹۴

مشارکت ال‌جی با تأمین‌کنندگان محتوا و سرویس‌های پخش برای نمایش محتوای HDR

این مشارکت‌ها کلید اصلی برای پیشرفت فناوری HDR برای مشتریان است

سئول-2 سپتامبر 2015- این هفته، در نمایشگاه IFA 2015 برلین، ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) تلویزیون‌های مجهز به فناوری HDR یا High Dynamic Range و فناوری‌های پخش برنامه را با مشارکت مجموعه‌ای از سرویس‌های پخش و تأمین‌کنندگان محتوا به نمایش خواهد گذاشت. نکته برجسته نمایش محتوای HDR با عنوان BBC Research & Development (تحقیق و توسعه BBC) است که به تلویزیون‌های 4K OLED ال‌جی منتقل می‌شود.

ال‌جی، برای اولین بار در دنیا، نسخه دوم از باند پهن پخش هیبرید HDR یا HbbTV 2.0 را در تلویزیون‌های 4K OLED ال‌جی به نمایش خواهد گذاشت. محتوای BBC HDR که توسط EBU (اتحادیه پخش اروپا) به جریان خواهد افتاد از یک فناوری پخش تطبیقی ارسال بیت با نام MPEG DASH برخوردار خواهد بود که با عنوان Dynamic Adaptive Streaming با HTTP هم مشهور است. این فناوری به محتوای HDR که از طریق اینترنت پخش می‌شود امکان می‌دهد تا از طریق سرورهای وب HTTP متداول نیز تحویل گرفته شود.

علاوه بر این، ال‌جی و شرکایش انتقال محتوای HDR ماهواره‌ای را که از سیستم‌های ماهواره‌ای SES ASTRA بهره می‌برد به نمایش خواهند گذاشت. شبکه‌های ASTRA، که یکی از سرویس‌های پخش ماهواره‌ای پیشگام در دنیاست، به 312 میلیون خانه می‌رسند که 154 میلیون از آنها در اروپاست.

HDR-Content-Demo_2

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی می‌توانند محتوای HDR را که از طریق ست‌تاپ باکس BROADCOM ارائه می‌شود تجربه کنند و محتوای HDR را که از طریق HDMI پخش می‌کند ببینند. مخاطبان می‌توانند تأثیر بصری محتوای HDR را در برابر محتوای استاندارد کنونی صنعت ببینند و مقایسه کنند.

لی این-کیو، معاون ارشد و رئیس بخش تلویزیون و مانیتور در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی، گفت: «ما از فرصتی که در بزرگترین همایش لوازم الکترونیک مصرفی در اروپا پیش آمده استفاده می‌کنیم تا آگاهی از فناوری HDR را ترویج دهیم. این فناوری برای تلویزیون‌های OLED ایده‌آل است. ال‌جی، به عنوان عضوی از ائتلاف UHD، مشارکت با شرکت‌های رسانه‌ای پیشگام را یک اولویت برای پیشرفت موقعیت ما در بازار HDR و ارائه محتوای عالی برای مشتریان می‌بیند.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA را تشویق می‌کنیم تا، از 4 تا 9 سپتامبر، به غرفه ال‌جی واقع در سالن 18 مس برلین سر بزنند و نمایش محتوای HDR بر روی تلویزیون‌های OLED را خودشان از نزدیک ببینند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید