۱۱ شهریور ۱۳۹۴

یخچال‌های دوستدار محیط زیست و فوق‌العاده راحت ال‌جی در نمایشگاه IFA 2015

فناوری ال‌جی که همیشه پیشگام در صنعت است قدرتی به یخچال‌هایش می‌دهد که عملکرد و ذخیره انرژی برتری ارائه دهند.

سئول، 2 سپتامبر 2015- در نمایشگاه IFA 2015 برلین، ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین مجموعه از یخچال‌های پیشرفته خود را که مخصوص مشتریان اروپایی ساخته شد است معرفی می‌کند. یخچال‌های ال‌جی با راندمان انرژی بالا امکانات زیادی در جهت افزایش آسایش مشتریان دارد. نظیر این امکانات سیستم درب دولایه یا  Dual Door-in-Doorاست که غذاها را تا مدت طولانی‌تری تازه نگه می‌دارد و فضای داخلی را بیشتر سروسامان می‌دهد. این مجموعه جدید و پیشرفته برای برآورده کردن نیاز مشتریان اقتصادی اروپایی طراحی شده است که به دنبال افزایش راحتی در آشپزخانه هستند.

کمپرسور اینورتر خطی برای ذخیره انرژی بیشتر

یخچال‌های پایین‌فریزر ال‌جی از نظر راندمان انرژی در صنعت پیشگام هستند و درجه انرژی Total No Frost با A+++ و 20 درصد در کمپرسورهای خطی اینورتر یخچال ممکن می‌شود. این کمپرسور پیشرفته از یک محرک پیستون صاف به جای انواع متداول چرخشی استفاده می‌کند که در نهایت منجر به سایش داخلی کمتر، قابلیت اطمینان بیشتر و دوام بالاتر بدون نویز کمتر می‌شود. در آزمایشاتی که توسط VDE انجام شده است، یخچال‌های ال‌جی که مجهز به کمپرسور خطی اینورتر هستند تقریباً 32 درصد راندمان انرژی بالاتری دارند و 25 درصد ساکت‌تر از همتاهای غیراینورتر خود هستند. این شرکت به دوام بالای کمپرسور خود اطمینان دارد و آن را 10 سال ضمانت کرده‌ است.

Luxurious-Modern-Style-Multi-Door-_model-GMJ916DNHZ

آسایش فوق‌العاده با درب دولایه

ال‌جی با فناوری درب دولایه یا Door-in-Door مبتکرانه خود زندگی مشتریان را ساده‌تر می‌کند تا به اعضای خانواده دسترسی سریع به مواد غذایی را بدهد که استفاده فراوانی دارد. بخش درب دولایه سمت راست از بیرون با فشار یک کلید در دسترس است. این فضا برای موادی که همه اعضا خانواده بیشتر مصرف می‌کنند ایده‌آل است؛ مثل اسنک‌ها و نوشیدنی‌ها. بخش درب دولایه سمت چپ با دستگیره مخفی آسان‌بازشو در پایین درب یخچال باز می‌شود و برای ذخیره کردن مواد غذایی ضروری برای پخت و پز مانند سبزیجات خردشده، سس‌ها و چاشنی‌ها مناسب است. هر دو درب مجهز به سبدهای متحرک هستند و کاربران می‌توانند به راحتی ارتفاع اجزای داخلی را تنظیم کنند تا به تناسب مورد نظر برسد.

طراحی Door-in-Door یخچال میزان اتلاف هوای سرد را تا 47 درصد کاهش می‌دهد. با افزودن بخش دوم و مستقل Door-in-Door میزان هدر رفتن هوای سرد بیشتر کاهش پیدا می‌کند.

چیدمان هوشمند با ذخیره هوشمند

به لطف وجود قابلیت درب دولایه Dual Door-in-Door، مواد غذایی را می‌توان در بخش‌های متحرک به آسانی ذخیره کرد تا نظم و ترتیب بهتری داده شود و با آسودگی بیشتری همراه باشد. علاوه بر این، دیواره‌های عایق یخچال‌هایی که چند درب دارند باریک شده‌اند تا گنجایش ذخیره بیشتری ایجاد کند. همچنین، دیواره مرکزی که در بیشتر یخچال‌های دو درب وجود دارد حذف شده تا فضای بیشتری را باز کند.

Premium-Contour-Glass-Bottom-Freezer_model-GBB930LBQFT

تازه نگه داشتن غذا با فناوری Total No Frost

ال‌جی در فناوری Total No Frost (بدون برفک) از دیرباز پیشگام بوده است؛ این یک قابلیت اصلی است که در بیشتر یخچال‌های ال‌جی در بازار اروپا گنجانده شده. فناوری Total No Frost با استفاده از یک فن برای آزاد کردن هوای سرد و یکنواخت در سرتاسر یخچال محیطی ایده‌آل برای ذخیره غذا ایجاد می‌کند. یخچال‌های ال‌جی به جریان چندگانه هوا مجهز هستند تا به صورت یکسان دمای داخلی را تنظیم کند. یخچال‌های منتخب ال‌جی از قابلیت منحصربه‌‎فرد سیستم فیلتر هوای Pure N Fresh برخوردار هستند که هوای تصفیه‌شده را از طریق کانال‌های جریان هوا به گردش درمی‌آورد تا بوی نامطبوع  از بین برود و غذاها در مدت طولانی‌تری تازه بمانند.

امکانات راحت و فناوری هوشمند و بدون دردسر

عیب‌یابی هوشمند ال‌جی در برخی مدل‌های خاص از یخچال‌های ال‌جی گنجانده شده است و به شما امکان می‌دهد تا نمایندگان مرکز خدمات به سرعت هر مشکلی که یخچال با آن مواجه می‌شود را بدون مراجعه حضوری به منزل شما شناسایی کنند. قابلیت Moist Balance Crisper با حفظ تعادل دمای مناسب سبزیجات و میوه‌ها را از فاسد شدن دور نگه می‌دارد.

طراحی برنده یخچال پایین‌فریزر شیشه‌ای

یخچال‌های پایین‌فریزر با طراحی بخش شیشه‌ای و ممتاز ال‌جی در سال 2014 جایزه Red Dot Design Award را برای زیبایی و امکانات پیشرفته کسب کرده است. بدنه خارجی این مدل ممتاز با بخش شیشه‌ای از نمایشگری با کاربری آسان برخوردار است و یک قفسه کرومی برای نوشیدنی‌ها دارد. طراحی مرغوب و مدرن به کل یخچال جلوه زیباتری می‌دهد تا زیبنده هر آشپزخانه‌ای باشد.

High-Energy-Efficiency-Bottom-Freezer-_model-GBB530NSCQE

جو سئونگ-جین، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و محصولات تهویه مطبوع هوای ال‌جی، گفت: «جدیدترین یخچال‌های ال‌جی برای این طراحی شده است که توجه مشتریان اروپایی به محیط زیست و اولویت برای محصولات خانگی راحت را منعکس کند. هر روز ما در تلاش هستیم تا فناوری‌های جدید و امکاناتی برای افزایش راحتی ایجاد کنیم که مطابق با انتظارات مشتریان ما باشد و ما را قادر سازد تا پیشگامی خود را در بازار یخچال‌های ممتاز حفظ کنیم.»

بازدیدکنندگان از IFA را تشویق می‌کنیم تا لوازم خانگی ال‌جی را، از 4 تا 9 سپتامبر، در سالن 18 مس برلین تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید