ال جی الکترونیکس یک شرکت پیشرو و مبتکر تکنولوژی در لوازم الکترونیکی مصرفی ، ارتباطات تلفن همراه و لوازم خانگی در عرصه جهانی است، که با بیش از 80000 نفرپرسنل در سراسر جهان مشغول به فعالیت می باشد.
شرکت ال جی الکترونیکس شامل پنج واحد اصلی سرگرمی های خانگی، موبایل و ارتباطات، لوازم خانگی، سیستمهای تهویه مطبوع و راه حل های تجاری می باشد. همچنین ال جی یکی از تولید کنندگان پیشرو جهان در زمینه تلویزیون های صفحه تخت، محصولات صوتی و تصویری، گوشی های تلفن همراه، سیستم های تهویه مطبوع و ماشین لباسشویی است.

جهان ، آینده، انرژی، بشریت و فن آوری ستون های اصلی تاسیس این شرکت می باشند. لوگوی این شرکت با حروف L و G در داخل یک دایره با رویکرد به جهان، آینده ، جوانان، بشریت ، فن آوری و به نمایندگی از تلاش های ال جی به حفظ روابط نزدیک با مشتریان خود در سراسر جهان، طراحی شده است. رنگ قرمز لوگوی ال جی نشان دهنده دوستی و تعهد ال جی برای ارائه بهترینها به مشتریان است.

شرکت ال جی الکترونیکس در سال 1958 تاسیس شده است و از آن زمان به بعد راه پیشرفت در عصر دیجیتال و فناوری را پیش گرفته و به تولید محصولات برتر پرداخته است. شرکت ال جی الکترونیکس، در قرن 21 ازتعداد زیادی فن آوری‌های جدید پرده برداری کرده و از آنها در تولید محصولاتی از قبیل تلفن همراه و تلویزیون های دیجیتال استفاده می کند که همین موضوع باعث تقویت و استحکام موقعیت این شرکت در عرصه های جهانی شده است.

عضویت در خبرنامه

برای دریافت اطلاعیه‌های اتاق خبر ال‌جی از طریق ایمیل ثبت نام کنید.