۱۳ مرداد ۱۳۹۳

داستان طراحی پیشرفته ال‌جی G3 (قسمت دوم)

مصاحبه با مردی که طراحی G3 را مدیریت کرد: چُل-بای لی، معاون لابراتوآر طراحی ال‌جی

 

چرا از قاب خودترمیم گوشی منحنی G Flex در G3 استفاده نشده است؟

قاب خودترمیم G Flex یک قابلیت فوق‌العاده پیشرفته است که به این گوشی کمک می‌کند در میان دیگر گوشی‌های هم خانواده خود بدرخشد و برجسته‌تر باشد. علاوه بر این، باید یک گام نیز نسبت به رقبا جلوتر باشد. با این حال، ما نتوانستیم راهی برای استفاده از قاب خودترمیم، بدون براق کردن آن، پیدا کنیم.

تنفر کاربران از پلاستیک براق یکی از درس‌هایی بود که ما از G2 آموختیم. هر چقدر هم که خود این گوشی هوشمند خوب باشد بازخورد کاربران با انتقاد همراه بود. G3 به گونه‌ای طراحی شده است که راحت‌تر، ساده‌تر و گرفتن آن در دست آسان‌تر باشد. برای حمایت بیشتر از کاربرانی که انرژی زیادی مصرف می‌کنند، قاب پشت و باتری قابل تعویض است و اسلات میکرواس‌دی برای حافظه قابل افزایش زیر آن قرار گرفته است.

راحتی با کلید پشت؟

سال گذشته، وقتی طراحی کلید پشت معرفی شد، تنها نیمی از کاربران G2 از دکمه پشت خوششان آمد. چرا؟ زیرا این سلیقه‌ اکتسابی است و با گذشت زمان بیشتر می‌شود. با این حال، از همان روز اول، توجه مشتریان را جلب کرد. تیم طراحی ال‌جی شکل کلید پشت را به مدور تغییر دادند و بین کلید روشن/خاموش و کلید تنظیم صدا و دوربین فاصله بیشتری دادند تا کمتر با لنز تماس پیدا کند و آن را مات کند. طراحان یک کلید پاور برجسته را در مرکز قرار دادند؛ این برجسته‌ترین نقطه روی بدنه گوشی است. زیرا خیلی از کاربران گوشی‌های بزرگ جای آن را گم می‌کنند. لبه‌های باریک و مخروطی شکل و پشت منحنی G3 در دست گرفتن را، با وجود قاب بزرگ 5.5 اینچ گوشی، محکم و ایمن می‌کند. لبه‌های باریک و قاب قوس شناور نتیجه آزمایشات بی‌شمار برای یافتن شعاع ایده‌آلی است که G3 را کوچک‌تر از آنچه هست نشان دهد.

تنوع رنگ

ال‌جی G3 در 5 رنگ عرضه می‌شود. سفید ابریشمی و مشکی متالیک رنگ‌های حتمی هستند که 80 درصد از فروش واقعی سازندگان تلفن همراه را به خود اختصاص می‌دهند. بنابراین، اینها رنگ‌های پایه به شمار می‌روند. با اینکه ما همیشه انتخاب رنگ را ترجیح می‌دهیم، اما همیشه موفقیت‌آمیز نیست. بنابراین، تیم طراحی رنگ‌هایی را انتخاب کردند که بازتابی از گرایشات کنونی است: طلایی براق، بنفش مهتابی و قرمز را به مجموعه رنگ‌ها اضافه کردند. همه رقبای بزرگ ال‌جی اکنون گوشی طلایی دارند و قرمز نیز در دستگاه‌های زیادی به کار می‌رود. بنفش نیز یک انتخاب غیرمعمول است اما در صنعت مد این روزها خیلی رواج پیدا کرده است.

۴ نظر

علیرضافرداسکندری ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میکنم خدمت عزیزان ال جی
لطفا میشه بگید در چه تاریخی جوایز مسابقه جام جهانی ال جی گلlggoal اهدا میشه ؟

ال جی ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

باید از طریق سایت گلدیران جویا شوید

میثم ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
گوشیD405 lg l90 وقتی که انتن گوشی قطع میشه یا گوشی انتن نداره قسمت تنظیمات اس ام اس و تنظیمات کیبرد ریست میشه. ضمنا اپدیت جدید موزیک پلیر هم باعث شده عکس کاور اهنگ موقع پخش موزیک در حالت قفل بیاد جای عکس لاک اسکرین قرار بگیره و خیلی بد بشه
این ایرادات رو چرا ال جی با یه اپدیت برطرف نمیکنه ؟ خیلی روی اعصابن مخصوصا ریست شدن تنظیمات کیبرد و اس ام اس

ال جی ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
پس از بک آپ گیری گوشی را به حالت کارخانه ریست کنید.
اگر مشکل حل نشد به خدمات نشان دهید

نظر دهید