شرکت مشتریان گلدیران؛ برترین شرکت خدمات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در اینوفست 2015 الجی
شرکت مشتریان گلدیران در سمینار اینوفست 2015 الجی، به عنوان برترین شرکت خدمات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شناخته شد.
به گزارش دریافتی، شرکت مشتریان گلدیران به دلیل ساز و کارهای حرفهای مدیریت، توسعه آموزشهای تخصصی و برگزاری مؤثر المپیاد تکنیسینها، استفاده از جدیدترین فناوریهای روز در مسیر بهبود خدمات و عرضه سرویسهای ارزشمند در مسیر جلب رضایت مشتریان و بر مبنای استانداردهای شرکت الجی الکترونیکس به عنوان شرکت خدماتی برتر معرفی شد.
شرکت مشتریان گلدیران یکی از شرکتهای گروه گلدیران است که به عنوان برترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزههای مشاوره، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی و صوتی تصویری شرکت گلدیران درسراسر ایران ارائه خدمات مینماید.
این شرکت در راستای تأمین، ارتقاء رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای گروه گلدیران و با رویکرد بهبود مستمر فعالیّت ها و فرایندهای خود، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2008 را برگزیده و برای نیل به این چشمانداز راهکارهای کلان زیر را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است.
- شناسایی و استفاده از فن آوری نوین در راستای ارائه خدمات برتر
- ارتقاء سطح کیفی خدمات و محصولات شرکت متناسب با نیازمندیهای مشتریان
- ارتقاء دانش تخصصی و مهارتهای فنی کارکنان شرکت به عنوان اصلیترین سرمایهسازمان
- برقراری ارتباط سودمند دوطرفه با تأمینکنندگان بهویژه نمایندگان شرکت در جهت ارتقاء کارایی و اثربخشی خدمات
نظر دهید