۱۶ خرداد ۱۳۹۴

نسل جدید نمایشگرهای شرکت LG Display در نمایشگاه SID 2015

سئول، کره (ژوئن 2015)- شرکت LG Display ، مبتکر جهانی در فناوری نمایشگر، از آینده فناوری نمایشگر در کنفرانس SID (انجمن نمایشگر اطلاع‌رسانی) در سالن همایش سن هوزه از 2 تا 4 ژوئن پرده‌برداری کرد.

انجمن SID معتبرترین انجمن در صنعت نمایشگر است که 6 هزار رهبر در این بخش، شامل مدیران اجرایی، آکادمیک و تحقیقاتی، از تمام دنیا دارد.

تحت مضمون فناوری پیشگام، طراحی عالی، کیفیت تصویر و تمایز، شرکت LG Display فناوری پیشرفته انحصاری خود و تهعد شرکت را برای ارائه بهترین ارزش به مشتریان برجسته می‌کند.

این-بیونگ کانگ، معاون ارشد و مدیر ارشد فناوری در شرکت LG Display، طی سخنرانی خود در مورد فرصت‌ها و چالش‌های روبه‌رو در صنعت نمایشگر و همچنین مسیر آینده ابتکار در نمایشگر بر اساس جو فناوری اطلاعات که با ظهور اینترنت اشیا و ارتباطات موبایل 5G به سرعت در حال تغییر است صحبت کرد. وی برنامه‌های تحول آتی فناوری نمایشگر LCD و OLED را ارائه کرد و چشم‌اندازی از نمایشگرهای فرانما و منعطف OLED به نمایش گذاشت.

شرکت LG Display در این نمایشگاه 3 مقاله تحقیقاتی پیشرفته، شامل فناوری بنیادین اولین پنل منعطف 18 اینچ دنیا، فناوری OLED جدید برای تلویزیون‌های بزرگ Ultra HD OLED و هم چنین فناوری لمس درون‌سلولی پیشرفته (AIT) برای LCD های بزرگ را به همراه 20 مقاله دیگر در نمایشگاه SID 2015 ارائه کرد.

علاوه بر این، پنل 18 اینچ OLED منعطف با شعاع منحنی 30R با قابلیت لول شدن تا شعاع 3 سانتی‌متر، بدون تأثیر بر عملکرد نمایشگر، نیز در این نمایشگاه به معرض عموم درآمد.

ال‌جی تلویزیون‌های 55، 65 و 77 اینچ از سری تلویزیون‌های  UHD OLEDرا نیز به نمایش گذاشت. این تلویزیون‌ها طلیعه‌دار عصر جدید تلویزیون‌های OLED صفحه‌بزرگ و دیگر محصولات OLED هستند که شامل پنل مدور 1.3 اینچ، پنل منحنی 5.5 اینچ، پنل خم‌شوی 6 اینچ و نمایشگر 12.3 اینچ مخصوص خودرو می‌شود.

شرکت LG Display به عنوان پیشگام صنعت در استفاده از فناوری لمسی AIT ظهور پیدا کرده است. این فناوری در بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و همین طور نمایشگر نوت‌بوک 15.6 اینچ و نمایشگر 7 اینچ خودرو به کار رفته است. فناوری AIT نمایانگر پیشرفت بزرگی در فناوری لمس درون‌سلولی است و کاربردهای لمسی فوق‌العاده‌ و طراحی متمایزی را با حاشیه فوق باریکش امکان‌پذیر می‌کند.

این شرکت فناوری AH-IPS را نیز ایجاد کرده است که بهبودی نسبت به فناوری AH-IPS قبلی در گوشی‌های هوشمند است. با این فناوری جدید از طریق تغییر ماده کریستال مایع و فناوری تنظیم اشعه فرابنفش انتقال نور بین 20 تا 30 درصد بهتر می‌شود و نمایشگری با وضوح بالا ایجاد می‌شود که نیاز به انرژی کمتری دارد.

شرکت LG Display در این نمایشگاه جلسه‌ای را به بازدیدکنندگان اختصاص داد تا مصرفِ کم در نمایشگرهای 5.5 اینچ FHD و 5.7 اینچ QHD با استفاده از AH-Plus را با مصرف انرژی در نمایشگرهای معمولی با همان اندازه و وضوح مقایسه کند.

این شرکت نسل جدید نمایشگرهای مبتکرانه خود را نیز به نمایش درآورد. یکی از آنها نمایشگر 55 اینچ فوق شفاف LCD با میران انتقال نور 25 درصد که اولین در دنیاست و دیگری نمایشگر 21.5 اینچ خودرو با 2000R که می‌تواند داخل داشبورد ماشین به عنوان نمایشگر اطلاع‌رسانی مرکزی (CID) تعبیه شده است.

این-بیونگ کانگ گفت: «شرکت LG Display موقعیت خود را به عنوان پیشگام جهانی در نمایشگربا چنین فناوری متمایز LCD نظیر IPS و AIT تقویت می‌کند و فناوری OLED نقش پیشرویی در ایجاد این بازارهای جدید بازی می‌کند. این شرکت متعهد به انجام بهترین تلاش‌ها در پیشگامی نسل آینده از فناوری نمایشگر مبتکرانه است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید