۰۹ خرداد ۱۳۹۴

ال‌جی و گلدیران در نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقاء رضایتمندی مصرف‌کنندگان درخشیدند

شرکت ال‌جی و گلدیران در سومین نمایشگاه و جشنواره خدمات پس از فروش و ارتقاء رضایتمندی مصرف‌کنندگان حضور جدی داشتند.

با توجه به گسترش رقابت شرکت‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی در بازار و تأثیر مستقیم آن بر حقوق مصرف‌کنندگان، این نمایشگاه با هدف معرفی شرکت‌های اصلی توزیع کننده محصولات با خدمات پس از فروش معتبر و توسعه دهنده خدمات بهینه در بازار برای سومین سال متوالی از پنجم الی هشتم خرداد ماه در مصلی امام خمینی تهران برگزار شد و اهداف زیر را دنبال می‌کرد:

  • معرفی نمایندگان رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت‌های خارجی و تولیدکنندگان داخلی
  • جلوگیری از ورود کالاهای متفرقه بدون گارانتی و قاچاق با معرفی نمایندگان رسمی فروش
  • فرهنگ‌سازی و استانداردسازی خدمات پس از فروش
  • ایجاد رقابت بین شرکت‌ها در ارائه خدمات بهتر
  • و معرفی گارانتی‌های اصلی ایران و ارائه کالاهای دارای گارانتی اصلی و با قیمت مشمول تخفیف ویژه در نمایشگاه خدمات پس از فروش سالیانه

شرکت گلدیران در سومین نمایشگاه و جشنواره خدمات پس از فروش و رضایتمندی مصرف کنندگان به معرفی خدمات خلاقانه و منحصربه فرد شرکت مشتریان خود پرداخته است. خدماتی که با پشتیبانی موثر از محصولات ال جی توانسته به خوبی پاسخگوی مشتریان بوده و برند ال جی را به برند محبوب مصرف کنندگان در کشور تبدیل کند.

یکی از بخش های به نمایش درآمده در غرفه شرکت مشتریان گلدیران به معرفی باشگاه وفاداری ال جی گلدیران با شعار «روی خوش زندگی» Life is good اختصاص داشت. باشگاه وفاداری به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان دوستدار ال جی و با هدف جلب رضایتمندی مشتریان، ارتباط صمیمی و پویا و ارائه خدمات منحصر به فرد به آن ها تاسیس شده است. مشتریان وفاداری ال جی از طریق سایت LGVIPCLUB.com و خط ویژه  84734 می توانند با باشگاه خود ارتباط برقرار کنند.

در واقع، فلسفه وجود شرکت مشتریان توسعه خدمات آینده نگر به مشتریان است؛ و در این بین، اعتماد شهروندان به مجموعه گلدیران و خدمات آن، راه را برای توسعه کمی و کیفی این خدمات باز نمود تا جایی که در 18 دی‌ماه سال گذشته مجموعه  شرکت مشتریان گلدیران با پشتوانه این تجربیات ارزشمند و به منظور سرویس‌دهی بهتر ساختمان مرکزی خود را افتتاح کرد. امروزه ارائه محصولات با تکنولوژی روز دنیا و خدمات پیشرو، شرکت های ال جی و گلدیران را به جایگاه اول در بازار لوازم خانگی ایران رسانده است.

۵ نظر

امید اسمعیلی ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام خدمت همکار گرامی میخواستم در شهر سردشت خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی و ظرفشویی و کولر گازی شرکت ال جی را بعهده بگیرم

احمد ۹ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام خمت همه خوانندگان محترم
بنده تاکنون سعی میکردم وسایل خونه ام را از ال جی بخرم تا اینکه تلویزیونم سوخت ۲۵۰ هزار تومان گرفتند و تعمیرش کردند با سه ماه ضمانت ولی متاسفانه بعد از ۷ماه مجددا همان قطعه سوخت گفتند قطعه اصلی می شود ۶۹۰ هزار تومان ،قطعه نو اوردند انهم خراب بود جالب تر اینکه در نهایت به من گفتند تلویزیون ۴ میلیونی را بر میداریم ۷۲۳ هزار تومان اخه اینهم شد خدمات پس از فروش اگه این درخشیدنه وای به حال مشتری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

fery ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

مگه گارانتی نداشت؟ اگه داشت چرا پول گرفتن؟ اگر گارانتی به دلیلی باطل شده بوده که تقصیر شرکت نیست

اصفهانی ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

تلویزیون ۵۵ اینچ الچی که ۱.۵ سال پیش خریداری کرده ام می خواهم گارانتی کنم می گویند یک میلیون تومان گارانتی ان است در سال
میگویند خدمات پس از فروش ؟ خود تلویزیون را خالا ۳تا۴ میلیون نمی خرند یک میلیون گارانتی یکساله می خواهند

saeed ۱۴ دی ۱۳۹۶ پاسخ

سلام خدمت همه مصرف کننده ها.
من یه تلویزیون خریدم ۳ملیونن پول دادم.به ۲۰روز نرسیده چند تا از پیکسلاش سوخته.الان زنگ زدم به شرکت یه نفرفرستادن نگاه کرد فقط ۲۰ت بابت نگاه کردن ازم گرفت رفت.گفت بیشتر شد زنگ بزن ببینیم چیکار میشه کرد.من واقعا نمیدونم باید چیکارکنم هیچکسم پاسخ گو نیست.به کی باید گفت واقعا

نظر دهید