۱۰ آبان ۱۳۹۴

گزارش مراسم رونمایی از تلویزیون‌های قرن بیست و یکم ال‌جی

طی این مراسم، نمایشگرهای Super UHD ال‌جی، که در برخی بازارهای جهانی Prime UHD خوانده می‌شوند، با مدل‌های UF8500 و UF9500 و تلویزیون 65EG960T به همراه چند سیستم صوتی با تکنولوژی برتر ال‌جی رونمایی شدند.

مراسم رونمایی تلویزیون‌های سری Super UHD و 65 اینچ OLED شرکت‌های ال‌جی و گلدیران برای فروشندگان منطقه تهران، جمعی از اصحاب رسانه و مدیران فروشگاه های گلدیران، چهارشنبه 6 آبان ماه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، سالن خلیج فارس هتل اسپیناس صبح چهارشنبه میزبان بیش از 100 فروشنده منتخب منطقه تهران بود تا با جدیدترین محصولات صوتی و تصویری ال جی، به ویژه تلویزیون های منحصر به فرد Super UHD و  65 اینچ OLED ال جی آشنا شوند.

تلویزیون‌های Super UHD کیفیت خیال‌انگیز تصویر، زیبایی طراحی، صدای فراگیر و امکانات متنوع هوشمند را با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های زیر رشته‌ای و یکپارچه‌سازی مفاهیم ارائه می‌دهند.

در واحد تحقیق و توسعه ال‌جی، ویژگی‌های متمایز محصول و انتظارات مشتری همگام با طراحی‌های پسا مدرن به صورت مهندسی شده با هم تلفیق می‌شوند تا علاوه بر عرضه تلویزیون‌هایی دارای امتیازاتی چون شفافیت و وضوح تصویر یا صدای با کیفیت عالی این محصولات به عنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار گیرند و حس شکوه و زیبایی را به فضا انتقال دهند، امکانات مولتی مدیا و خدمات چند رسانه‌ای را به نحوی بسیار آسان و در قالب WebOS 2.0 عرضه کنند و برای کاربران معنایی بسیار فراتر از تلویزیون داشته باشند.

سالن پاسارگارد هتل اسپیناس عصرگاه دلپذیر 6 آبان، میزبان جمعی از خبرنگاران رسانه ها و شامگاه، پذیرای مدیران فروشگاه های منطقه تهران بود. در مراسم عصر، ضمن معرفی محصولات برای خبرنگاران حاضر، نشست پرسش و پاسخی با حضور جناب آقای حسین تنهایی، قائم مقام شرکت گلدیران، و تنی چند از مدیران ال جی و گلدیران برگزار شد.

در مراسم مدیران فروشگاه ها نیز، جناب آقایان مجید معینی، مدیرعامل شرکت نوین گلدیران، محسن طاهری، مدیرعامل شرکت پخش گلدیران، و تعدادی از مدیران عالی ال جی و گلدیران حضور داشتند. پس از معرفی محصولات صوتی و تصویری 2015 ال جی، مدیرعامل شرکت پخش گلدیران به ایراد سخنرانی پرداخت و بر تلاش مضاعف گلدیران برای توسعه بازار و بهبود فضای کسب و کار خانواده بزرگ گلدیران تاکید کرد.

در خاتمه مراسم نیز، طی قرعه کشی که مجری برنامه آقای رشیدپور انجام دادند، سه نفر برنده به ترتیب بلیط سفر با یک همراه به ترکیه، دوبی و جزیره زیبای کیش را دریافت کردند.

اما، محصول دیگری که در چهارشنبه استثنایی هتل اسپیناس رونمایی شد، مدل جدید 65EG960T بود. این تلویزیون، فرصت تجربه مشکی مطلق و وضوح بی‌همتای تکنولوژی OLED را در ابعاد 65 اینچ و با صدای شگفت انگیز محصول Harman Kardon برای مشتریان تدارک می‌بیند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید