۰۵ مرداد ۱۳۹۵

 5 درصد تخفیف بیشتر برای خرید اجاق گاز، ویژه اعضای محترم باشگاه

 

برای ما، همیشه هماهنگ بودن وسایل مختلف آشپزخانه جایگاه ویژه‌ای داشته و حالا این محصول برای پر کردن آخرین جای خالی این پازل وارد بازار شده است.

همان‌طور که می‌دانید شرکت ال‌جی با ساخت و عرضه محصولاتی مثل یخچال، ساید‌بای‌ساید، سولاردام و … بیشترین سهم را در آشپزخانه‌های ایرانی دارد و حالا وقت آن رسیده که برای پاسخ دادن به درخواست خانم‌های ایرانی آخرین محصول نیز به بازار بیاید. اجاق‌گاز ال‌جی که قرار است باقابلیت‌های فراوانش لذتی تازه را به پخت‌وپز ما به قلب خانه بدهد.

شرکت ال‌جی و شرکت گلدیران ادعا می‌کنند که این اجاق‌گاز از نظر شرایط مختلف در بازار ایران بی‌رقیب است. اما دقیقاً کدام ویژگی‌هاست که این اجاق‌گاز را متمایز می‌کند؟

  • توزیع یکنواخت حرارت: برای خانم‌های ایرانی پخت وپز با حرارات یکنواخت اهمیت زیادی دارد. با استفاده از فناوری Power Convection   شرکت ال‌جی، غذاها به صورت یکنواخت‌تر طبخ می شوند و البته برخلاف سنت همیشگی این کار زمانی کمتر از سایر اجاق‌گازها می‌گیرد.
  • غذای آبدار: فن ویژه از طریق گردش هوای داغ درون فر، زمان طبخ غذا را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد. در طی این فرآیند، رطوبت غذا حفظ شده و در زمان کوتاه می‌توان غذایی داشت که سطح خارجی آن برشته و داخل آن کاملا آبدار است.

LG-Gas-cooker-e1432830402418

  • حرارت دوطرفه: اجاق گاز ال‌جی طوری طراحی شده که از پس کارهای مختلف بربیاید.  مثلاً ویژگی Dual Heating استفاده همزمان از فر و گریل را میسّر می‌سازد تا بتوانید در عین حال دو یا چند نوع مختلف از غذاها را آماده کنید. این ویژگی مناسب آنهایی است که برای آماده کردن یک وعده غذایی بین سلیقه‌های مختلف اعضای خانواده سرگردانند . همچنین، با کمک این ویژگی می‌توان غذایی کاملا پخته با سطح برشته و بدون سوختگی داشت و در عین حال در زمان صرفه جویی کرد.
  • گریل‌تر از منقل: این را هم بگوییم که به کمک قابلیت گریل با جوجه گردان اتوماتیک می‌توانید در خانه، خوشمزه‌ترین خوراک‌های گوشت را با راحتی بسیار و کیفیت مشابه گریل روی منقل و باربیکیو درست کنید، بدون آنکه مشکلات مربوط به گریل را تجربه کنید.

LG-GC2-e1432830303134

  • تمیزکردن آسان: با اجاق گاز ال‌جی، مصرف‌کنندگان فرایند تمیز کردن آشپزخانه پس از آشپزی را بسیار راحت می‌یابند. درب شیشه‌ای قابل جداسازی اجاق گاز با دو حرکت ساده برداشته می‌شود و به شما اجازه می‌دهد آن را به صورت مجزا تمیز کنید. ضمنا ، با ویژگی Catalytic Cleaning   پاکسازی محفظه فر بسیار ساده شده است. این ویژگی با اکسید کردن باقی‌مانده غذا در دمای بالای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد، فرآیند تمیزسازی دیواره عقبی محفظه را ساده‌ می‌کند.
  • خیالتان را راحت می‌کنیم: با تجهیز اجاق گاز جدید ال‌جی به مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی، آشپزخانه به مکان بسیار امنی برای تمام مصرف‌کنندگان تبدیل می‌شود. در صورتی که شعله اجاق ناخواسته خاموش شود قابلیت Flame Failure Device به صورت خودکار جریان گاز را قطع می‌کند
  • مراقبت از بچه هابرای مصرف‌کنندگانی که در خانه کودک خردسال دارند، اجاق گاز جدید ال‌جی به وسیله سیستم تهویه ویژه و قابلیت Safe Touch  این اطمینان را می‌دهد که درب جلویی و قطعات آن برای جلوگیری از سوختگی ناشی از تماس، خنک نگه داشته می شوند. به علاوه، گریل می‌تواند با درب بسته کار کند و بنابراین طی فرآیند طبخ دود و بوی کمتری در فضای خانه پخش می‌شود.

این محصول منحصر بفرد هم اکنون به صورت سراسری با 10% تخفیف ارائه می‌شود. اما اعضای محترم باشگاه برای خرید این محصول از 5% تخفیف بیشتر یعنی مجموعا 15% تخفیف برخوردار هستند. جهت استفاده از 15% تخفیف ویژه اعضاء کافیست پیامک دریافتی از سمت باشگاه را به فروشگاه ارائه نمایید.

اعضای محترم باشگاه که دارای کارت هستند، می توانند خرید خود را با استفاده از اعتبار موجود در کارت هایشان انجام دهند و اعضای بدون کارت نیز می توانند با افزایش خرید های خود، به سطح طلا و متعاقب آن دریافت کارت عضویت باشگاه نزدیکتر شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید