۰۸ آذر ۱۳۹۶

نگاهی افتخارآمیز به جوایز متنوع تلویزیون OLED ال‌جی و LG SIGNATURE در سال 2017

تلویزیون‌های OLED ال‌جی طبق نظر کارشناسان این صنعت پیشرفته‌ترین فناوری صفحه‌نمایش را ارائه می‌کنند.

از آنجایی که هر پیکسل روی صفحه‌نمایش منحصراً روشن و خاموش می‌شود، OLED تصویری بی‌نظیر را بدون افت کیفیت فراغ از مشکلات رایج، مانند نشت نور اضافه که در سیستم‌هایی با نور پس زمینه معمول اتفاق می‌افتد، نشان می‌دهد. همین باعث تولید بالاترین کیفیت تصویر با خالص‌ترین مشکی و رنگ‌های زنده می‌شود.

نسل جدید این تلویزیون‌ها از ابتدای سال ۲۰۱۷ در بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های دنیا به نمایش درآمدند و با انبوهی از جوایز دریافتی در هرکدام از این مراسم‌ها روبه‌رو شدند. به‌خصوص سری W شرکت ال‌جی که در طراحی و کیفیت تصویر باعث حیرت همه منتقدان و اصحاب رسانه شده است.

برترین در CES 2017

در ابتدای سال ۲۰۱۷، ال‌جی در نمایشگاه CES شرکت کرد؛ نمایشگاهی که همه ساله بزرگترین شرکت‌های دنیای فناوری برترین دستاوردهای خود را در آن به نمایش می‌گذارند. ال‌جی از محصولات جدید LG SIGNATURE خود شامل تلویزیون‌های OLED سری W  در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد. این سری از تلویزیون‌ها با بیش از ۲۰ جایزه و طراحی کاملا جدید و متحیر کننده «تصویر روی دیوار»  بیشترین افتخار را مال خود کردند. در این نمایشگاه، تلویزیون ۷۷ اینچ پیشرفته و به باریکی کاغذ دیواری LG SIGNATURE W7 در کلاس OLED توسط انجمن فناوری ویژه مصرف‌کننده (CTA)  عنوان “برترین نوآوری” در بخش به شدت رقابتی نمایشگرها را کسب کرد. این دومین سال متوالی بود که نشان مهم و افتخارآمیز بهترین نوآوری CES به تلویزیون LG SIGNATURE OLED   تعلق می‌گرفت. و همچنین این پنجمین سال متوالی بود که تلویزیون‌های OLED ال‌جی و گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جایزه نوآوری را از CES  دریافت می‌کردند؛ نشانی شناخته شده در این صنعت که تنها به خلاقانه‌ترین محصولاتی که در CES معرفی می‌شوند اهدا می‌شود.

تلویزیون OLED مدل E7 با طراحی تصویر بر روی شیشه ۳ نیز جایزه برای کیفیت تصویر و عملکرد برتر خود دریافت کرد.

article_ces_sub-img_1

برترین در CE Week Shootout

تلویزیون OLED مدل E7 تاج پادشاهی تلویزیون‌ها را در چهاردهمین سال برگزاری نمایشگاه CE Week TV Shootout در رقابت با شش رقیب قدرتمند 4K Ultra HD در CE Week نیویورک سیتی بر سر گذاشت.

امسال چهارمین سال متوالی بود که OLED ال‌جی در نمایشگاه CE Week Shootout برنده می‌شد و البته اولین باری که یک سازنده در ۳ بخشی که به تازگی ایجاد شده‌ جوایز را درو کرده است. تلویزیون ۶۵ اینچ E7 OLED طراحی بی‌رقیب و منحصربه‌فرد تصویر روی شیشه، عملکرد بی‌همتای تصویر با فناوری OLED، صدای غوطه‌ورکننده Dolby Atmos و قابلیت‌های بی‌مانند HDR را با هم می‌آمیزد تا کیفیت تصویر حیرت‌انگیز و تجربه سینمای خانگی بی‌رقیبی را ارائه دهد.

برترین در EISA Awards 2017

تلویزیون OLED ال‌جی توسط انجمن صدا و تصویربرداری اروپا (EISA) بهترین تلویزیون OLED شناخته شد. سال 2017 ششمین سال متوالی است که فناوری OLED  ال‌جی افتخارآفرینی می‌کند. برنده جایزه بهترین تلویزیون OLED سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ امسال تلویزیون فوق باریک OLED ال‌جی با مدل OLED65E7  بود که برای کیفیت تصویر عالی و زاویه دید گسترده‌اش بسیار ستوده شد. هیئت داوران EISA این تلویزیون پیشرفته را برای پشتیبانی از فناوری‌های HDR 10 و Dolby Vision که کیفیت صدای سینمایی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد تحسین کرد.

یکی دیگر از محصولات ال‌جی تلویزیون SUPER UHD ال‌جی مدل 55SJ85000  بود که به دلیل رنگ‌های دقیق و غنی و زاویه دید گسترده‌ای که با فناوری نانوسل ال‌جی و همین طور رابط کاربری ملموس و ساده webOS 3.5 میسر می‌شود جایزه بهترین تلویزیون LCD سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ را از EISA دریافت کرد. این تلویزیون از فناوری Active HDR ال‌جی برخوردار است که هر صحنه‌ای را برای ایجاد تجربه مشاهده طبیعی و زنده از تمامی زوایا بهینه می‌کند.

LG2017OLED-AWARD

برترین در Innofest 2017

در ادامه این موفقیت، ال‌جی در نمایشگاه Innofest 2017 نیز توانست مسیر افتخارآمیز خود را ادامه دهد. این نمایشگاه روی فناوری‌های نوآورانه در خاورمیانه و آفریقا تمرکز می‌کند. سری OLED W7 توانست خود را به عنوان نشانی از این نوآوری‌های مدرن در فضای محصولات صوتی تصویری خانگی ثابت کند و مورد تقدیر همه منتقدان قرار بگیرد.

برترین در  iF Design Awards

نمایشگاه مهم دیگری که با افتخار جوایز خود را تقدیم ال‌جی کرد، نمایشگاه طراحی  iF Design Awards آلمان بود. در این مراسم تلویزیون زیبا و فوق باریک LG SIGNATURE TV W جایزه افتخاری iF را از آن خود کرد، جایزه‌ای که در سال گذشته توسط یخچال  LG SIGNATURE، ماشین لباسشویی، تصفیه هوا و اولین تلویزیون OLED کسب شده بود.

برترین در RED DOT

بعد از آن نوبت به نمایشگاه RED DOT رسید. شرکت ال‌جی یکی از بزرگترین برنده‌های جشنواره طراحی RED DOT امسال بود و توانست ۲۰ جایزه این جشنواره را که دو جایزه “بهترین بهترین ها” را شامل می‌شود برای طراحی‌های بی‌نظیر خود دریافت کند. جایزه برتر بهترین بهترین‌ها به تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W برای نوآوری و پیشروی در زمینه طراحی اهدا شد.

photo_2017-11-29_10-30-32

جوایز دیگر در بخش‌های بومی و منطقه‌ای

جوایز که تا کنون نام برده شد تنها بخشی از افتخارات ال‌جی در سطح جهانی است. تلویزیون‌های OLED ال‌جی در کشورهای مختلف و توسط رسانه‌های مشتری‌محور و کارشناسان این صنعت بررسی موشکافانه شدند و با تلویزیون‌های پرچمدار سازندگان مطرح در رقابت با همدیگر قرار داده شدند. خوشبختانه، مثل همیشه تلویزیون‌های OLED ال‌جی با توانایی بی‌رقیب خود در بازتولید زنده‌ترین و طبیعی‌ترین تصاویر در نمایشگر و نمایش سیاهی مطلق، کنتراست بی‌نهایت، گاموت رنگ وسیع‌تر و زاویه دید گسترده‌تر توانستند بالاترین رتبه‌ها را در سطح هر منطقه از آن خود کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید