۱۰ دی ۱۳۹۷

نگاهی به تلویزیون‌های موج‌دار و دو روی OLED ال‌جی

ال‌جی در نمایشگاه IFA 2015 از تلویزیون ۱۱۱ اینچ OLED پرده‌برداری کرد که از اتصال ۳ تلویزیون ۶۵ اینچ Ultra HD به شکل عمودی ساخته شده بود و شکل موج‌دار به خود گرفته بود و البته دو رو داشت!

به این معنی که کسی که بزرگترین تلویزیون کره زمین را برای اتاق نشیمن خود می‌خرد می‌تواند در یک طرف یک فیلم ببیند و شخص دیگری در طرف دیگر فیلم متفاوتی را تماشا کند. البته هم باید خانه خیلی بزرگی داشته باشید هم عمق جیبتان زیاد باشد! چون به نظر می‌رسد ال‌جی تصمیم ندارد تعداد زیادی از این تلویزیون‌ها را بسازد!

OLED-e1441440473546

OLED تنها فناوری است که بر محدودیت‌های نمایشگرهای معمولی غلبه می‌کند زیرا واقعیت پیشرفته را با شکلی پویا و داینامیک در هم ادغام می‌کند. OLED نور و بیان رنگ برتری دارد زیرا بر اساس منابع نوری هستند که از خودشان نور می‌دهند. ذات منعطف و فرانما بودن آن نتیجه ایجاد مواد مبتکرانه OLED است. این اقدامات الزامی به این معنی است که OLED می‌تواند چیزی که ما اکنون تنها در خیال خود می‌بینیم را به واقعیت پیوند دهد.

فناوری صفحه نمایش OLED مدت‌هاست که در بازار است اما این ال‌جی بود که با محصولات خارق‌العاده خود چشم‌ها را خیره کرد. همه ما دیگر فواید OLED را می‌دانیم: تلویزیون‌هایی که به طرز دیوانه‌کننده‌ای باریک‌اند، کنتراست بی‌نهایتی دارند و رنگ‌هایشان خیلی دقیق و طبیعی‌تر از همیشه است. چالش ۲۰۱۵ ال‌جی در این نمایشگاه به نمایش گذاشتن سطحی باورنکردنی از سیاهی در تلویزیون‌های نسل جدید ال‌جی بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید