۲۳ خرداد ۱۳۹۸

نمایش ابتکارات ال‌جی در زمینه کسب و کار و معرفی نمایشگرهای تبلیغاتی MICRO LED در اینفوکام ۲۰۱۹

بازدیدکنندگان از نمایشگاه اینفوکام ۲۰۱۹ با مشاهده گستره وسیعی از محصولات OLED تا LED نوآورانه از فناوری ال‌جی در بخش تجاری و کسب و کار (B2B) شگفت‌زده شدند.

این هفته، ال‌جی در نمایشگاه اینفوکام (InfoComm 2019) در فلوریدای امریکا از جدیدترین و هیجان‌انگیزترین محصولات در بخش کسب و کار پرده‌برداری می‌کند. ال‌جی بزرگترین نمایشگاه سمعی-بصری حرفه‌ای را در امریکای شمالی برگزار خواهد کرد. این نمایشگاه شامل مجموعه بزرگی از نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال از نمایشگرهای تبلیغاتی Micro LED، Transparent OLED، Open Frame OLED گرفته تا مجموعه متنوعی از محصولات LED می‌شود. این محصولات قرار است بازدیدکنندگان را شیفته خود کنند.

غرفه بزرگ ال‌جی در نمایشگاه اینفوکام با آبشار OLED ال‌جی که از چندین نمایشگر خیره‌کننده Open Frame OLED ساخته شده است از بازدیدکنندگان استقبال می‌کند. نمایشگرهای Open Frame OLED ال‌جی رویکردی کاملا جدید در طراحی نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال و منعطف نوآورانه ارائه می‌دهند. این نمایشگرها بدون داشتن منبع نور جداگانه بی‌نهایت باریک و سبک‌وزن هستند و برای خمیده شدن از انعطاف کافی برخوردارند.

Open-Frame-OLED-display

نمایشگرهای تبلیغاتی Micro LED ال‌جی که در نوع خود شاهکارند با جلوه و شکوه رنگارنگ خود عرضه جهانی خود را از اینفوکام ۲۰۱۹ آغاز می‌کنند. فناوری Micro LED ال‌جی که آینده نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال محسوب می‌شود بر ردیف‌هایی از LED میکروسکوپی تکیه دارد که با پیکسل‌هایی مجزا با کارکرد مستقل برای نمایش جزییات شکل می‌گیرد. اندازه هر کدام از LED ها کمتر از ۵۰ میکرومتر و در حدود اندازه یک ذره غبار یا تقریبا نصف ضخامت یک تار موی انسان است.

سری جدید LAPE ال‌جی از ماژول نمایشگر LED منعطفی که مخصوص آن طراحی شده بهره می‌برد. این نمایشگر از انحنای مقعر و محدب تا شعاع یکهزار درجه‌ای برای انعطاف نامحدود برخوردار است. سری fine-pitch LAPE تصاویر زنده و واضحی را به لطف وجود الگوریتم کنتراست دینامیک خود ارائه می‌دهد که منحصرا از آن ال‌جی بوده و برای گستره وسیعی از رنگ‌ها و کنتراست عمیق طراحی شده است.

Micro-LED-Signage

نمایشگر جدید ۱۳۰ اینچ LED ال‌جی برای شخصی‌سازی، سفارش و نصب آسان طراحی شده است. نمایشگر سری LAAF که جایگزین ایده‌آلی برای پروژکتورهای اتاق کنفرانس به شمار می‌رود از بلندگو و اتصالات AV برای برطرف کردن نیازهای جلسات کاری برخوردارند. این نمایشگر علاوه بر سازگاری با شرکای پیشگامی نظیر Crestron، توسط LG Signage365Care برای نظارت و تشخیص آنی معایب دستگاه پشتیبانی می‌شود.

نمایشگر دیگری که بازدیدکنندگان از آن استقبال کردند نمایشگر OLED فرانما یا شفاف بود که برای ارائه تجربه منحصربه‌فرد و متفاوت به مشتریان طراحی شده و مخصوص مصارف تبلیغاتی ویژه فروشگاه‌ها و بیمارستان‌ها در نظر گرفته شده است. نمایشگر چندکاره ۵۵ اینچ با مدل 55EW5F از کیفیت تصویر شگفت‌انگیز OLED ال‌جی برخوردار است. بدین معنی که مشتریان می‌توانند ویدئو را روی صفحه تماشا کرده و به طور همزمان اشیای پشت صفحه‌نمایش را نیز ببینند.

Transparent-OLED-signage

از دیگر نمایشگرهای جدید و بزرگ ال‌جی در سال ۲۰۱۹ نمایشگرهای IPS In-cell Touch Interactive Digital Boards یا IDBs هستند. مدل ۸۶ اینچ در سری TN3F ال‌جی برای بهبود تجربه کاربری در اتاق جلسات،‌ کلاس و دیگر فضاهای تعاملی با عملکرد لمسی قابل اطمینان و آسان طراحی شده است. این نمایشگرهای IDB از فناوری لمس درون سلولی برخوردارند و از فرایند پیوند مستقیم برای از بین بردن فاصله بین پنل‌های LCD و شیشه محافظ بهره می‌برند. چنین ترکیبی سرعت پاسخگویی بیشتری برای تجربه نوشتن واقعی دارد و برای سالن‌های کنفرانس و سخنرانی دانشگاه بی‌نظیر است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید