۰۴ تیر ۱۳۹۸

ال‌جی دیسپلی صدرنشین بازار پنل نمایشگر خودرو در جهان شد

شرکت تولیدکننده نمایشگر ال‌جی دیسپلی، از شرکت‌های تابعه و زیرمجموعه گروه ال‌جی، برای اولین بار به رتبه برتر صادرات در بازار جهانی پنل‌های نمایشگر اتومبیل دست یافت.

بنا بر گزارش جدید مرکز تحقیقاتی IHS Markit، صادرات جهانی نمایشگر خودرو ۳۶.۳۲۹ میلیون دستگاه در سه ماهه اول امسال بوده که نسبت به سال قبل (صادرات ۴۰.۳۲ میلیون دستگاه) با کاهش ۱۰ درصدی روبه‌رو شده است.

با این وجود، شرکت ال‌جی دیسپلی (LG Display) توانسته سهم خود را در این بازار تا ۳۲.۵ درصد افزایش دهد و به فروش ۶ میلیون و ۸۰ هزار پنل نمایشگر خودرو برسد. هم اکنون، این شرکت به سهم جهانی ۱۶.۸ درصد رسیده و از شرکت ژاپنی JDI (با سهم ۱۶ درصدی و تولید ۵.۸ میلیون دستگاه) پیشی گرفته است. شرکت JDI سال گذشته سهم ۱۸.۲ درصدی داشته و سهم ال‌جی دیسپلی از این بازار ۱۱.۴ درصد بوده است. اما حالا این رقابت تنگاتنگ‌ شده و اختلاف بین آنها بسیار اندک است.

img_auto_feature1

شرکت ال‌جی دیسپلی با فروش ۴۱۳.۸ میلیون دلاری و افزایش ۳۴ درصدی فروش نسبت به سه ماهه اول سال قبل جایگاه نخست جهان را به خود اختصاص داده و سهم فروش آن از ۱۴ درصد به ۲۳ درصد در عرض یک سال ارتقا یافته است.

این شرکت پنل نمایشگر برای سازندگان کره‌ای و خارجی نظیر هیوندای، کیا، دایملر بنز، بی.ام.و، تسلا و جنرال موتورز (جی.ام) تولید می‌کند و رقابت محصول را از طریق فناوری‌های اختصاصی خود نظیر پنل‌های IPS با زاویه دید عریض و لمس درون‌سلولی که دقت لمس بیشتری دارد حفظ می‌کند. علاوه بر این، ال‌جی دیسپلی حضور خود را در بازار نمایشگرهای ممتاز و پیشرفته پریمیوم با فناوری OLED یا دیودهای ساطع‌کننده نور ارگانیک در جلو و مرکز توسعه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید