۱۸ فروردین ۱۳۹۹

تماشای جدیدترین فصل از سریال «خانه کاغذی» در تلویزیون‌های OLED ال جی

فصل چهارم سریال جذاب خانه کاغذی (La Casa De Papel) را فقط در تلویزیون‌های OLED ال جی تماشا کنید.

سریال خانه کاغذی یک سریال اکشن، ماجرایی و رازآلود است که توسط شرکت نتفلیکس اسپانیا در سال 2017 ساخته شده است. موضوع این فیلم در مورد یک سری سارق خاص است که برای انجام بزرگترین سرقت تاریخ اسپانیا و دزدیدن دو میلیارد و چهارصد میلیون یورو دور هم جمع می‌شوند.

شخصی به نام «پروفسور» ۸ نفر را برای سرقت از کارخانه چاپ اسکناس انتخاب می‌کند. این ۸ نفر برای اینکه هویتشان حتی برای همدیگر هم ناشناس بماند اسم شهرهای مختلف را برای خودشان انتخاب می‌کنند. «برلین»، «مسکو»، «دنور»، «توکیو»، «هلسینکی»، «اسلو»، «ریو»، «نایروبی» نام مستعار آنان است.پس از چند ماه تمرین موفق می‌شوند در همان ابتدای شروع سرقت وارد ساختمان اصلی بشوند و ۶۷ نفر هم گروگان می‌گیرند ولی فقط برای سرقت پول‌های موجود نیامدند و هدف اصلی دزدیدن ۲۴۰۰ میلیون یورو پول غیرقابل تعقیب هست که برای اینکار باید ۱۱ روز در ساختمان بمانند تا پس از چاپ این مقدار پول فرار کنند اما در این سرقت اتفاق هایی می افتد که باعث درگیری اعضای گروه با هم میشود و…

خانه کاغذی’ (اسپانیایی: La casa de papel) یا آن‌طور که در عنوان اسپانیایی آمده، خانهٔ اسکناس، مجموعه تلویزیونی اسپانیایی در ژانر سرقت است که در سال ۲۰۱۷ ابتدا از شبکهٔ آنتنا ۳ اسپانیا پخش شد و سپس نت‌فلیکس آن را در سطح جهان منتشر کرد. فصل سوم ان در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۹۸) توسط نت‌فلیکس پخش شد و فیلمبرداری فصل سوم آن در اوت ۲۰۱۹ به پایان رسیده است و فصل چهارم آن در ۳ آوریل ۲۰۲۰ برابر با ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ در ۸ قسمت منتشر شد.

92338489_113160483673339_2580520814263498289_n

پس اگر عاشق سریال‌های پلیسی و معمایی هستید سریال خانه کاغذی یا Money Heist، که در چهار فصل توسط شرکت‌های نماوا و فیلیمو به صورت دوبله فارسی یا با زیرنویس فارسی ارائه شده است، حتما می‌تواند نظر شما را جلب کند و در ایام قرنطینه خانگی حسابی سر خودتان را گرم کنید.

تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی مجهز به فناوری دالبی اتمُس (Dolby Atmos) شما را با صدای متحرکی که در تمام محیط پیرامونتان به شکلی واقعی و باورنکردنی در جریان است به دل ماجرای فیلم‌های مورد علاقه‌تان می‌برد.

دالبی اتمس یک سیستم صدای فراگیر است که صدا بر طبق سوژه فیلم حرکت می‌کند. در تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی، صدا به گونه‌ای منتشر می‌شود که انگار از تمامی جهات، بالا و پایین، چپ و راست در پرواز است. در این تلویزیون‌های پیشرفته می‌توانید از تجربه صدای ۳۶۰ درجه نهایت لذت را ببرید.

همه تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی از قابلیت Active HDR برخوردارند که در زمان نمایش محتوای HDR رنگ‌ها را روشن‌تر و جزییات سایه‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. قابلیت Active HDR به تلویزیون این امکان را می‌دهد تا تصاویر را صحنه به صحنه پردازش کرده هرجا لازم بود از داده‌های پویا استفاده کند.

92321359_510267629849793_4719636638165913329_n

علاوه بر این، تلویزیون‌های OLED ال‌جی سال می‌توانند از چندین فرمت HDR نظیر HDR10 و Dolby Vision و HLG پشتیبانی کنند. همچنین، ال‌جی تصمیم دارد از فناوری Advanced HDR که قرار است شرکت Technicolor نیز پشتیبانی کند. ال‌جی قصد دارد از قابلیت داده‌های پویا در پردازش فرمت‌های تصویری HDR10 و HLG به صورت صحنه به صحنه استفاده کرده تا تجربه بصری در هنگام تماشای فرمت‌های استاندارد HDR را بهبود بخشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید