۱۴ تیر ۱۳۹۹

معرفی مجموعه متنوع از دستگاه های تصفیه هوای جدید ال جی PuriCare

محصولاتی که هوای تازه و تمیز را به همه فضاهای موجود می رسانند. دستگاه های تصفیه هوای ال جی یک دستگاه ایده آل برای هر وضعیت، هر حالت و هر ابعادی است.   

ال جی الکترونیکس برای پاسخ دادن به علاقه رو به فزونی مشتریان به بهره مندی از فواید هوای تازه و تمیز در محیط های داخلی و بسته از مجموعه محصولات جدید خود در خانواده PuriCare ال جی در بازار جهانی پرده برداشت.

این مجموعه کامل و وسیع شما را از شر هوای نامطبوع و بی کیفیت محیط های بسته که به دلیل آلودگی صنعتی یا شرایط بد جوی مانند گرد و خاک یا طوفان ایجاد می شود نجات می دهد. مجموعه جامع و کامل از دستگاه تصفیه هوای ال جی سری PuriCare مدل های همراه یا قابل حملی هستند که با باتری کار می کنند و در انواع مسکونی برای خانه ها و انوع تجاری برای فضاهای بزرگتر و تجاری طراحی و ساخته شده اند. این محصولات می توانند جو سالم تری در هر موقعیت مکانی و زمانی ایجاد کنند.

03-PuriCare-360-PuriCare-Mini_FINAL

مدل مصرفی و پرچمدار دستگاه های تصفیه هوای جدید ال جی LG PuriCare 360° Air Purifier از طراحی فن 360 درجه ای برخوردار است که قابلیت تشخیص فوری دارد تا بتواند عملکرد دستگاه را از نو تازه کند و هوا را در فضاهای بزرگ احیا نماید. این دستگاه تصفیه هوا با کمک قابلیت Clean Booster می تواند جریان هوای فیلتر و تصفیه شده را تا فاصله 7.5 متری بدون هیچ زحمتی منتشر کند تا به محض روشن شدن دستگاه فعال شود و هوای فیلترشده و تازه را در سرتاسر اتاق به جریان بیندازد.

02-PuriCare-Pet_FINAL

دستگاه جدیدی که در سال 2020 طراحی شده است LG PuriCare Air Purifier Pet است که از فیلتر فوتوکاتالیتیک بوزدا (Photocatalytic Deodorization Filter) برای از بین بردن بوهای نامطبوع، حتی بوی حیوانات خانگی، برخوردار است و تا 55 درصد بازده بیشتری نسبت به LG PuriCare 360° دارد.

علاوه بر این، حالت پت (Pet Mode) برای حیوانات خانگی تقویت شده و تا 35 درصد بهتر می تواند گرد و خاک و ذرات مقاوم حساسیت‌زای کرک و موی حیوانات خانگی را جمع کند. قابلیت دیگر در محصولات جدید تصفیه هوای ال جی ویژگی Easy Change Pre-Filter است که بدون به هم ریختگی و شلوغی می توانند از جایش برداشته شود و بدون هیچ زحمتی برای مدیریت آن با راحتی بیشتر به جای دیگر منتقل شود.

04-PuriCare-Mini_FINAL-scaled

مجموعه PuriCare ال جی شامل یک دستگاه تصفیه هوای قابل حمل، جمع و جور و بسیار کارامد دیگر با مدل PuriCare Mini است که برای ایجاد هوای تازه و تمیز در هر جا و هر زمانی ایده آل است. ابعاد و وزن این دستگاه مثل یک بطری آب پلاستیکی نیم لیتری است که بی سیم و قابل حمل بوده و می توانید آن را هر جایی با خودتان ببرید. این دستگاه کوچک می تواند با یک بار شارژ شدن، به مدت 8 ساعت هوای تازه برایتان به ارمغان آورد.

06-Commercial-PuriCare_FINAL

مدل تجاری دیگر از دستگاه های تصفیه هوای جدید ال جی که Commercial PuriCare نام دارد می تواند تا فضای 158 متری را پوشش دهد. این دستگاه ، که برای اتاق کار بزرگ، لونژها، سالن های کنفرانس و کافه تریا عالی است ، از دو فن بزرگ و ققدرتمند برخوردار است که می تواند به سرعت و به طور مداوم هوای تازه و تمیز را تا فاصله 12 متری پرتاب کند.

05-Commercial-PuriCare_FINAL

محصولات جدید تصفیه هوای ال جی LG PuriCare 360° و PuriCare Mini در بازارهای اصلی آسیا، امریکای شمالی و خاورمیانه در دسترس هستند و دو دستگاه دیگر PuriCare Pet و Commercial PuriCare در بازارهای منتخب آسیا و خاورمیانه عرضه شده اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید