پیشبرد تحولات دیجیتال ال جی در سیستم ابری LG Cloud
در بیشتر دهه گذشته، تحول دیجیتال، که به آن DX نیز میگویند، به یکی از مهمترین برنامههای تجاری شرکتها در تمام صنایع تبدیل شده است. اما دقیقاً تحول دیجیتال چیست و چرا مصرف کنندگان باید از این امر مراقبت کنند؟
امیدوارم بعد از خواندن این مقاله، در مورد اینکه DX چیست و چرا الجی این کار را به عنوان یک اولویت در نظر گرفته است، ایده بهتری داشته باشید.
به عبارت سادهتر، DX تلاش یک سازمان برای تسریع در مدل تجاری موجود خود از طریق تلفیق فناوریهای پیشرفته است. از آنجا که شرکتی حول مفهوم ارائه بهترین کالاهای الکترونیکی، لوازم خانگی و خدماتی برای بهتر شدن زندگی برای همه متمرکز است، الجی الکترونیکس کاملاً متعهد به دیجیتالی کردن مدل تجاری خود و مدرن سازی عملیات خود است. به همین دلیل است که الجی در سال 2019 مرکز Cloud خود را به مرکز فناوری انتقال دیجیتال (DXT) تبدیل کرد تا مشاغل نسل بعدی مانند دادههای بزرگ، سیستم عاملهای خدمات و LG ThinQ را هدایت کند.
پلتفرم LG ThinQ به عنوان یکی از عوامل اصلی تحول دیجیتال ما، چیزی فراتر از یک رابط هوش مصنوعی برای لوازم خانگی الجی است. راه حل هوش مصنوعی الجی به طور یکپارچه فناوریها و ماشین آلات جدید را در سراسر طیف گستردهای از پیشنهادات خود، مانند تلویزیونهای هوشمند، یخچالها، دستگاههای تصفیه هوا و حتی جاروبرقی، ترکیب میکند.
فقط در سال 2018، الجی الکترونیکس بیش از 70 میلیون تلویزیون هوشمند و 5 میلیون دستگاه لوازم خانگی مربوط به ThinQ در سراسر جهان فروخته است. در حالی که محبوبیت این محصولات هوشمند برای الجی خبر مهمی به حساب میآمد، سطح بالای ناگهانی فعالسازی باعث آسیب رساندن به سرورها و زیرساختهای ما شد. کاملاً واضح بود که الجی باید با همکاری نزدیک با شرکای اصلی خود برای پیادهسازی راهکارهای اینترنت اشیا، کاملاً دیجیتالی کند؛ اگرچه الجی به میراث تولیدی قوی خود افتخار میکند، اما بدیهی است که این تحول به دانش متخصصان مختلف احتیاج دارد.
از زمان راه اندازی سیستم ابری LG Cloud ، ال جی در دو زمینه اصلی تغییر چشمگیری را تجربه کرد: کاهش هزینه و نحوه کار ما. برای افزایش کارایی، ما بر ایجاد یک فضای ابری بدون سرور متمرکز شدیم که به رَکهای بزرگ سرور نیاز است؛ عناصری که فضای ارزشمندی را اشغال میکنند یا به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند. ما سیستمی را میخواستیم که ارائهدهندگان خدمات بتوانند همه چیز را خود مدیریت کنند و در همان حال اطمینان حاصل کنیم که آن را به صورت امن و ایمن 24 ساعته و تمام روزهای هفته کار میکند. آنچه در نهایت با آن مواجه شدیم سیستمی بود که به الجی امکان میداد تا 80 درصد در هزینههای توسعه صرفه جویی کند.
راهاندازی خدمات جدید میتواند بسیار گران باشد و بخش توسعه سازمان باید مطمئن باشد که سرمایهگذاری قبل از انجام آن ارزش پول را دارد. برای مشاغل، هزینههای بالای یک پروژه جدید زیرساخت فناوری اطلاعات حتی میتواند یک ایده را از بین ببرد.
روش کار کارمندان ما نیز به سمت بهتر تغییر کرده است. توانایی کار از طریق فضای ابری به کارمندان امکان میدهد تا از همان ابتدای پروژه با تیمهای توسعه محصول بحث کنند. این روش کار با هم را بسیار آسان میکند، به خصوص در پروژههایی که شامل بسیاری از قطعات متحرک است.
همسو با تعهد الجی برای دستیابی به زندگی بهتر برای همه، مرکز DTX به کار خستگی ناپذیر ادامه خواهد داد تا روشهای جدید و ابتکاری بیشتری را برای کار ایجاد کند که نه تنها مصرف کنندگان، بلکه کارمندان گرانقدر آن راحتی بیشتری را به همراه داشته باشد.
نظر دهید