۰۲ مرداد ۱۴۰۰

با همدیگر قوی‌تر؛ حمایت برند LG SIGNATURE از خانواده‌های تحت تأثیر اوتیسم

حتی در حالی که سبک زندگی در منزل برای همه سازگار بوده، برای کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم (ASD) و به خصوص خانواده‌های آنها چالش‌برانگیز است. اجبار به مطالعه و همراهی با تکالیف مورد نیاز برای هیچ دانش آموزی بدون کمک مربیان حرفه‌ای و محیط کلاس‌های معمول آنها، کار آسانی نیست. ارائه مراقبت و پشتیبانی شبانه‌روزی هنگام کار از راه دور، به خصوص والدین بچه‌های مبتلا به ASD را تحت فشار جدی قرار داده است.

از سال 2008، سازمان فرانسوی Sur les bancs de l’école خود را وقف کمک به کودکان مبتلا به ASD و خانواده‌های آنها برای غلبه بر چالش‌های آموزشی و زندگی کرده است. در حال حاضر، این سازمان از 200 جوان آسیب‌دیده و عزیزانشان در فرانسه حمایت می‌کند. برند ال‌جی سیگنچر به منظور قدردانی از کار ارزشمند Sur les bancs de l’école، اخیراً حراج خیریه آنلاین ‘STRONGER TOGETHER’ را برای کودکان مبتلا به ASD در پاریس از 8 تا 18 جولای برگزار کرده است.

این حراج همکاری مداوم این برند و همچنین مسابقات قهرمانی آموندی اویان (Amundi Evian Championship)، یکی از معتبرترین مسابقات در گلف حرفه‌ای زنان، را برجسته کرد. کو جین یانگ و پارک سونگ هیون، دو نفر از گلف‌بازان برتر جهان و سفیران جهانی ال‌جی سیگنچر، برای حمایت از حراج و افزایش آگاهی برای اهداف انتخاب شده این برند، وقت خود را صرف کردند و دارایی‌های ارزشمندشان را ارائه دادند. این حراج با توجه به پیشنهاداتی که از سراسر جهان ارائه می‌شود، علائق قابل توجهی را به سوی خود جلب می‌کند. پویش STRONGER TOGETR خیر قابل توجهی به میزان 114،825 دلارآمریکا به ارمغان آورد که همه این مبلغ برای کودکان و خانواده‌های تحت تأثیر ASD به Sur les bancs de l’école تعلق می‌گیرد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED R، یخچال LG SIGNATURE و دستگاه LG SIGNATURE Wine Cellar عنوان اصلی حراج را به خود اختصاص دادند. اقلام محبوب دیگری که برای حراج پیشنهاد شده بود، یک شب اقامت در هتل لوکس رویال در Resort Evian، مکان پر زرق و برق مسابقات قهرمانی اموندی اویان بود.

شرکت‌کنندگان در حراج آنلاین از اینکه فرصتی برای تعامل با کو و پارک داشتند، که هر دو با مهربانی تجهیزات و پوشاک استفاده شده در مسابقات را اهدا کردند، بسیار خوشحال شدند. موارد اختصاصی شامل فلش درایور افسانه‌ای کو در تورLPGA 2020 و TaylorMade P750 8 ironپارک بود که طرفداران گلف ممکن است آن را از ویدئوی تبلیغاتی TaylorMade که با تایگر وودز فیلمبرداری کرده بشناسند.

برند ال‌جی سیگنچر که از سال 2017 به عنوان اسپانسر رسمی مسابقات قهرمانی Amundi Evian شناخته می‌شود، مورد احترام زیادی قرار گرفته است و هنرمندی و تکنیک این برند با بازیکنان برتر بازی ارتباط طبیعی دارد. این برند هر ساله از همکاری خود میزبان رویدادها و فعالیت‌های بازاریابی منحصر به فردی در گلف باشگاه گلف Evian Resort است؛ از جمله چالش آشپزی با حضور سرآشپزهای برتر اروپا و تغییر نام هشتمین سوراخ به LG SIGNATURE Hole و جوایز لوازم خانگی برای هر بازیکنی که می‌تواند یک سوراخ را در یک حرکت غرق کند.

ال‌جی سیگنچر به عنوان حامی افتخار قهرمانی Evian Championship و Sur les bancs de l’école، از همه هوادارانی که در حراج خیریه به نفع خانواده‌های آسیب دیده ASD شرکت کردند، سپاسگزار است و این پیام را به جهانیان می‌دهد که ما با همدیگر قوی‌تر هستیم، خصوصاً در این اوقات چالش برانگیز.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید