۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور ال‌جی در رویداد AutoTech: Detroit حول محور خودروهای مبتنی بر نرم‌افزار

ال‌جی الکترونیکس (LG) که شرکتی پیشرو در زمینه فناوری حمل‌ونقل است، آخرین بینش‌ها و نوآوری‌ها خودش در رویداد AutoTech: Detroit را به اشتراک خواهد گذاشت، رویدادی که در ۵ تا ۶ ژوئن در شهر دیترویت میشیگان در آمریکا برگزار می‌شود. این رویداد توسط گروه خودروسازی Informa Tech Automotive Group سازماندهی شده و یکی از رویدادهای برتر صنعت خودرو است که معمولاً بیش از ۳۰۰۰ پیش‌گام و متخصص صنعت را به خودش جذب می‌کند. نمایشگاه امسال آخرین پیشرفت‌ها در فناوری خودرو شامل حوزه‌های وسایل نقلیه مبتنی بر نرم‌افزار (SDV)، اتصال، الکتریکی سازی و طراحی را بررسی خواهد کرد.

جلسه کنفرانس ال‌جی در AutoTech: Detroit با عنوان BEYOND THE ROAD: NAVIGATING THE SDV TRANSITION روی حال و آینده SDVها تمرکز خواهد داشت. در این جلسه سه چالش اساسی پیشروی صنعت بررسی خواهد شد که شامل پیچیدگی‌های فنی توسعه یک سیستم عامل یکپارچه خودرو، چگونگی تغییر تجربیات کاربر از طریق «فضای زندگی روی چرخ‌ها» و نیاز به انطباق مدل‌های تجاری فعلی برای نوآوری پایدار و ایجاد ارزش است.

ارائه این شرکت به دنبال برجسته کردن نقش مهم LG AlphaWare در تکامل خودروهای الکتریکی است. LG AlphaWare مجموعه جامعی از راهکارهای نرم‌افزاری است که به ارائه‌دهنده‌های حمل‌ونقل کمک می‌کند تا با یکدیگر همکاری و نوآوری کنند و از آن‌ها برای غلبه بر چالش‌های فنی مختلف و در عین حال، راحتی و اتصالی شبیه به خانه در محیط داخل خودرو حمایت می‌کند.

جلسه ال‌جی در تاریخ ۵ ژوئن در نمایشگاه Suburban Collection Showplace در نووی میشگان برگزار می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید