۲۶ خرداد ۱۴۰۳

درخشش تلویزیون‌های LG OLED در موزه ملی هنرهای زیبای فیلیپین

ال‌جی الکترونیکس به‌عنوان حامی پرشور هنر و فرهنگ متعهد است که با ادغام فناوری‌های پیشگامانه خودش با برخی از نفیس‌ترین آثار هنری جهان، زندگی را بهبود ببخشد. ال‌جی با ارائه بهترین تلویزیون‌های LG OLED به هنرمندان و متصدیان گالری‌ها، تجربه‌ای چند حسی جذاب و الهام‌بخشی را از طریق این تلویزیون‌ها فراهم می‌کند، تلویزیون‌هایی که از نظر بسیاری از افراد بهترین بوم دیجیتالی تلقی می‌شوند.

در فیلیپین، ال‌جی با موزه ملی هنرهای زیبای مانیلا برای جشن گرفتن صد و چهلمین سالگرد Spoliarium، شاهکاری نمادین توسط نقاش مشهور فیلیپینی خوان لونا همکاری کرده است. هم‌زمان با ماه میراث ملی، ال‌جی فیلیپین محصولات مختلفی از جمله تلویزیون‌های LG OLED را به این موزه اهدا کرد تا قدردانی عمیق‌تر از هنرها را تقویت کند و دسترسی عمومی به میراث فرهنگی غنی این کشور را افزایش بدهد.

در تاریخ ۲۷ ماه مه، مجموعاً ۱۱۸ روزنامه‌نگار محلی در تالار Old Senate Hall فیلیپین در این موزه گرد هم آمدند تا شاهد آخرین پیشرفت‌ها در سرگرمی‌های خانگی از جمله جدیدترین تلویزیون‌های LG OLED evo (سری G4 و C4) باشند. این تلویزیون‌ها با پردازنده هوش مصنوعی Alpha 11 ال‌جی مجهز هستند که عملکرد چهار برابری نسبت به نسخه قبلی ارائه می‌دهند و تجارب شخصی سازی شده را متناسب با ترجیحات کاربر و عادات مشاهده آن‌ها ارائه می‌دهد.

در سرتاسر اتاق‌های موزه ملی هنرهای زیبا فیلیپین، محصولات مختلف سرگرمی خانگی ال‌جی به نمایش گذاشته شده بودند که به بازدیدکنندگان این امکان را دادند تا از نزدیک مشاهده کنند که چطور ال‌جی بهترین کیفیت تصویر را با سیاهی عمیق و رنگ‌های زنده‌اش به نمایش در می‌آورد.

این رویداد همچنین تلویزیون لایف اسکرین LG Objet Collection Posé را به نمایش گذاشته که آزادی طراحی داخلی جدیدی را برای علاقه‌مندان به دکوراسیون فراهم می‌آورد. این محصول با طراحی زاویه‌دار و مینیمالیستی و گزینه‌های نصب انعطاف‌پذیر، به راحتی در هر فضایی با سهولت استثنایی ترکیب می‌شود. این محصول حتی از حالت غوطه‌وری گالری ال‌جی برخوردار است که آثار هنری یا عکس‌ها را روی بوم دیجیتالی خودش روشن می‌کند و هر فضا را به یک گالری پیچیده تبدیل می‌کند.

ال‌جی علاوه بر تلویزیون‌های OLED خودش، تلویزیون‌های QNED را نیز به نمایش گذاشته که کنتراست، سطح روشنایی و کیفیت تصویر دقیق‌تری را برای تماشا از هر زاویه ارائه می‌دهند. برای کسانی که به دنبال ایجاد سینمای خانگی رؤیاهای خودشان هستند، ساوندبارهای ال‌جی به طور استراتژیک در اطراف موزه قرار داده شدند تا تجربه شما را با صدای فراگیر در اطراف شما افزایش بدهند.

این رویداد تعهد کامل ال‌جی به ادغام فناوری با هنر برای باز کردن تجربه‌های فرهنگی جذاب‌تر و تأثیرگذار نشان داد. ال‌جی در راستای وعده Life’s Good خودش، به حمایت از طرح‌هایی ادامه خواهد داد که خلاقیت و مبادلات فرهنگی را ترویج می‌کنند و از هنر و فرهنگ از طریق راهکارهای زندگی هوشمند قدردانی می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید