۲۴ خرداد ۱۴۰۳

آموزش بیشتر کارشناسان فنی با LG HVAC Academy

آکادمی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع (HVAC) ال‌جی الکترونیکس (LG) زیرساخت منابع انسانی شرکت را با آموزش سالانه بیش از ۳۰۰۰۰ متخصص HVAC تقویت می‌کند. آکادمی با ایجاد شبکه‌ای از مهندسین ماهر نصب و خدمات، نقش بسیار مهمی در حمایت از استراتژی توسعه جهانی B2B این شرکت ایفا کرده است.

آکادمی LG HVAC که در ۶۲ مکان در سراسر جهان فعالیت دارد، آموزش‌های جامعی درباره نصب و نگهداری سیستم‌های HVAC مسکونی و تجاری ال‌جی از جمله خنک‌کننده‌های با راندمان بالا ارائه می‌دهد. این آکادمی مهارت و دانش تکنسین‌های بومی را تقویت می‌کند و آن‌ها را به توانایی راه‌اندازی و عملکرد بهینه راهکارهای پیشرفته تهویه مطبوع این شرکت مجهز می‌کند، موردی که در ارائه تجربیات متمایز مشتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

آکادمی LG HVAC تخمین می‌زند که در سال جاری میلادی به حدود ۳۷۰۰۰ نفر آموزش بدهد. هر شعبه آکادمی دارای نمایشگاه‌های یکپارچه و اتاق‌های آموزش است که در آن‌ها، شرکت‌کننده‌ها می‌توانند تجربه دست اولی از محصولات B2C و B2B شرکت داشته باشند. همراه با آموزش نصب و نگهداری محصول، آکادمی ال‌جی راه‌حل‌های جدید HVAC را معرفی می‌کند و برنامه‌های آموزشی منطقه‌ای تخصصی، انجمن‌های فنی و کلاس‌های سفارشی در محل را در دفاتر مشتریان ارائه می‌دهد.

در ماه آوریل گذشته، آکادمی LG HVAC میزبان برنامه پنج روزه Train The Trainer در مقر ال‌جی در شهر سئول در کره جنوبی بود. این برنامه برای ارتقای قابلیت‌های مربیان HVAC ایجاد شده و به آن‌ها ابزاری برای سازگاری با تغییرات در تعامل با مشتری و همچنین فرصت ارزشمندی برای تبادل ایده و تجربیات با همکاران خود از مناطق و شرکت‌های تابعه مختلف داد.

ال‌جی همچنین در حال گسترش برنامه‌های منطقه‌ای خاص خودش با رویدادهایی مانند نشست رهبران مشاور LG HVAC در ماه گذشته برای مشاوران فنی از سراسر آسیا است. علاوه بر این، این شرکت به طور مداوم به زیرساخت‌های موجود آکادمی HVAC خود اضافه می‌کند و قرار است تا پایان سال جاری میلادی شعبه جدیدی را در شهر لیون فرانسه افتتاح کند. شعبات قابل توجه اخیر نیز شامل شعبه بوستون در آمریکا، شعبه تایپه در تایوان، شعبه چنای در هند و شعبه کلکته در هند است.

با ظهور هوش مصنوعی، نیاز فزاینده‌ای به سیستم‌های خنک‌کننده با راندمان و کارایی بالا وجود دارد، به‌خصوص برای مراکز داده و کارخانه‌های نیمه هادی که مدیریت گرمای مؤثر برای حفظ کارایی سرور بسیار ضروری است. ال‌‎جی با استفاده از سیستم‌های تهویه مطبوع پمپ حرارتی با راندمان بالای خودش که با در نظر گرفتن آخرین ترندهای محیط زیستی و الکتریکی سازی توسعه داده شدند، به دنبال رشد مداوم در بازار جهانی تهویه مطبوع است، بازاری که ارزش تخمینی آن در سال ۲۰۲۳ میلادی ۵۸.۴ میلیارد دلار بوده است. علاوه بر این، ال‌جی قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ درآمد حاصل از کسب و کار HVAC مسکونی و تجاری خودش را بیش از دو برابر کند و جایگاه خودش به‌عنوان رهبری پیش‌گام در صنعت تهویه مطبوع را تقویت کند.

جیمز لی رئیس واحد تجارت راهکار هوا در شرکت راهکار هوا و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«آکادمی LG HVAC نقش بسیار مهم در ارتقای قابلیت‌های مهندسان در هر منطقه ایفا می‌کند. ما همچنان به افزایش تعامل با مشتری برای ارائه ارزش بیشتر و پیشبرد تجارت جهانی HVAC خود ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید