۲۳ خرداد ۱۴۰۳

حضور ال‌جی در InfoComm 2024 با نمایشگرهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی

ال‌جی الکترونیکس (LG) در رویداد InfoComm 2024 شرکت می‌کند، رویدادی که بزرگترین نمایشگاه حرفه‌ای سمعی و بصری آمریکای شمالی است و از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ ژوئن در شهر لاس وگاس در نوادا برگزار می‌شود. ال‌جی در داخل غرفه نمایشگاهی بسیار بزرگی به مساحت ۲۲۵ متر مربع، آخرین راهکارهای نمایشگر دیجیتال با هوش مصنوعی خودش را برای محیط‌های B2B از جمله خرده‌فروشی، شرکت‌ها و آموزش به نمایش می‌گذارد.

از جمله نکات برجسته غرفه ال‌جی در نمایشگاه InfoComm 2024 نسل جدید نمایشگر Micro LED است که برای اولین بار در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. این مدل جدید معرفی شده قرار است تا پایان سال جاری عرضه شود و از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصویر و عملکرد همه‌جانبه استفاده می‌کند.

نمایشگر Micro LED ال‌جی از تراشه‌های ال‌ای‌دی کوچک با ابعاد تقریباً ۱۶ میکرومتری در عرض ۲۷ میکرومتری استفاده می‌کند تا کنتراست بالا، رنگ‌های پر رنگ و جزئیات استثنایی را ارائه بدهد. فناوری پیشرفته هوش مصنوعی این شرکت برای تولید و ارزیابی دقیق تراشه‌ها استفاده می‌شود که ۲۵ میلیون از آن‌ها در مدل ۱۳۶ اینچی ادغام شده‌اند. علاوه بر این، خود نمایشگر از پردازنده هوش مصنوعی ال‌جی برای تجزیه و تحلیل روشنایی و درون مایه تراشه‌های ال‌ای‌دی به صورت بلادرنگ بهره می‌برد و به طور خودکار نیز آن‌ها را برای دستیابی به بهترین کیفیت تصویر ممکن کالیبره می‌کند.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی همچنین می‌توانند نرم‌افزار نمایشگر ساینیج را کاوش کنند که از طریق پلتفرم نرم‌افزار آنلاین انحصاری B2B این شرکت به نام Business Cloud در دسترس است. این‌ها شامل راهکار تبلیغات نمایش تجاری LG DOOH Ads، راهکار مدیریت محتوای LG SuperSign Cloud و راهکار نظارت و کنترل از راه دور LG ConnectedCare است. هر مجموعه نرم‌افزار به حداکثر استفاده از راهکارهای نمایش تجاری ال‌جی و گسترش تجربه مشتری کمک می‌کند.

علاوه بر این، ال‌جی سیستم امنیتی خودش به نام LG Shield را در رویداد InfoComm 2024 به نمایش در می‌آورد. این ابزار ایده‌آل برای دورانی است که امنیت بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می‌کند و این سیستم قادر است که از سرورهای مرکزی، برنامه‌ها و سیستم عامل‌ها در برابر طیف گسترده‌ای از تهدیدات سایبری محافظت کند. سیستم امنیتی LG Shield چندین گواهینامه امنیتی بین‌المللی از جمله گواهینامه ارزیابی معیارهای مشترک سطح ۲ (CC EAL2) و مشخصات تضمین امنیت OpenChain (ISO/IEC 18974:2023) را دریافت کرده است.

همچنین یک راهکار تبلیغاتی پیشرفته نیز توسط ال‌جی به نمایش گذاشته شده که توسط شرکای خودش ایجاد شده و می‌تواند تبلیغات متناسب با مخاطبان مختلف را به نمایش در بیاورد.

علاوه بر این، غرفه ال‌جی شامل مجموعه‌ای جامع از محصولات نمایشگر برای محیط‌های شرکتی است. این شامل نمایشگر LG MAGNIT می‌شود که اکنون دارای نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز است. به لطف این ارتقای جدید نیز کاربران می‌توانند از محتوای ویدیویی با کیفیت بالا بدون حواس پرتی ناشی از مشکلات صفحه نمایش لذت ببرند. نمایشگر LG MAGNIT که توسط TÜV Rheinland تأیید شده است، عملکرد عالی ارائه می‌دهد و وضوح تصویر فوق‌العاده را به رخ می‌کشد و کاربران را قادر می‌سازد تا آنچه که در تاریک‌ترین صحنه‌ها اتفاق می‌افتند را واضح‌تر مشاهده کنند. این صفحه نمایش همچنین دارای گواهینامه ثبات رنگ در زاویه دید گسترده است.

نمایشگر LG MAGNIT همچنین گواهینامه‌هایی درباره ایمنی محصول و کاربر در محیط نصب دریافت کرده است. نمایشگر ال‎‌جی با استانداردهای نظارتی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) برای سازگاری الکترومغناطیسی مطابقت دارد و در تست گسترش شعله سطحی مؤسسه استاندارد بریتانیا رتبه یک را کسب کرده است. همچنین دارای گواهینامه Eye Comfort از TÜV Rheinland به خاطر انتشار کم نور آبی است.

نمایشگر ۱۳۶ اینچی LG MAGNIT All-in-One مجهز به کنترلر و بلندگوهای داخلی است و برای استفاده در دفاتر و اتاق‌های کنفرانس ایده‌آل است. این نمایشگر با طراحی شیک و کاربرپسند خودش، جوایز طراحی صنعتی معتبری مانند جایزه طراحی Red Dot Design Award و iF Design Award را در سال ۲۰۲۴ کسب کرده است.

دیگر محصولات چشمگیر ارائه شده توسط ال‌جی در رویداد InfoComm امسال شامل نمایشگر ساینیج LED ۱۷۱ اینچی و ۱۰۵ اینچی است که نسبت تصویر 21:9 دارد. این صفحه نمایش‌های فوق‌العاده بزرگ برای تماس‎‌های ویدئوکنفرانس مناسب است و کاربران را قادر می‌سازد تا چندین قطعه از اطلاعات تصویری را به طور هم‌زمان نمایش بدهند و اشتراک گذاری داده‌ها یا فیدهای ویدیویی زیادی را از تعداد زیادی از شرکت‌کننده‌ها در کنفرانس ممکن سازد. نمایشگرهای دیگر عبارت‌اند از تخته دیجیتالی LG CreateBoard که یادگیری تعالی و همکاری را در کلاس‌های درس و محل کار ترویج می‌دهد. تخته سفید LG CreateBoard که دارای گواهی Google Mobile Services است، کاربران را قادر می‌سازد تا با اتصال حساب‌های گوگل خود به صورت یکپارچه با اکوسیستم گوگل ادغام شوند.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند راهکارهای ال‌جی برای محیط خرده‌فروشی دیجیتالی شده، از جمله صفحه‌های منوهای دیجیتال و نمایشگرهای ایستاده را مشاهده کنند که برای رستوران‌ها و فروشگاه‌ها طراحی شده‌اند. راهکارهای این شرکت به لطف نمایشگرهایی با روشنایی بالا، دید عالی را در فضای باز فراهم می‌کنند و به دلیل اجرای فناوری که از زرد شدن صفحه در برابر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید محافظت می‌کند، دوام بیشتری دارد.

پیک کی مون رئیس بخش نمایشگر دیجیتال در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی بیان کرده:

«نمایشگاه ال‌جی در رویداد InfoComm 2024 با مجموعه‌ای از راهکارهای نمایشگر دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی برای مشتریان B2B، تعهدی قوی به پیشرفت فناوری و برآوردن نیازهای منحصربه‌فرد نمایشگر بخش‌های مختلف را نشان می‌دهد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید