۱۳ خرداد ۱۴۰۳

متحول کردن خانه با تلویزیون LG OLED M و اتصال بی‌سیم

فضا و محیط این قدرت را دارند که هم ادراک و هم دیدگاه تجربیات ما را شکل بدهند. برانگیختن اشتیاق همه افراد نسبت به طراحی داخلی، تأثیر احساسی محیط ما و اشتهای ما برای زیبایی شناسی است. از افراد ناآشنا گرفته تا علاقه‌مندان، ما تلاش‌های آگاهانه‌ای از طریق دکوراسیون خانه انجام دادیم تا نمایانگر هویت خود ما باشد. ترندهای طراحی داخلی از رویدادهای فرهنگی الهام گرفته شده و در مواقعی واکنش‌هایی نسبت به جنبش‌های فرهنگ عامه هستند. با چنین موارد قدرتمندی، حفظ تعادل و معرفی عناصر مکمل به جای عناصر غالب‌، ارزش بیشتری پیدا می‌کند. این امر به ویژه در مورد ادغام عناصر اساسی و در عین حال بالقوه مخرب مانند تلویزیون درون دکوراسیون اتاق بسیار مهم است. خوشبختانه ال‌جی راهکاری را ابداع کرده که این معضل را حل می‌کند و در عین حال به مردم اجازه می‌دهد تا به سبک متمایز خودشان وفادار بمانند.

با تلویزیون LG OLED M تلویزیون دیگر دشمن طراحی داخلی نیست بلکه ابزاری برای ارتقای دکوراسیون و طراحی فضاها به سبک زندگی مدرن از طریق یکپارچه‌سازی آن است. این تلویزیون OLED زیبا با جعبه اتصال Zero Connect Box بسیار جمع‌وجور است و تنها تلویزیون OLED است که می‌تواند هم ویدیو و هم صدا را با کیفیت 4K و فرکانس 120 هرتز به صورت بی‌سیم ارسال کند و به صاحبان خانه کمک کند تا تلویزیون خودشان را بدون کابل‌ها و دستگاه‌های متصل متعدد در خانه قرار بدهند و به فضای زندگی رؤیایی خود دست پیدا کنند.

فضاهای بیشتر برای چیزهایی که دوست دارید

آیا از آشفتگی اطراف تلویزیون خود ناراحت هستید؟ کابل‌های قابل مشاهده و همچنین مبلمان حجیم می‌توانند فضاهای ارزشمندی را اشغال کنند که باعث ناامیدی طراح شود. فضای به هم ریخته نه تنها توازن پیچیدگی و عملکردی را که آن‌ها به طور خستگی ناپذیر روی آن کار کردند، به هم می‌زند بلکه توانایی آن‌ها برای بیان یک سبک شخصی متمایز از طریق طراحی خانه را محدود می‌کند.

تلویزیون LG OLED M با قابلیت اتصال بی‌سیم Zero Connect Box با قرار دادن کابل‌های در هم رفته و همچنین دستگاه‌های خارجی در مکان‎‌های بهتری همچون روی میز کناری، قفسه کتاب، کابینت یا میز قهوه و هر جای دیگری که طراح صلاح بداند، فضای تلویزیون را از شلوغی دور می‌کند. این شاهکار همچنین نیاز برای یک کابینت حجیم که اغلب طراحی را مختل می‌کردند، از بین می‌برد و فضایی را برای نمایش زیورآلات، نقاشی‌ها یا حفظ ظاهری ساده فراهم می‌آورد.

با ترند شدن ماکسیمالیسم، جایی که هر اینچ از فضا به دقت در زیبایی شناسی کلی مهم در نظر گرفته می‌شود، اتصال بی‌سیم Zero Connect Box راهکاری همه کاره است. با حذف کابل‌های در هم تنیده و دستگاه‌های خارجی اطراف تلویزیون، صاحبان خانه می‌توانند از این آزادی عمل جدید برای زیبایی شناختی بهتر طراحی خانه خود بهره ببرند.

تلویزیون برای سادگی پیچیده

از آنجایی که طراحان بیشتری از ترند لوکس آرامش بخش بهره می‌برند، تلویزیون LG OLED M و ویژگی Zero Connect Box آن نیز برای تحقق بخشیدن به خانه‌ای با پیچیدگی نامحسوس ایده‌آل هستند. تلویزیون LG OLED M با ایجاد ظاهری منسجم از طریق رنگ‌های ملایم، پرداخت‌های ظریف و سادگی همراه با مفهوم لوکس بودن، ظرافت فضای خانه را با Zero Connect Box ارتقا می‌دهد. کابوس طراحان این است که فضایی لوکس ایجاد کنند که بیش از حد نباشد و وجود کابل‌های درهم و برهم نیز آزادی طراحی آن‌ها را محدود می‌کند چراکه باید توسط مبلمان بیشتری پنهان شوند.

با این وجود، با Zero Connect Box می‌توان حس لوکس بودن بیشتری به فضای تلویزیون آن به هم به روشی ساده و بی‌دردسر اضافه کند که تنها باید شلوغ‌های غیرضروری اطراف تلویزیون را از بین برد. به لطف طراحی شیک و فوق‌العاده نازک صفحه نمایش OLED نیز این تلویزیون روی دیوار نصب می‌شود تا شبیه به یک قاب عکس پیچیده به نظر برسد، و به جای اینکه ترکیب دکوراسیون را به هم بزند به بخشی از آن تبدیل می‌شود.

انعطاف پذیری بدون دردسر

با Zero Connect Box، طراحان دیگر نیازی نیست که با کابل‌های درهم و برهم تلویزیون یا جای‌گیری مبلمان دردسر داشته باشند. آن‌ها می‌توانند طرح‌های بیشتری برای فضای خانه داشته باشند چراکه ابزار Zero Connect Box بدون دردسر سیم کشی مجدد یا جابه‌جایی اثاثیه سنگین، چیدمان دوباره را بسیار راحت می‌کند. اگر می‌خواهید مبلمان را برای یک فیلم دیدن عوض کنید یا می‌خواهید تغییری فصلی بدهید، می‌توانید این کار را به راحتی انجام بدهد.

یکی دیگر از مزایای اصلی Zero Connect Box این است که چطور به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون زحمت دستگاه‌ها را بدون نیاز به دستیابی به پشت تلویزیون یا درگیر شدن با کابل‌ها متصل یا جدا کنند. این به کاربر این قدرت را می‌دهد که جعبه اتصال Zero Connect Box را در هر جایی در نزدیکی پریز برق قرار بدهد تا این محصول، تمام دستگاه‌های متصل را در فضایی راحت‌تر و منظم‌تر مدیریت کند.

سینمای خانگی برای هر مناسبتی

یکی دیگر از ترندهای خانه که در سال‌های اخیر در حال ظهور است، سینمای خانگی است که با زندگی مدرن سازگار است. با تلویزیون LG OLED M، طراحان داخلی می‌توانند سینمای خانگی بسازند که به‌عنوان اتاق گیمینگ نیز کارایی داشته باشد. در این فضا، کنسول و چندین پلیر می‌توانند در خارج از دید قرار داده شوند تا کمترین حواس پرتی را داشته باشند و حس غوطه‌وری را بیشتر کنند.

قرار گرفتن هم سطح تلویزیون LG OLED M روی دیوار آن هم در حالی که ابزار Zero Connect Box صدا و تصویر را به صورت بی سیم منتقل می‌کند، باعث می‌شود تا بیننده فقط در جلوی خودش تلویزیون را مشاهده کند. این باعث می‌شود که درک کیفیت صفحه نمایش OLED آسان‌تر شود که به دلیل حواس پرتی کمتر و کیفیت نمایشگر، حس غوطه‌وری را بالاتر می‌برد.

علاوه بر این، تلویزیون‌های LG OLED  نه تنها رنگ‌های مشکی بی‌نقص را ارائه می‌دهند و اندازه صفحه نمایش بزرگ دارند بلکه می‌توانند در محیط‌های روشن‌تر عملکرد بسیار بهتری نسبت به پروژکتورها داشته باشند و بنابراین نیازی نیست که اتاق کاملاً تاریک باشد تا حس غوطه‌وری برای گیمرها ایجاد شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید