۱۷ خرداد ۱۴۰۳

هموار کردن مسیر برای نسل جدید توسط ال‌جی در روز جهانی محیط زیست

از سال ۲۰۰۰ میلادی، خشکسالی‌ها در سراسر جهان ۲۹ درصد افزایش یافته است. اگر این روند متوقف یا معکوس نشود، این احتمال وجود دارد که کمبود شدید آب بر بیش از سه چهارم جمعیت جهان تا سال ۲۰۵۰ تأثیر بگذارد. روز جهانی محیط زیست ۲۰۲۴ با شعار «سرزمین ما. آینده ما. ما نسل بازسازی هستیم.» بر اهمیت احیای زمین، مبارزه با بیابان‌زایی و افزایش تاب‌آوری در برابر خشکسالی متمرکز شده است.

برای رویارویی موفق و غلبه بر چنین چالش‌های زیست‌محیطی عظیم، برای شرکت‌ها به ویژه شرکت‌هایی که حضور جهانی دارند، مهم است که پیش قدم شوند و مسیر را هموار کنند. ال‌جی به‌عنوان سازمانی که به رفاه مردم و کره زمین می‌اندیشد، به طور فعال شیوه‌ها و فناوری‌های مسئولانه را در عملیات خود در سراسر جهان ادغام می‌کند و هدف آن دستیابی به حالت کربن خنثی تا سال ۲۰۳۰ میلادی است. این شرکت همچنین با توسعه لوازم‌خانگی کم‌مصرف و مشارکت در تلاش‌های بازسازی زمین در سراسر جهان از آینده بهتر حمایت می‌کند.

فناوری پمپ حرارتی: گام‌هایی به سوی زندگی با بهره‌وری انرژی

لوازم‌خانگی و فناوری‌های کم‌مصرف در تلاش‌های کربن‌زدایی ال‌جی نقش به سزایی دارند. با استفاده از پیشرفته‌ترین قطعات اصلی همچون پمپ‌های حرارتی، لوازم‌خانگی و سیستم‌های HVAC این شرکت به خانوارها کمک می‌کند تا مصرف انرژی و انتشار کربن در نتیجه استفاده از لوازم‌خانگی را کاهش بدهند. این شرکت با نوآوری‌های پیشرفته خودش به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا مصرف انرژی و ردپای کربن خود را کاهش بدهند که به نوبه خود به وظیفه حیاتی مقابله با تغییرات آب‌وهوایی کمک می‌کند.

تعهد جهانی و نسلی نسبت به محیط زیست

فراتر از ارائه پیشرفت‌های تکنولوژیکی برای خانه، ال‌جی در پروژه‌های بازسازی زمین و اکوسیستم نیز به شدت مشارکت دارد که شامل کمپین‌های درختکاری در بسیاری از کشورها از جمله اندونزی و اسپانیا است. در سال ۲۰۲۳ میلادی، ال‌جی اندونزی سی و دومین سالگرد خودش را با همکاری با سازمان حفاظت از منابع طبیعی جاکارتا برای کاشت ۳۲۰۰۰ درخت در سراسر جاکارتا، کالیمانتان و سوماترا جشن گرفت. پروژه Smart Green شرکت ال‌جی اسپانیا نیز در سال ۲۰۱۷ میلادی شروع شد و هدف از آن نیز کاشت ۴۷ میلیون درخت در سراسر این کشور و بازگردان زیبایی‌های طبیعی به شهرهایی مانند مادرید و مالاگا است.

کاهش ضایعات مواد غذایی همچنین نقش بسیار مهمی در حمایت از تلاش‌های بازسازی زمین دارد چراکه به حفظ منابع و کاهش فشار بر محل‎‌های دفن زباله کمک می‌کند. ماه گذشته شرکت ال‌جی اندونزی برای تأکید بر تأثیرات زیست‌محیطی تولید و دفع مواد غذایی، با آژانس ملی غذا و دانشگاه پراستیا مولیا برای توزیع ۳۰۰۰ جعبه ناهار بدون ضایعات در جاکارتا و تنگرنگ همکاری کرد. این همکاری با هدف رسیدگی به موضوع ضایعات شدید مواد غذایی در اندونزی است، جایی که سالانه بیش از ۲۳ میلیون تن غذا دور ریخته می‌شود. این همکاری همچنین تعهد ال‌جی به کاهش گرسنگی و تسریع اجرای استراتژی‌های کاهش ضایعات مؤثر را برجسته می‌کند.

تشویق به شیوه‌های غذایی مسئولانه و کاهش ضایعات

یخچال درب فرانسوی LG InstaView نمونه‌ای از تلاش‌های این شرکت برای کاهش ضایعات مواد غذایی و مصرف منابع خانگی است. این یخچال دارای پنل آینه‌ای منحصربه‌فرد اینستاویو است که به مصرف‌کننده اجازه می‌دهد تا بدون باز کردن درب، داخل آن را مشاهده کند و همین نیز از خروج هوای سرد جلوگیری کرده و به صرفه‌جویی در انرژی کمک می‌کند. علاوه بر این، فناوری‌های LINEARCooling و DoorCooling این شرکت تضمین می‌کنند که یخچال دمای یکنواختی را حفظ کند و طراوت غذا را افزایش بدهد.

ال‌جی از طریق این محصولات، اقدامات و ابتکارات خودش، به ترویج استفاده کارآمد و مسئولانه از منابع ادامه می‌دهد و دائماً در تلاش برای تحقق چشم‌انداز Better Life for All است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید