۱۱ تیر ۱۴۰۳

کاوش در دنیای طراحی ممتاز در نمایشگاه Signature Kitchen Suite در میلان

هفته طراحی میلان (Milan Design Week) که با نام Salone del Mobile نیز شناخته می‌شود، نمایشگاه برجسته مبلمان و طراحی در جهان است. این نمایشگاه که در پایتخت مد ایتالیا برگزار می‌شود، نمایشگاه جهانی از نوآوری، خلاقیت و سبک لوکس است. در میان جشن زندگی در خانه الهام‌بخش و آرزومند امسال، ال‌جی جدیدترین محصولات داخلی ممتاز خودش حاصل همکاری با طراحان مشهور را در نمایشگاه Signature Kitchen Suite Showroom در Piazza Cavour میلان ارائه کرده است.

این نمایشگاه که از سال ۲۰۲۰ باز است، به شکلی هنرمندانه پیشنهادهای شیک Signature Kitchen Suite را به نمایش می‌گذارد و در عین حال نیز بازدیدکنندگان را با فلسفه True to Food این برند آشنا می‌کند. این فضای شیک جایی است که سنت با نوآوری روبه‌رو می‌شود و در سه سطح طبقه همکف، زیرزمین و نیم طبقه قرار دارد و هر کدام نیز دارای Signature Kitchen Suite هستند که با دقیق‌ترین استانداردها طراحی و ساخته شده‌اند. لوازم پیشرفته نمایش داده شده با دکوراسیون الهام گرفته شده از طبیعت تکمیل شده که توسط یک استودیوی طراحی مستقر در میلان یعنی Calvi Brambilla طراحی شده است.

یکی از بخش‌های ویژه این نمایشگاه نیز با استفاده از Milano Pink یک رنگ گرم و آرامش‌بخش الهام گرفته شده از رنگ‌های صورتی غروب خورشید که از شهر میلان و در کوه‌های آلپ دیده می‌شود، به شکلی هوشمندانه توانسته زیبایی طبیعی ایتالیا را تداعی کند. بازدیدکنندگان می‌توانند ارزش منحصربه‌فرد Signature Kitchen Suite و لوازم‌خانگی ال‌جی را با کاوش در بخش Food Academy و فضاهای شبیه سازی شده خانگی که شامل آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق رخت‌شویی می‌شود، از نزدیک تجربه کنند.

این نمایشگاه که حول موضوع هنر دقیق است، به طور جذابی توانسته فلسفه طراحی Signature Kitchen Suite را از طریق مجموعه‌ای دست‌چین شده از آثار هنری و برنامه‌های تجربی جذاب منتقل کند. بازدیدکنندگان می‌توانند نمونه‌های مختلفی از «هنر دقیق» را از طریق برخورد استادان صنعتگر در نمایشگاه متوجه شوند، جایی که یک طعم‌دهنده، یک ساعت‌ساز، یک نانوا و یک لعاب‌کار هر کدام سطح مراقبت و مهارتی که برند ممتاز ال‌جی نشان دهنده آن است را به نمایش می‌گذارند.

نمایش دلپذیری از تزیینات ظروف اوریگامی که هنگام ورود مهمانان به سالن پذیرایی نمایشگاه به چشم می‌آید، به‌عنوان پیوند نمادین دیگری از کیفیت لوازم Signature Kitchen Suite در حد صنایع دستی است. قطعات اوریگامی با ده‌ها بطری حاوی اسانس وانیل مصنوعی همراه شده است که هر کدام عطر و بوی منحصربه‌فرد خودشان را دارند.

ال‌جی هم‌زمان با هفته طراحی میلان، انواع لوازم خیره‌کننده را به نمایش گذاشته که از طریق همکاری‌های خود با برندهای مبلمان و گروه‌های طراحی مدرن جان گرفته‌اند. امسال، پاتریشیا اورکیولا، طراح و معمار تحسین شده اثاثیه، که به خاطر طرح‌های نمادینی مانند Dudet Chair و Sengu Table در سراسر جهان شهرت دارد، با ال‌جی همکاری کرده تا شاهکاری جدید برای برند Signature Kitchen Suite ایجاد کند. بازدیدکنندگان از نمایشگاه Signature Kitchen Suite این فرصت را داشتند تا شخصاً یخچال زیر پیشخوانی فوق شیک این طراح را شاهد باشند.

طراحی بی‌نظیر اورکیولا که برای آشپزخانه و اتاق نشیمن مناسب است، با روند محبوب طراحی داخلی و خانه همسو است، روندی که مرزهای بین فضاهای نشیمن را محو می‌کند. یخچال که شبیه به یک کابینت یا مجموعه‌ای از کشوهای پیچیده است، اندازه و رنگ سفارشی را متناسب با نیازها و ترجیحات هر مشتری ارائه می‌دهد. محفظه بالایی آن می‌تواند برای ذخیره‌سازی مؤثر بطری آب، نوشیدنی و حتی لوازم آرایشی استفاده شود و این در حالی است که محفظه پایینی آن به‌عنوان یک فریزر عمل می‌کند.

یکی دیگر از لوازم‌خانگی که از نظر زیبایی شناسی در این نمایشگاه واقعاً برجسته بوده، Signature Kitchen Suite Wine Cabin است. این محصول برجسته با همکاری ال‌جی با گروه طراحی معماری مستقر در میلان به نام m2atlier ساخته شده و فضای ذخیره‌سازی شراب با دمای کنترل شده در محفظه پایینی آن، فضای ذخیره سازی برای لیوان‌ها و بطری‌ها در فضای بالایی و یک جعبه زیبای سیگار در بین آن‌ها را فراهم کرده است.

پایه چرخان مرکزی این محصول نیز ساختاری ایجاد کرده که بتوان آن را با پرداخت‌های مختلف سفارشی کرد. طراحی لوکس این محصول که با شیشه‌های میکرو آج‌دار است، توانسته انبار بسیار خوبی برای ظروف گرانبهای نوشیدنی باشد.

از همکاری‌های خلاقانه با طراحان برتر گرفته تا نمایشگاه‌هایی که با دقت شکل گرفتند، نمایشگاه Signature Kitchen Suite در میلان ماهیت طراحی، فناوری و زندگی لوکس را جشن گرفت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید