۲۴ تیر ۱۴۰۳

تقویت تشخیص تا بهبود سرطان با طرح Together Against Cancer

زندگی می‌تواند ما را با انحرافات غیرمنتظره غافلگیر کند، مانند یک پیچ اشتباه در سفری آشنا. ما اغلب سلامت خود را بدیهی می‌دانیم اما متوجه می‌شویم که بار غیر قابل پیش‌بینی بر خود و خانواده‌مان وارد می‌کند. سرطان دومین عامل مرگ و میر در سراسر جهان، می‌تواند ناگهان ظاهر شود و زندگی ما را در هر لحظه تغییر بدهد. اگرچه تشخیص زودهنگام در یک قدم جلوتر بودن از بیماری بسیار مهم است اما همه به غربالگری‌ها یا مراقبت‌های لازم دسترسی ندارند تا بهترین فرصت را برای غلبه بر بیماری‌ها داشته باشند.

یک مطالعه تازه وضعیت رو به زوال سلامت در هند، به خصوص افزایش موارد سرطان را بررسی کرده است. اکنون ۱۰۰ مورد به ازای هر ۱۰۰۰۰۰ نفر وجود دارد که انتظار می‌رود در چند سال آینده بالاتر از میانگین باشد و از ۱.۳۹ میلیون در سال ۲۰۲۰ به ۱.۵۷ میلیون تا سال ۲۰۲۵ برسد.

ال‌جی هند از روند پیشروی اوضاع نگران شده بود و در سال ۲۰۲۲ میلادی با انجمن سرطان هند همکاری کرد تا طرح «با هم علیه سرطان» (Together Against Cancer) را راه‌اندازی کند که هدف از آن حمایت از بیماران در طول مسیر بهبودی است.

تمرکز طرح Together Against Cancer نیز ارائه غربالگری سرطان در مناطق مختلف هند است. با این حال، این طرح فراتر از تشخیص زودهنگام است. همچنین با هدف افزایش آگاهی درباره سرطان، اطمینان حاصل کردن از درمان جامع برای افراد مبتلا و بهبود کیفیت زندگی برای بیماران محروم است.

ال‌جی هند متعهد است که با حصول اطمینان از اینکه بیماران مراقبت و پشتیبانی لازم را دریافت کنند، تأثیر قابل‎‌توجهی بگذارد. این شرکت چه از طریق غربالگری، چه از طریق درمان و چه از طریق حمایت از بازماندگان، متعهد به حضور در هر مرحله از مسیر است.

برای ارائه حمایت همه‌جانبه از افراد بیمار، این طرح شامل فعالیت‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی، رادیو و سینما است تا بر اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان تأکید کند. همچنین تلاش‌هایی برای دستیابی به نسل جوان انجام شد و کلاس‌های آموزش در مدارس و کالج‌ها برای توانمندسازی جوانان برای مراقبت از سلامت خودشان طراحی شده است.

ال‌جی هند برای به حداکثر رساندن دسترسی، در حال سازماندهی کمپ‌های غربالگری در شهرهای مختلف است و هدفش نیز دستیابی به حدود ۱۰۹۲۰ ذی‌نفع تا پایان این برنامه است. هدف آن نیز تشخیص زودهنگام سرطان برای بهبود نتایج درمان است.

ال‌جی با درک بار ملی ناشی از تشخیص سرطان، حمایت مالی مهمی را به بیماران محروم ارائه می‌دهد. این حمایت شامل جراحی، پرتودرمانی، شیمی درمانی و پروتز می‌شود و تضمین می‌کند که بیماران سرطانی از همه اقشار از منابع لازم برای مبارزه برخوردار هستند.

ال‌جی هند با درک این موضوع که همیشه مبارزه با سرطان به درمان ختم نمی‌شود، به بازماندگان و خانواده‌هایشان مشاوره ارائه می‌دهد تا به آن‌ها کمک کند تا به سلامت روانی دست پیدا کنند. این حمایت همچنین شامل کمک آموزشی به دانش‌آموزان و کمک مالی برای دوره‌های حرفه‌ای و تجهیز بازماندگان به ابزارهایی است که برای بازسازی زندگی‌شان نیاز دارند.

سیستم پشتیبانی جامع گواهی بر تعهد ال‌جی هند به بهبود زندگی مبتلایان به سرطان و خانواده‌هایشان است و معنای واقعی Life’s Good را در بر می‌گیرد.

تا به امروز در مجموع ۴۵۳۰ نفر از نظر سرطان دهان، سینه و دهانه رحم در ۶۳ کمپ در پون، تان، نویدا و بنارس غربالگری شدند. حمایت به بیش از ۲۱ بازمانده تعمیم داده شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا به مدرسه بروند یا تحصیلات عالی را در زمینه‌هایی مانند مهندسی، داروسازی، فناوری اطلاعات، بازرگانی و علوم انسانی دنبال کنند.

همکاری با انجمن باسابقه سرطان هند که ۷۰ سال فعال است، اعتبار و تجربه را به این طرح افزوده است. این همکاری نشان می‌دهد که چطور مهربانی و همکاری می‌تواند سلاحی قدرتمند در مبارزه با سرطان باشد. با برنامه Together Against Cancer ال‌جی هند، مراقبت از سرطان کمی بهتر می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید