۲۷ تیر ۱۴۰۳

ال‌جی نووا چهارمین رویداد سالانه InnoFest 2024 را اعلام کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) ثبت نام برای چهارمین رویداد سالانه LG NOVA InnoFest را اعلام کرده است، رویدادی که در تاریخ ۲۵ تا ۲۶ سپتامبر در کاخ هنرهای زیبا در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود. این رویداد دو روزه به میزبانی مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس آمریکای شمالی یا ال‌جی نووا است و مجموعه‌ای از رهبران کسب‌وکار، مبتکران و سرمایه‌گذاران در صنایع مختلف را گرد هم می‌آورد تا برای راهکارهایی برای آینده‌ای بهتر با هم همکاری کنند. رویداد امسال با تم Lighting the Halo of Innovation برای الهام بخشیدن به شرکت‌کنندگان برای تمرکز روی ایجاد تغییر و تأثیر از طریق ایجاد مشترک و همکاری در ایده‌ها و مشاغل جسورانه است.

این رویداد، مسابقه سالانه Startup Pitch را باز می‌گرداند که در آن، ۱۰ استارت‌آپ منتخب برای برنده شدن جوایز نقدی با یکدیگر رقابت می‌کنند. در این رقابت، ال‌جی به دنبال استارت‌آپ‌های جسورانه با پتانسیل بالا است که روی ایده‌های نوآورانه‌ای کار می‌کنند که می‌توانند منجر به تغییر متحول‌کننده در بازارشان شود.

شرکت خواهر ال‌جی الکترونیکس یعنی ال‌جی کمیکال (LG Chem) از رقابت استارت‌آپی امسال حمایت می‌کند و دسته جدید Life Sciences را در کنار CleanTech، HealthTech، هوش مصنوعی، زندگی هوشمند و Open Innovation قرار داده است. تیم توسعه کسب‌وکار ایالات متحده به دنبال فناوری‌های نسل جدید است که با مأموریت پایداری ال‌جی کمیکال همخوانی داشته باشند و این شرکت نیز حامی جایزه Innovation for Impact Award است.

برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد هر دسته، به آدرس www.lgnova.com/innofest/call-for-startups مراجعه کنید. استارت‌آپ‌های علاقه‌مند می‌توانند شرکت‌های خودشان را برای بررسی به آدرس www.lgnova.com/innofest/pitch-competition-application ارسال کنند. علاوه بر جوایز مالی و تحسین روی صحنه، استارت‌آپ‌های منتخب فرصت همکاری با ال‌جی برای ایجاد تجارت را دارند و در فعالیت‌های بازاریابی تحت حمایت ال‌جی نووا شرکت می‌کنند یا واجد شرایط برای دریافت سرمایه‌گذاری ال‌جی می‌شوند.

بر اساس مطالعه‌ای در سال ۲۰۲۳ میلادی از گروه مشاوره بوستون، ۷۹ درصد از شرکت‌ها، نوآوری را در زمره سه اولویت اصلی خودشان قرار دادند و بیش از ۴۰ درصد انتظار دارند هزینه‌ها را به میزان قابل‌توجهی افزایش بدهند. امروزه، نوآوری توسط اکوسیستم مشارکتی هدایت می‌شود. این رویکرد به‌هم‌پیوسته شامل استارت‌آپ‌ها، شرکت‌ها، آکادمی‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر می‌تواند به راهکارهای پیشگامانه منجر شود. رویداد Innofest به دنبال آن است تا قابلیت‌های این مدل را نشان بدهد که استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و اعضای جامعه نوآوری را برای تبادل ایده، تشویق، حمایت و بحث در مورد اینکه چطور می‌توانند با هم کار کنند گرد هم می‌آورد.

دکتر سوکوو ری معاون اجرایی نوآوری در ال‌جی الکترونیکس و رئیس ال‌جی نووا بیان کرده:

«امروزه مسئولیت نوآوری دیگر تنها برعهده شرکت‌ها نیست و همکاری حیاتی است. از طریق InnoFest، ما کل اکوسیستم نوآوری از شرکت‌ها گرفته تا استارت‌آپ‌های در حال رشد را گرد هم می‌آوریم تا درباره ایده‌های خلاقانه و پیشرفته‌ای که پتانسیل شکل‌دهی به آینده ما را دارند، بحث کنیم.»

گردهمایی سال گذشته، ۹۰ سخنران پیشرو در صنعت را برای ۲۸ جلسه گرد هم آورد که روی موضوعات مانند زنان در فناوری، متعادل کردن رشد، سودآوری و تأثیر و همچنین تنوع در فناوری تمرکز داشتند. این رویداد افراد را قادر ساخت تا به بحث درباره راهکارها برای چالش‌هایی در این زمینه‌های کلیدی در جامعه نوآوری بپردازند.

به گفته سوکوو ری، امسال «رویداد InnoFest به صورت جسورانه برنامه خودش را برای تعامل بیشتر از طریق فرمت کنفرانس غیرسنتی، با تأکید بر ارتباطات معنادار و مکالمات الهام‌بخش تغییر داده است.» شرکت‌کنندگان می‌توانند منتظر سخنرانان تأثیرگذار و کلیدی، پنل‌های منتخب و جلسات بحث محور و پویاتر باشند.

دکتر سوکوو ری در دعوت خودش از استارت‌آپ‌ها برای حضور در رویداد InnoFest 2024 بیان کرده:

«در شرکت ال‌جی ما به قدرت خوش‌بینی و نوآوری برای تغییر جهان اعتقاد داریم و در تلاش هستیم تا با هم آینده‌ای روشن‌تر ایجاد کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید