۱۴ تیر ۱۴۰۳

ال‌جی تلویزیون بی‌سیم جدید LG OLED evo M4 را عرضه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است عرضه جهانی تلویزیون جدید سری OLED evo M4 مجهز به Zero Connect Box را شروع کند که اتصال بی‌سیم تلویزیون و گیرنده را فراهم می‌کند. این شرکت مدل جدید را علاوه بر اندازه‌های ۷۷، ۸۳ و ۹۷ اینچی در اندازه ۶۵ اینچی نیز عرضه می‌کند؛ سری M محصولی است که سعی دارد تا ترجیحات شخصی و فضاهای زندگی بیشتری از مشتریان را درون خودش جای بدهد. تلویزیون OLED M4 مجهز به پردازنده پیشرفته هوش مصنوعی LG α (Alpha) 11 است که تجربه‌های سرگرمی متمایزی را ارائه می‌دهد و این در حالی است که فناوری انتقال بی‌سیم اختصاصی آن، امکانات جدیدی را در مدیریت فضای زندگی فراهم می‌کند.

تلویزیون OLED evo M4 ال‌جی اولین تلویزیونی است که دارای قابلیت نمایش ویدیو و صدای ارسال شده بی‌سیم با فرکانس ۱۴۴ هرتز 4k را دارد. جعبه اتصال Zero Connect Box سیگنال‌هایی را به صفحه نمایش اوال‌ای‌دی خود نورده تلویزیون بدون اتصال سیم مستقیم می‌فرستد چراکه هیچ کابلی بین دو دستگاه وجود ندارد که قطع و وصل شود.

جعبه اتصال Zero Connect Box را به لطف قابلیت انتقال بی‌سیم می‌توان تقریباً در هر نقطه‌ای از اتاق قرار داد و همین نیز به کاربران امکان می‌دهد که از انعطاف‌پذیری بیشتری برای چیدمان فضای زندگی خود لذت ببرند. این محصول با آوردن احتمالات جدید و متعدد به طراحی داخلی تلویزیون، به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر زمان که لازم باشد، صفحه نمایش یا خود جعبه اتصال را بدون زحمت جابه‌جا کنند.

مزیت دیگر Zero Connect Box این است که راهکاری ساده برای دستیابی به یک فضای نشیمن تمیز و بدون شلوغی است. کاربران دیگر نیازی نیست که به دنبال راهکارهای خلاقانه‌ای برای پنهان کردن یا تحمل پیچیدگی‌های معمول کابل‌های اطراف تلویزیون باشند.

در همین حین نیز علاوه بر اتصال به صورت بی‌سیم، تلویزیون LG OLED M4 دارای صفحه نمایش خود نورده خیره‌کننده و پردازنده جدید و هوش مصنوعی Alpha 11 است که باعث ایجاد کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای شده است. این پردازنده که منحصراً برای استفاده در تلویزیون‌های OLED طراحی شده، از سه دهه نوآوری هوش مصنوعی بهره می‌برد و تجربه‌های شخصی‌سازی‌شده متناسب با ترجیحات و عادات کاربر را ارائه می‌دهد.

سرعت پردازش سریع‌تر هوش مصنوعی این تلویزیون همراه با واحد پردازش عصبی، آن را به یک تلویزیون گیمینگ عالی تبدیل کرده است. این محصول با پشتیبانی از محتوای 4k با فرکانس فوق‌العاده ۱۴۴ هرتز، گیم پلی روان و تصاویری واقعی را ارائه می‌دهد. پردازنده قدرتمند ال‌جی، همراه با نمایشگر OLED پیشرفته، لذت بازی را به سطح بالاتری می‌برد.

تلویزیون‌های سری OLED M4 ال‌جی با جعبه اتصال Zero Connect Box از اول ماه ژوئیه در بازارهای بزرگ جهانی عرضه خواهند شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید