۱۷ تیر ۱۴۰۳

حمایت ال‌جی از عقاب سرسفید با کمپین آگاهی از گونه‌های در خطر انقراض

ال‌جی آمریکا برای بزرگداشت روز زمین سال ۲۰۲۴، کمپین LG Endangered Species Series را راه‌اندازی کرد که یک تجربه آنامورفیک سه بعدی را در بیلبورد ال‌جی در میدان تایمز شهر نیویورک به نمایش می‌گذارد. این کمپین دیجیتالی خارج از خانه که قرار است در ادامه سال ۲۰۲۴ نیز اجرا شود، هدفش نشان دادن آسیب‌پذیرترین و در معرض خطرترین گونه‌های جهان است و سعی دارد تا بر اهمیت حفاظت از گونه‌های در حال انقراض تأکید کند. ال‌جی همچنین به دنبال الهام بخشیدن به دانش‌آموزان K-12 است تا مشارکت‌های بیشتری با Discovery Education و National Wildlife Federation در تلاش‌ها برای مراقبت از حیات وحش داشته باشند.

به افتخار ۴ ژوئیه و روز استقلال آمریکا، ال‎‌جی عقاب سرسفید که پرنده ملی آمریکا و نماد آزادی است را به‌عنوان دومین حیوان در این کمپین به نمایش گذاشته است. این ویدیوی جدید و سه بعدی به از دست دادن زیستگاه این حیوان می‌پردازد و عقاب سرسفید را نشان می‌دهد که از نیویورک تا گرند کنیون به دنبال خانه‌ای جدید سفر می‌کند. این قسمت در ادامه شروع موفق این کمپین با پلنگ برفی بود، ویدیویی که نزدیک به سه میلیون بازدید داشت.

ال‌جی برای افزایش آگاهی درباره حیوانات در خطر انقراض، با یکی دیگر از نمادهای آمریکایی یعنی تیم یانکی‌های نیویورک در لیگ برتر بیسبال همکاری کرده است. در طول بازی‌های خانگی یانکی‌ها از تاریخ ۲ تا ۴ ژوئیه، ال‌جی میزی را در استادیوم خانگی این تیم میزبانی کرد که در آن، ۲۵۰ کودک زیر ۱۴ سال هر روز کیسه‌های هدیه حاوی یک اسباب بازی مخملی از عقاب سرسفید و دوربین‌های چشمی برای تماشای پرندگان دریافت کردند.

علاوه بر این، ۱۰ مورد از این کیف‌ها شامل یک توپ بیسبال بود که توسط بازیکنان سابق یا فعلی یانکی‌ها امضا شده بودند. بازدیدکنندگان از اینجا همچنین می‌توانستند با کارشناسان فدراسیون ملی حیات وحش تعامل داشته باشند و با نمایشی هنری از طول بال‌های شش فوتی عقاب سرسفید عکس بگیرند.

ال‌جی به ایجاد سیاره‌ای پایدارتر متعهد است و به‌عنوان بخشی از این تعهد نیز به فدراسیون ملی حیات وحش در کاشت درختان بومی کمک خواهد کرد. این درختان زیستگاه‌های حیات وحش ایجاد می‌کنند، از فرسایش خاک جلوگیری به عمل می‌آورند و پوشش درختان در سراسر ایالات متحده را افزایش می‌دهند.

ال‌جی کمپین LG Endangered Species Series را در طول سال ادامه خواهد داد که شامل حیواناتی همچون شیر دریایی و گوزن شمالی گالاپاگوس خواهد بود. ال‌جی همراه با متخصصان آموزشی Discovery Education به افزایش آگاهی درباره گونه‌‎های در معرض خطر انقراض از طریق آموزش‌های رایگان آنلاین متعهد باقی خواهد ماند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید