۲۱ مرداد ۱۴۰۳

ال‌جی دیسپلی در گزارش ESG Report 2024 ابتکارات پایداری را برجسته کرد

ال‌جی دیسپلی که شرکتی پیشرو در فناوری‌های نمایشگر در جهان است، گزارش ESG Report 2024 خودش را منتشر کرده است که در آن، جزئیات فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت در سال گذشته مانند نوآوری‌های این شرکت از فناوری‌های سازگار با محیط زیست و افزایش قابلیت‌های ESG تأمین‌کنندگان را نشان می‌دهد.

در بخش محیط زیست، ال‌جی دیسپلی روی نوآوری فناوری دوستدار محیط زیست تمرکز کرده است. برای کاهش گازهای گلخانه‌ای که شاخصی کلیدی در مدیریت واکنش آب و هوا است، این شرکت فناوری‌های فرایند سازگار با محیط زیست را توسعه داده و تجهیزات با راندمان بالا را تا بیش از ۹۰ درصد بهبود بخشیده است. همچنین با بهبود مستمر راندمان استفاده مجدد از فاضلاب، این شرکت بالاترین میزان استفاده مجدد از آن را در صنعت داخلی دارد.

علاوه بر این، برنامه «ارزیابی چرخه عمر» این شرکت نیز تقویت شده که تأثیر زیست محیطی محصولات را در کل چرخه عمر آن‌ها ارزیابی می‌کند. این شرکت ارزیابی ۴۰ درصد از محصولات خودش را تکمیل کرده و با افزایش ظرفیت خودش برای تولید محصولات پایدار و سازگار با محیط زیست، نرخ سال قبل را دو برابر کرده است.

این گزارش همچنین تأثیر اجتماعی ال‌جی دیسپلی را برجسته کرده و حمایت مالی، همکاری فنی، پشتیبانی رفاهی پزشکی و آموزشی برای کمک به تأمین‌کنندگان را برجسته کرده است. این شرکت مدیریت زنجیره تأمین را با ارزیابی انطباق با قوانین ESG Behavior Rules و بهبود فعال عدم انطباق‌ها، بهبود بخشیده است که منجر به دریافت گواهینامه VAP Platinum شده است.

در حوزه حاکمیت و نظارت نیز ارتباط عینی و شفاف ال‌جی دیسپلی با ذی‌نفعان باعث شده تا این شرکت در بخش اجزای فناوری اطلاعات شاخص‌های پایداری داوجونز (DJSI) در کره جنوبی رتبه اول باشد.

در نتیجه مدیریت ESG، این شرکت اخیراً توسط مجله تایم و شرکت داده Statista به‌عنوان یکی از پایدارترین شرکت‌های جهان در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد. در همین حال نیز جدیدترین گزارش پایداری شرکت به صورت شفاف اطلاعات مدیریت ESG مطابق با استانداردهای جهانی افشا و ارزیابی ESG مانند استانداردهای ESRS و IFRS را ارائه می‌کند.

چئول دونگ جئونگ مدیر عامل شرکت ال‌جی دیسپلی بیان کرده:

«ما به تقویت و توسعه مدیریت ESG ادامه خواهیم داد و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا با نوآوری و ایجاد ارزش منحصربه‌فرد از طریق مدیریت ESG به شرکتی تبدیل شویم که مورد علاقه مشتریان قرار بگیرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید