۱۸ مرداد ۱۴۰۳

ال‌جی از مدل‌های جدید Therma V R290 Monobloc در رویداد IFA 2024 رونمایی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) از پمپ‌های حرارتی هوا به آب (AWHP) کاملاً جدید Therma V R290 Monobloc ۷ و ۹ کیلوواتی خودش در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی خواهد کرد، رویدادی که در تاریخ ۶ تا ۱۰ سپتامبر در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد. به دنبال عرضه موفقیت‌آمیز مدل‌هایی با ظرفیت بزرگ (۱۲، ۱۴ و ۱۶ کیلوواتی) در نمایشگاه IFA سال گذشته، مدل‌های جدید Therma V با کمپرسور پیشرفته‌ای عرضه می‌شوند که راندمان بیشتری را ارائه می‌کند و طراحی پیچیده‌تری دارد که به طور یکپارچه با محیط اطراف ترکیب می‌شود.

با اجرای اجباری استانداردهای ساختمان‌های انرژی تقریباً صفر (NZEB) در اروپا، پمپ‌های حرارتی هوا به آب یعنی AWHP به دلیل توانایی در کاهش انتشار کربن و مدیریت عدم قطعیت‌های تأمین انرژی محبوبیت پیدا کردند. برای ساخت و سازهای جدید، مدل‌های با ظرفیت متوسط و کوچک مناسب‌تر هستند و همین نیز سبب شده تا مدل‌های ۷ و ۹ کیلوواتی ال‌جی برای بازار اروپا ایده‌آل باشند. علاوه بر این، ال‌جی در حال تأسیس آزمایشگاه تحقیق و توسعه راهکارهای هوا در فرانکفورت آلمان است تا راهکارهای گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع با راندمان بالا را متناسب با اقلیم‌های مختلف محلی اروپا توسعه بدهد.

عملکرد بسیار کارآمد

ال‌جی با توجه به مقررات سخت‌گیرانه‌تر گازهای اف و همچنین ترجیح اروپا برای تغییر از بویلرهای سنتی به AWHP تصمیم گرفته تا از مبرد R290 برای Therma V R290 Monobloc بهره ببرد. این مبرد طبیعی دارای پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) ۳ است که بسیار کمتر از مبردهایی است که معمولاً در محصول‌های گرمایشی استفاده می‌شوند. این راهکار پیشرفته با رتبه انرژی A+++، انتشار کربن را تا ۷۹ درصد در مقایسه با بویلرهای معمولی کاهش می‌دهد و انرژی خودش را از گرمای هوا تأمین می‌کند. مصرف‌کنندگان با استفاده از Therma V می‌توانند انتظار داشته باشند که بهره‌وری انرژی خانگی‌شان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

جدیدترین Therma V AWHP از کمپرسور پیشرفته ال‌جی برای ارائه سطح جدیدی از کارایی انرژی و عملکرد در آب‌وهوای سردتر استفاده می‌کند. موقعیت پایین‌تر فرایند فشرده‌سازی به اطمینان از عملکرد پایدارتر و قبض انرژی کمتر کمک می‌کند و این در حالی است که سیستم نیز خروجی آب تا ۷۵ درجه سانتیگراد را امکان پذیر می‌کند، حتی زمانی که هوای بیرون منفی ۱۵ درجه سانتیگراد باشد.

به لطف کمپرسورهای کاملاً جدید، هر دو مدل AWHP با سرعت ۴۹ دسی‌بل برای محصول ۷ کیلوواتی و ۵۰ دسی‌بل برای محصول ۹ کیلوواتی کار می‌کنند. ساختار Shaft Through ال‌جی پایداری را افزایش داده و اصطکاک را کاهش داده و همین نیز نویز و لرزش را به ویژه در هنگام کار با بار کم به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، نوآوری‌های بیومیمتیک ارتقا یافته همگی به عملکرد بی‌صدای فن کمک می‎‌کنند.

طراحی پیچیده‌تر

محصول Therma V R290 Monobloc دارای طراح شیک تک فن است که بدون زحمت با طرح‌های مختلف خانه و نمای بیرون ساختمان هماهنگ می‌شود. پوشش بیرونی جدیدترین محصول AWHP ال‌جی از رنگ مشکی پیچیده‌ای استفاده می‌کند که مکمل هر رنگی است و این در حالی است که جلوپنجره آن دارای الگوی موجی متمایز و روکش خاکستری تیره است. طراحی جمع و جور آن نیز باعث شده تا در زیر اکثر پنجره‌های بدون ایجاد مانع در دید قرار بگیرد و همین نیز آن را به یک افزودنی کاربردی و زیبا در هر جایی تبدیل می‌کند.

ادغام هوشمند و ساده

محصولات AWHP جدید ال‌جی برای ادغام یکپارچه با واحدهای داخلی مختلف از طریق نصب ساده، انعطاف‌پذیری بیشتر و گزینه‌های سفارشی (واحدهای کنترل، هیدرو و ترکیبی) طراحی شده‌اند که نیازهای محل‌های نصب مختلف را برآورده می‌سازند. طراحی ساده باعث شده تا راه‌اندازی آن کارآمدتر و بدون دردسر باشد و این در حالی است که فضای ابری BECON این شرکت به نصب‌کننده اجازه می‌دهد تا سیستم افزار خودش را از راه دور به‌روزرسانی کند و در زمان و تلاش صرفه‌جویی کند. علاوه بر این، مدل‌های جدید کنترل آسان و راحت و نظارت بر انرژی را از طریق LG ThinQ ارائه می‌کنند و یک پلتفرم انرژی خانگی یکپارچه با سیستم ذخیره انرژی (ESS) ایجاد می‌کنند.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکارهای هوا ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«جدیدترین مدل Therma V R290 Monobloc ال‌جی تنوع ظرفیتی بیشتری را به اروپایی‌ها می‌دهد و در عین حال، عملکرد و راحتی کاربر را افزایش می‌دهد. ال‌جی به استفاده از رقابت‌پذیری متمایز خودش در فناوری‌های انرژی با راندمان بالا و راهکارهای اجزای کلیدی برای ارائه مجموعه‌ای از محصولات متناسب با نیازهای منطقه ادامه خواهد داد.»

شرکت‌کنندگان می‌توانند از تاریخ ۶ تا ۱۰ سپتامبر از غرفه ال‌جی در Messe Berlin در آلمان دیدن کنند، جایی که جدیدترین محصولات و نوآوری‌های کم مصرف این شرکت به نمایش گذاشته شدند.

کلمات کلیدی:

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید