۱۱ مرداد ۱۴۰۳

فناوری ضد تغییر رنگ ال‌جی تأییدیه‌های لازم را دریافت کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) فناوری پیشرفته ضد تغییر رنگ (Anti-Discoloration) را برای تابلوهای دیجیتال در فضای معرفی کرده است. این فناوری توسط سازمان استانداردها و آزمایش‌ها معتبر UL Solutions مورد تأیید قرار گرفته است و به جلوگیری از زرد شدن صفحه نمایش کمک می‌کند، مشکلی که در محصولات دیجیتال ساینیج در فضای باز و به خاطر قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای مدتی طولانی رخ می‌دهد. این فناوری نوآورانه به طور هم‌زمان از کیفیت نمایشگر و ثبات عملکرد محافظت می‌کند و در نهایت به افزایش طول عمر تابلوهای دیجیتال ال‌جی کمک می‌کند که در محیط‌های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ال‌جی اولین شرکتی است که به تأییدیه سازمان UL برای فناوری ضد تغییر رنگ نمایشگر برای تابلوهای دیجیتال دست پیدا کرده است. ال‌جی یک روش تست جامع و معیارهای ارزیابی نقص را ایجاد کرده و سازمان UL Solutions نیز به طور مستقل محصول را بر اساس معیارهای مشخص ارزیابی کرده است. قبل از این نیز هیچ استاندارد یا روش تست بین‌المللی شناخته شده‌ای برای اندازه‌گیری مقاومت نمایشگر در برابر زرد شدن صفحه وجود نداشت.

استفاده از نمایشگرهای فضای باز در محیطی مانند رستوران‌های خودرو گذر، ایستگاه‌های اتوبوس، مدارس و استادیوم‌های ورزشی در سال‌های اخیر رواج پیدا کرده و به طور پیوسته در بخش‌های مختلف B2B در حال افزایش است. با این حال، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید می‌تواند باعث شود که صفحه نمایش این محصولات نمایشگر همه کاره به مرور زمان به رنگ زرد تبدیل شود. فناوری «ضد تغییر رنگ» ال‌جی به رفع این مشکل کمک می‌کند و کیفیت و دوام راهکارهای دیجیتال ساینیج این شرکت در فضای باز را تقویت می‌کند.

ال‌جی فناوری محافظتی خودش را برای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان B2B با استفاده از تابلوهای دیجیتال در محیط‌های بیرونی توسعه داده است. تحقیقات این شرکت نشان می‌دهد که مشتریان مجبور بودند محصولات تابلوهای تبلیغاتی را در فضای باز خود به دفعات بیشتری تعویض کنند و به دلیل مشکلات تغییر رنگ همیشگی، وقفه‌هایی در خدمات شکل می‌گرفت.

برای رفع این مشکلات نیز نمایشگرهای ال‌جی در فضای باز با فناوری Anti-Discoloration ارائه می‌شوند که همچنین دارای راهکارهای حرارتی پیشرفته و مواد پنل برای قابلیت اطمینان بیشتر هستند تا در سخت‌ترین شرایط نیز کار کنند. محصول تأیید شده توسط سازمان UL دارای فناوری Anti-Discoloration در بسیاری از جدیدترین محصولات دیجیتال ساینیج ال‌جی به کار گرفته شدند و برنامه‌هایی برای گسترش کاربرد آن به طیف گسترده‌تری از راهکارها در آینده وجود دارد.

پایک کیم مون رئیس واحد تجاری نمایشگر اطلاعات در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی بیان کرده:

«تأیید شدن محصولات ما با فناوری ضد تغییر رنگ توسط UL به طور فعالانه عملکرد و کیفیت محصولات دیجیتال ساینیج ما را تقویت می‌کند. از طریق برنامه‌های تحقیق و توسعه هدفمند، ما به شناسایی و رفع هر گونه مشکلی که از تجربه کلی دیجیتال ساینیج ال‌جی بکاهد، ادامه خواهیم داد و در نتیجه رضایت و اعتماد مشتریان را به طور مداوم افزایش خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید