۰۳ مرداد ۱۴۰۳

مانیتور هوشمند جدید LG MyView صفحه نمایش خمیده فوق عریض و تجربه کاربری گسترده دارد

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین مانیتور هوشمند LG MyView (مدل 34SR65QC) را عرضه می‌کند، مانیتوری که یک صفحه نمایش ۳۴ اینچی با فرم فاکتور منحصربه‌فرد و همچنین طیف وسیعی از ویژگی‌ها برای بهره‌وری بهتر و تجربه‌های سرگرمی را عرضه می‌کند. این اولین نمایشگر هوشمند این شرکت است که دارای صفحه نمایش خمیده و فوق عریض با نسبت ابعاد 21:9 است که یک راهکار گسترده نمایش دسکتاپ برای مشتریانی ارائه می‌دهد که به دنبال بهبود گردش کار، غوطه‌وری در مشاهده پیشرفته یا هر دو است.

مانیتور هوشمند جدید LG MyView دارای صفحه نمایش 34 اینچی WQHD (3440×۱۴۴۰) است که ۳۰۰ نیت روشنایی، زاویه دید وسیع و پوشش ۹۹ درصدی طیف رنگ sRGB را ارائه می‌کند. این مشخصات همراه با فرمت ۲۱:۹ صفحه نمایش، باعث شده تا مانیتور LG MyView یک همراه دسکتاپ عالی در کنار هم برای کارمندان اداری، توسعه‌دهندگان و دیگر متخصصان دیجیتال باشد.

مانیتور 34SR65QC با توجه به نمایشگر کشیده و وضوح بالا، ویژگی‌های مفید سازماندهی صفحه و پشتیبانی از برنامه‌های مختلف اداری خانگی، کارایی کار بیشتری را تسهیل می‌کند. صفحه نمایش فوق عریض ۲۱:۹ فضای اضافی روی صفحه را فراهم می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا چندین برگه و پنجره را به طور هم‌زمان باز نگه دارند و با استفاده از عملکرد Screen Split آن‌ها را مرتب کنند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از برنامه‌هایی مانند ایمیل، ویرایشگر اسناد آنلاین و فضای ذخیره‌سازی ابری مستقیماً روی مانیتور بدون نیاز به اتصال به رایانه شخصی یا لپ‌تاپ استفاده کنند. عرض اضافی 34SR65QC به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های بهره‌وری را در حالت تمام صفحه کار کنند و همچنان فضای کافی برای ابزارهای مفید هوش مصنوعی مولد وجود داشته باشد که می‌توانند به راحتی قسمت سمت راست نمایشگر را در یک پنجره با اندازه کوچک‌تر پین کرد.

این مدل مانیتور همچنین برای کسانی که به دنبال تجربه تماشایی شبیه به سینما در خانه هستند، ایده‌آل است. صفحه نمایش فوق عریض آن به کاربران اجازه می‌دهد تا از محتوای ۲۱:۹ لذت ببرند. این مدل جدید اولین مدل از سری LG MyView است که امکان پخش ویدیوهای ضبط شده در فرمت ۲۱:۹ را فراهم می‌کند و حسی سینمایی را برای پخش محتوا به ارمغان می‌آورد و به کاربران حس واقعی از بخشی از اکشن بودن را می‌دهد.

همانند تمام مانیتورهای هوشمند LG MyView، مدل 34SR65QC مجهز به پلتفرم LG webOS است که دسترسی به طیف گسترده‌ای از خدمات محتوا از جمله یوتیوب، نتفلیکس و پرایم ویدیو را همراه با توصیه‌های مشاهده شخصی و ناوبری بصری فراهم می‌کند. حتی برای گزینه‌های محتوایی عالی‌تر، کاربران می‌توانند به سرویس محتوای ممتاز و رایگان ال‌جی یعنی LG Channels مراجعه کنند و بیش از ۳۰۰ کانال و دسته‌هایی مانند فیلم، اخبار، ورزش، درام و برنامه کودکان دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، این مانیتور با پشتیبانی از AirPlay 24 و ScreenShare می‌تواند به کاربران امکان استریم یا انعکاس محتوای گوشی‌های هوشمند خودشان در این مانیتور را بدهد تا بتوانند از تمام برنامه‌ها و بازی‌های گوشی همراه خود روی صفحه نمایشی بزرگ و منحنی لذت ببرند.

نمایشگر 34SR65QC با یک کنترل از راه دور دستی ارائه می‌شود که عملکردهای اساسی مانند کنترل برق و صدا را ارائه می‌دهد. این مانیتور همچنین با کنترل از راه دور LG Magic Remote سازگار است که ویژگی‌های کاربرپسندی مانند AI Concierge و دسترسی تک لمسی به سرویس‌های پخش محبوب از جمله پرایم ویدیو، نتفلیکس و دیزنی پلاس را ارائه می‌دهد. ویژگی AI Concierge با فشار دادن دکمه میکروفون کنترل از راه دور جادویی ال‌جی فعال می‌شود، صداهای مختلف را تشخیص می‌دهد و محتوا را بر اساس سابقه مشاهده هر کاربر توصیه می‌کند.

علاوه بر این، هنگامی که نمایشگر هوشمند LG MyView به پلتفرم خانه هوشمند LG ThinQ متصل می‌شود، برنامه ThinQ می‌تواند تلفن هوشمند کاربر را به یک کنترل از راه دور تبدیل کند که قابلیت‌های کنترل لمسی و صوتی را ارائه می‌کند. برای راحتی بیشتر نیز کاربران می‌توانند تنظیمات مانیتور را مدیریت کنند و با استفاده از صفحه کلید و ماوس، در webOS جستجو کنند.

وای اس لی رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی بیان کرده:

«ما به گسترش مجموعه نمایشگرهای هوشمند LG MyView با مدل جدید ۳۴ اینچی منحنی و فوق عریض ادامه خواهیم داد که راهکاری جامع بهره‌وری و سرگرمی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. ما به معرفی مانیتورهای هوشمند همه کاره که طراحی‌های نوآورانه را با عملکرد عالی و ویژگی‌های کاربردی ترکیب می‌کنند، ادامه می‌دهیم.»

مانیتور هوشمند LG MyView از ماه اوت در اروپا و کره عرضه خواهد شد و سپس در دیگر کشورها در دسترس قرار خواهد گرفت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید