۲۱ شهریور ۱۴۰۳

گسترش قدرت خوش‌بینی با موزیک ویدیوی برند در ویتنام

ال‌جی در راستای مأموریت خودش برای به اشتراک گذاشتن پیام Life’s Good، کمپین Optimism Your Feed را در اوایل سال جاری میلادی راه‌اندازی کرد تا مثبت‌اندیشی بیشتری را به تجربه در رسانه‌های اجتماعی القا کند.

برای شعله‌ورتر کردن خوش‌بینی در سراسر جهان، ال‌جی ویتنام به صورت رسمی یک موزیک ویدیو برند به نام An Optimism Universe منتشر کرده است. این ویدیو با حضور خواننده مشهور ویتنامی فونگ مای چی و سفیر کمپین محلی ال‌جی ویتنام است.

این آهنگ نسخه‌ای بازسازی شده از آهنگ موفق خود این خواننده به نام A Universe with You است، آهنگی که توانست در شبکه‌های اجتماعی جوانان را مجذوب خودش بکند. حالا این نیز به‌عنوان صدای جدیدترین کمپین ال‌جی ویتنام یعنی Power of Z – Spread out the Optimism، تولیدکننده موسیقی DTAP ملودی را با عناصر مد روز و شاداب میکس کرده و در عین حال، عناصر عامیانه و سنتی ویتنامی اصیل را نیز در آن قرار داده است. این آهنگ با اشعاری قابل اتکا و معنادار، جوانان ویتنامی را تشویق می‌کند تا در لحظه زندگی کنند و از هر جنبه‌ای از زندگی خود لذت ببرند.

این موزیک ویدیو بینندگان را به سفری در نقاط دیدنی شهرهای بزرگ ویتنام می‌برد و الهام بخش نسل جوان برای کشف همه جاهای دیدنی این کشور است. رنگ‌های قرمز پر جنب و جوش و گرافیک‌های متحرک پویا تجربه بصری خوبی را رقم زدند که بینندگان را تشویق می‌کند تا دست به دست هم بدهند تا آینده‌ای بهتر از شادی‌های ساده خلق کنند. در این ویدیو، سفیر نسل زد ال‌جی ویتنام نیز در Another Saigon حضور پیدا کرد، فضایی منحصربه‌فرد که در آن، بازدیدکنندگان می‌توانند نوآورانه‌ترین فناوری‌های ال‌جی را از طریق فعالیت‌های هیجان‌انگیز تجربه کنند.

آهنگ An Optimism Universe از لحظه انتشار توانسته شنوندگان را خوشحال کند و تنها در عرض ۲۴ ساعت به یک میلیون بازدید در یوتیوب رسید. این شتاب ادامه پیدا کرده و توانسته در تنها ۱۰ روز به مجموع ۱۸ میلیون بازدید دست پیدا کند.

این آهنگ موضوعی در تور Uni-tour دانشگاه سایگون در شهر هو شی مین و دانشگاه اقتصاد ملی در هانوی نیز به کار گرفته شده بود، جایی که در آن، تقریباً ۳۰۰۰ دانشجو با زمین بازی مملو از مناظر تجربه رنگارنگ مواجه شدند که همگی توسط ال‎‌جی ویتنام سازماندهی شده بود.

اولین فضا نیز منطقه Optimism Melody بود که فرصتی را برای دانش‌آموزان فراهم کرد تا از طریق کارائوکه خودشان را ابراز کنند که با تجربیات نزدیک از LG StanbyME و StanbyME GO همراه شده بود.

در همان نزدیکی نیز بخش Optimistic Hints of Tarots قرار داشت که در آن، از دانش‌‌آموزان دعوت شدند تا پیامی منحصربه‌فرد و مثبت را با لمس صفحه نمایش LG StanbyME آشکار کنند.

دانش‌آموزان می‌توانند تجربه رویداد خودشان را در منطقه Capture Optimistic Moments به اشتراک بگذارند تا یک عکس با قاب خوش‌بینانه دریافت کنند و این در حالی است که فضای Wall of Optimism ایده‌های خلاقانه دانش‌آموزان برای گسترش خوش‌بینی به دوستان، بستگان و جامعه را نشان داد.

در تلاش برای گسترش دامنه مأموریت برند Life’s Good، ال‌جی ویتنام همچنین قصد داشت با پشتیبانی عملی تغییری ملموس در جامعه ایجاد کند. این شرکت برای غنی سازی زندگی فرهنگی و بهبود آموزش در مناطق روستایی، با کمپین Green Summer 2024، رویدادی سالانه که توسط انجمن دانشجویان ویتنام برگزار می‌شود، فعالیت خواهد کرد. این کمپین در سال ۱۹۹۷ میلادی راه‌اندازی شده و فرصت‌های رهبری در ابتکارات اجتماعی از جمله ساخت جاده‌ها، پل‌ها و خانه‌های خیریه و همچنین شرک در برنامه‌های آموزشی برای حذف بی‌سوادی و بهبود شایستگی دیجیتال را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

ال‌جی ویتنام امسال ۲۷ تلویزیون را به کمپین Green Summer اهدا کرد که ۹ تای آن‌ها به طور خاص برای پروژه مسکن اجتماعی در استان داک نونگگ تعیین شده بودند. ۱۸ تلویزیون باقی مانده نیز به مدارس راه دور داده شدند تا بتوانند شرایط بهتری برای تدریس و یادگیری برای معلمان و دانش‌آموزان فراهم کنند.

کمپین Power of Z – Spread out the Optimism بر تعهد ال‌جی برای ارتباط با نسل جوان و تشویق جوانان به رویکرد خوش‌بینانه به زندگی، ایجاد تأثیر مثبت بر جامعه و کمک به آینده‌ای بهتر برای همه تأکید دارد.

برای انتشار پیام به مخاطبان گسترده‌تر، مردم همچنین می‌توانند لحظات مثبت زندگی روزمره خودشان را به‌عنوان بخشی از چالش رسانه‌های اجتماعی ال‌جی ویتنام با هشتگ‌هایی همچون #LifesGood به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، کارمندان ال‌جی در یک فعالیت درختکاری در دانشگاه فناوری شهر هوشی مین برای این کمپین شرکت کردند و به ایجاد محیط یادگیری سبزتر برای دانش‌آموزان کمک کردند.

ال‌جی فعالانه فعالیت‌ها و ابتکاراتی را ترویج می‌کند که زندگی بهتری را برای مردم ویتنامی از طریق قدرت Life’s Good ایجاد می‌کند. از طریق این کمپین محلی، ال‎‌جی ویتنام امیدوار است که شادی بیشتری را گسترش بدهد و الهام‌بخش آینده‌ای روشن برای همه باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید