۲۷ آبان ۱۴۰۳

در هفته مد تایپه LG ALL NEW Styler مورد توجه قرار گرفت

سیستم مراقبت از لباس با بخار LG Styler به یک وسیله ضروری در بسیاری از خانه‌های تایوانی تبدیل شده است که نگرانی‌های مربوط به سلامتی را برطرف می‌کند و همچنین ظاهر لباس را بهبود می‌بخشد. در تاریخ ۹ اکتبر، ال‌جی تایوان یک کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی رسمی ALL NEW Styler برگزار کرد.

برای اولین بار، ال‌جی تایوان با هفته مد تایپه همکاری کرد و یک فروشگاه بزرگ به شکل استایلر در خیابان Xinyi Xiangti Avenue Plaza ایجاد کرد. این فضای نمایشگاهی طوری طراحی شده بود که مهمانان و رسانه‌ها احساس کنند که در داخل استایلر قدم می‌گذارند. شرکت‌کنندگان توانستند LG ALL NEW Styler را امتحان کنند و ویژگی‌هایی که در هنگام کار دستگاه معمولاً پنهان می‌مانند را از نزدیک مشاهده کنند.

ال‌جی تایوان همچنین با برند طراحی مستقل تحسین شده DOUCHANGLEE همکاری کرده که توسط طراحان مد مشهور دو تنگ هوانگ و چانگلی یوگین تأسیس شده است. طراحان در این رویداد شرکت کردند تا ال‌جی استایلر را به نمایش بگذارند و نشان بدهند که چطور این محصول، مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد تا سبک خودشان را بدون محدودیت‌های مراقبت از لباس سنتی بیان کنند.

این فروشگاه نمایشی از عملکردهای جدید و قدرتمند LG ALL NEW Styler را به نمایش می‌گذارد که شامل فناوری مراقبت از لباس Dual Steam Clothing Care و Smart Shaking Hanger است. مهمانان توصیه‌های مراقبتی مبتنی بر هوش مصنوعی، اتو بخار فشار قوی داخلی و پرس شلوار تاشو را از نزدیک مشاهده کردند. این رویداد مطالب ارزشمند زیادی در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

طراحان دو تنگ هوانگ و چانگلی یوگین برای به اشتراک گذاشتن تجربه کار با ال‌جی تایوان به روی صحنه آمدند و از قابلیت‌های مراقبت بخار و سیستم اتو بخار داخلی ALL NEW Styler را ستایش کردند. آن‌ها همچنین در مورد اینکه نصب ال‌جی استایلر چطور دیدگاه جدیدی را در مورد مراقبت از پوشاک به مصرف‌کنندگان معرفی می‌کند، بحث کردند.

جدیدترین نمایشگاه ال‌جی استایلر تلفیقی نوآورانه از فناوری و طراحی مد روز را برجسته کرد. راهکار مراقبت از پوشاک ممتاز از طریق یک نمایشگر چشمگیر در اندازه واقعی، نشان داد که چطور فناوری پیشرفته می‌تواند روال‌های روزانه مراقبت از لباس‌ها را تغییر بدهد و جایگاه ال‌جی را به‌عنوان شرکتی پیشرو در راهکارهای پیچیده لوازم خانگی که در بین مصرف‌کنندگان آگاه طنین‌انداز است، تقویت کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید