تمرکز الجی بر بازاریابی تلویزیونهای پیشرفته
الجی امسال بر فروش تلویزیونهای مرغوب و پیشرفته خود که شامل تلویزیونهای OLED است تأکید خواهد داشت.
در حال حاضر، الجی و سامسونگ در حال رقابت شدید برای بازاریابی محصولات پیشرفته خود هستند تا در این بازار حکمرانی کنند.
به گفته یکی از کارکنان این صنعت، از آنجا که در کشورهای روبهرشدی نظیر چین، روسیه و برزیل سیل محصولات ارزانقیمت برای اهداف عمومی در بازار تلویزیون وجود دارد و این بازارها بازارهای اصلی مشتری برای الجی و سامسونگ محسوب میشود، آنها نمیتوانند بیش از این در این مورد با یکدیگر رقابت کنند. فقط بازار تلویزیون پیشرفته، که از نظر فناوری برای شرکتهایی که دیر جنبیدهاند غیر قابل دسترس است، میتواند یک موتور محرک برای رشد به حساب آید.
هم اکنون الجی با سرمایهگذاری بر توسعه بازار تلویزیونهای OLED، تصمیم به تمرکز بیشتر تواناییهای خود در بخش تلویزیونهای پیشرفته دارد.
این شرکت برای تقویت بازار جهانی تلویزیون OLED، که برای اولین بار آگوست سال گذشته وارد بازار شد، همکاریهای بازاریابی خود را با گوگل که بزرگترین شرکت آی.تی در دنیاست آغاز کرده است. با استفاده از اطلاعات عظیمی که موتور جستوجوی گوگل و یوتیوب به دست میآورد، شرکت الجی تصمیم دارد تبلیغاتی برای تلویزیون OLED خود بر طبق نیازهای افراد انجام دهد.
نظر دهید