۰۹ تیر ۱۴۰۰

آغاز عرضه جهانی تلویزیون ال‌جی QNED MINI LED

تلویزیون ال‌جی QNED MINI LED ؛ استانداردی جدید برای کیفیت تصویر LCD

تلویزیون‌های جدید از فناوری منحصر به فرد Quantum Dot NanoCell Color برای بازتولید واقعی رنگ و غوطه‌وری حداکثر در بیننده برخوردار هستند

ال‌جی الکترونیکس جدیدترین و ممتازترین مجموعه تلویزیون‌های LCD خود را از ماه جولای در بازارهای جهانی آغاز می‌کند. به لطف پیشرفته‌ترین فناوری Quantum Dot NanoCell ال‌جی و فناوری‌های نور پس زمینه Mini LED، تلویزیون‌های 2021 تجربه تماشایی خیره‌کننده‌ای با سیاهی‌های عمیق‌تر، بازتولید رنگ دقیق‌تر با کنتراست و روشنایی بیشتر را ارائه می‌دهند. این مجموعه شامل 8K QNED99 و مدل‌های سری QNED95 به همراه مدل‌های سری 4K QNED90 در اندازه صفحه نمایش از 65 اینچ بزرگ تا بزرگ 86 اینچ می‌شود.

ال‌جی QNED Mini LED با فناوری انحصاری رنگ Quantum Dot NanoCell این شرکت، دوره کاملاً جدیدی را در کیفیت تصویر تلویزیون LCD با رنگ‌های غنی و دقیق برای تماشای همه‌جانبه آغاز می‌کند. تلویزیون‌های QNED Mini LED ال‌جی با تأیید صد در صد حجم رنگ و سازگاری رنگ توسط آژانس بین‌المللی آزمایش محصولات Intertek، دارای اعوجاج رنگ در یک زاویه دید گسترده هستند و اطمینان می‌دهند که همه افراد در اتاق می‌توانند از نهایت کیفیت تصویر LCD لذت ببرند.

هرچه صفحه نمایش بزرگتر باشد، جزئیات نیز باید کوچکتر شوند. تلویزیون ال‌جی QNED Mini LED در مقایسه با سایر صفحه‌های تلویزیون با اندازه مشابه LEDهای کوچکتر را در نور پس زمینه قرار می‌دهد و باعث افزایش روشنایی و کم نور شدن مناطق می‌شود. به عنوان مثال، تلویزیون 86 اینچی8K ال‌جی (مدل 86QNED99UPA) با تقریباً 30،000 چراغ LED دارای نور پس زمینه است که برای ایجاد حدود 2500 منطقه کم‌نور محلی ارائه می‌شود تا نسبت کنتراست 10 برابر تلویزیون‌های LCD معمولی را ایجاد کند. سیاهی‌های عمیق‌تر و جزئیات بیشتر در مناطق تاریک، احساس عمق بیشتری را ایجاد می‌کنند که تصاویر را واقعی‌تر نشان می‌دهد.

تعهد ال‌جی به فردایی بهتر در جدیدترین محصولات تلویزیونی آن مشهود است. تلویزیون‌های ال‌جی QNED Mini LED گواهینامه محصولات زیست محیطی را از SGS Société Générale de Surveillance SA سوئیس دریافت کرده‌اند. این گواهینامه فقط به محصولاتی اعطا می‌شود که الزامات SGS را مطابق با استانداردهایی شامل تأثیر کم محیطی یا بازیافت دارند.

پارک هیونگ سی، رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «تلویزیون ال‌جی QNED Mini LED یک جهش تکاملی است و از فناوری منحصر به فرد تولید رنگ ال‌جی و نور پس زمینه mini LED استفاده می‌کند. جدیدترین مجموعه ما گواه رهبری تکنولوژیک ال‌جی در بازار تلویزیون‌های برتر است که با بهبود و پالایش مداوم تلویزیون‌های OLED و QNED Mini LED ما امکان پذیر شده است.»

تلویزیون ال‌جی QNED Mini LED از هفته‌های آینده، ابتدا، در آمریکای شمالی و سپس، در مناطق دیگر جهان در دسترس خواهد بود.

۱ نظر

حسین ۱۴ تیر ۱۴۰۰ پاسخ

انچه که مسلم است میزان کنتراست بالا و زاویه دید وسیع و خلق رنگهای بسیار طبیعی و قیمت اقتصادی نسبت به تلوزیونهایoled این تلوزیونها به همراه وزن سبک و قاب باریک نسبت به تلوزیونهای متعارف و از همه مهمتر طول عمر بالا مهمترین ویژگیهای این فناوری است البته در حال حاضر تلوزیونهای مینی ال ای دی TCL بصورت تجاری وارد بازار گردیده است البته هنوز مونتاژ ان در ایران و در شرکت مادیران آغاز نشده البته تلوزیون TCL بر پایه تکنولوژی های VA و Qled تولید شده اما فناوری ال جی بر پایه فناوزی IPS و NANO Cell و غناوری کوانتم دات می باشد تولید پنل های TCL با فناوری OPEN CELL انجام و به احاظ اینکه بک لایت کاملا جدا از لیکوئید تولید و مونتاژ می گردد تعویض بک لایت بدون احتمال اسیب دیدن لیکوئید و با هزینه بسیار پایین امکان پذیر است . اما قطعا کیفیت تصویر با فناوری ال جی بالاتر و عمر نهایی پنل ان بین ۶۰ هزار تا ۱۰۰ هزار ساعت و دوام ان بالاتر است

نظر دهید