۰۷ شهریور ۱۴۰۰

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی برای اتاق‌ خواب کشتی و کابین خدمه

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی برای اتاق‌های استراحت در کشتی و کابین خدمه با کنترل‌های سفارشی و خدمات هتلی پیشرفته طراحی شده است.

پنج تلویزیون ال‌جی با طراحی ویژه کشتی‌های تفریحی همزمان با شروع مجدد سفرها معرفی و عرضه شدند.

شرکت کسب و کار ال‌جی الکترونیکس امریکا مجموعه‌ای از تلویزیون‌های هوشمند را معرفی کرده که مخصوص اتاق‌های استراحت مسافران و کابین خدمه طراحی شده است تا تجربه تماشایی فوق العاده‌ای را با مهمان‌نوازی و سرگرمی‌های سفارشی برای اپراتورهای کشتی کروز ارائه دهد.

تلویزیون‌های دارای کنترل صدا و وای فای با مدل‌های موجود در سایزهای 43، 32 ، 28 ، 24 و 22 اینچ به خطوط مسافرتی اجازه می‌دهد تا انواع خدمات و سرگرمی را در هر اندازه کابین ارائه دهند. تلویزیون‌های هوشمند Pro: Centric® ال‌جی منوهای خدمات تخصصی را ارائه می‌دهند و به اپراتورهای کشتی اجازه می‌دهد تا تجربه‌های دیجیتالی سفارشی برندشده ایجاد کنند.

نرم افزار Pro: Centric تعدادی ویژگی مهم را برای محیط‌ کشتی‌های تفریحی فراهم می‌کند؛ از جمله پشتیبانی از 39 زبان، ابزارهای خدمات با یک کلیک، ویژگی‌های تلویزیون هوشمند webOS 4.5، مدیریت سیستم از راه دور و قالب‌ها و صفحات آسان برای سفارشی رابط‌های صفحه نمایش به منظور ارائه اطلاعات و خدمات به مهمانان.

این مجموعه تلویزیونی همچنین به اپراتورهای کروز اجازه می‌دهد تا از طریق فناوری‌های Smart Share ،Screen Share و Bluetooth Sound Sync، پخش بی‌سیم موسیقی و محتوای ویدئویی از دستگاه‌های تلفن همراه و لپ تاپ‌های مسافران را فعال کنند.

هر پنج مدل تلویزیون کشتی‌های تفریحی، علاوه بر تنوع گسترده‌ای از گزینه‌های رابط کاربری و امکانات اتصال، شامل سیستم مدیریت حقوق دیجیتالی Pro: Idiom است که برای دسترسی به محتوای با ارزش بالا و در عین حال جلوگیری از دزدی دریایی ویدئو طراحی شده است. پوشش منسجم ال‌جی بر روی مدارهای مهم به گونه‌ای طراحی شده است که به محافظت از تلویزیون‌ها در برابر دمای بسیار پایین یا زیاد، گرد و غبار، رطوبت و هوای شور در محیط سخت دریایی کمک می‌کند.

ال‌جی برای کاربردهای کشتی‌های تفریحی که نیاز به اندازه تلویزیون‌های بزرگتر دارند، مجموعه کاملی از تلویزیون‌های هوشمند هتلی را ارائه می‌دهد که ابعاد آنها از 49 تا 75 اینچ متغیر است. این مدل‌ها در سری US770H ال‌جی، با ویژگی‌های تلویزیونی داخلی هتل، ممکن است در سوئیت‌های لوکس و سایر برنامه‌های مهمان‌نوازی از افق تا کناره دریا استفاده شود.

مکمل تلویزیون‌های اتاق خواب کشتی، نمایشگرهای LED با نمای مستقیم (DVLED) با فرمت بزرگ ال‌جی هستند که برنده جایزه شده‌اند. این نمایشگر در اندازه‌های 81 اینچ تا 49 فوت برای فضاهای داخلی و از 19 تا 48 فوت برای مناطق روشن و بیرونی موجود است. صفحه نمایش‌های ال‌جی با نسبت تصویر 16:9 با وضوح 2K ،4K و 8K  در دسترس هستند، در حالی که پیکربندی dual2K و dual4K نسبت ابعاد فوق‌العاده گسترده 32:9 را ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید