۲۱ شهریور ۱۴۰۰

نسخه جدید و محدود ایرباد ال‌جی Tone Free در هند

ال‌جی هند ایرباد ال‌جی Tone Free را در سه مدل HBS-FN7 ،HBS-FN6 و HBS-FN5U عرضه کرد. این محصول مجهز به پایه شارژ UVnano با نور ماوراء بنفش است که هدفون را ضد عفونی می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس یک نسخه محدود از هدفون LG Tone Free را به مناسبت جشن گانش چاتورتی (Ganesh Chaturthi) عرضه کرده است. این ایرباد مخصوص دارای یک جعبه با طرح چاپی گانشا رایگان به ارزش 1499 روپیه به همراه یک قاب زیبا در رنگ‌های نقره‌ای و سبز است. مصرف‌کنندگان می‌توانند از این هدفون‌های نسخه محدود تحت پیشنهاد “الهه صدا”ی ال‌جی (Sounds Divine) استفاده کنند.

قاب جدید دارای چراغ LED در قسمت بالا است تا سطح شارژ و وضعیت UVnano را نشان دهد. همچنین دارای لغو نویز فعال (ANC)، و تنظیم صدای مریدین است.

ایرباد LG Tone Free جدید با ویژگی “Find my Earbuds” برای یافتن هدفون‌های ناپدید شده با استفاده از برنامه کاربردی Tone Free ارائه می‌شود. این برنامه آخرین مکان ایرباد را با استفاده از GPS نشان می‌دهد.

برنامه LG Tone Free برای دستگاه اندروید و iOS در دسترس است، تنظیمات صدای EQ Meridian با توجه به سلیقه موسیقی شنونده، از طریق چهار حالت پیش فرض، تجربه گوش دادن را بهبود می‌دهد.

مدل HBS-FN5U از ایرباد LG Tone Free دارای پردازش فضایی هدفون مریدین (HSP) است. فناوری HSP یک صحنه صوتی واقع‌گرایانه ایجاد می‌کند که تجربه گوش دادن به بلندگوهای واقعی را شبیه‌سازی می‌کند. ایرباد LG Tone Free FN7 با لغو فعال نویز (ANC) عرضه می‌شود و از رتبه IPX4 برای تعریق و باران بهره می‌برد.

ایرباد HBS-FN7 ال‌جی دارای عمر باتری 21 ساعته با حداکثر 7 ساعت پخش و 14 ساعت اضافی در پایگاه خود است. ال‌جی HBS-FN6 عمر باتری 18 ساعته با حداکثر 6 ساعت پخش دارد و طول عمر باتری ال‌جی FN5-U در مجموع 18 ساعت است و شما می‌توانید تا 6 ساعت در هدفون و 12 ساعت دیگر در پایگاه پخش کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید