۰۴ آذر ۱۴۰۰

ال‌جی برنده جایزه AutoSens 2020 Vision برای همکاری با مرسدس بنز

ال‌جی با فناوری پیشرفته ADAS محدودیت‌های حمل و نقل در آینده را از میان برمی‌دارد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) و مرسدس بنز AG برندگان مشترک این هفته در جوایز سالانه AutoSens، جشن جهانی رانندگی خودکار و سیستم‌های کمک راننده پیشرفته (ADAS)، معرفی شدند.

کنفرانس AutoSens هر ساله شرکت‌هایی که نوآوری برتری دارند در شش دسته معرفی می‌کند؛ ال‌جی در دو دسته نامزد شده بود: جایزه Vision 2020 و جایزه توسعه سخت‌افزار سال. جایزه ویژن 2020 برای قدردانی از تأثیر، پایداری، مشارکت در صنعت و الهام گرفتن از فناوری‌های آینده به ال‌جی و مرسدس بنز اعطا شد. جایزه توسعه سخت افزار سال نیز به دلیل تجاری‌سازی موفقیت‌آمیز فناوری دوربین چند منظوره جلو و فراتر رفتن از مرحله مفهومی به ال‌جی تعلق گرفت.

ال‌جی و مرسدس بنز در هفت سال گذشته در زمینه فناوری دوربین ADAS با یکدیگر همکاری کرده‌اند و حاصل کار خود را در سدان جدید کلاس C 2021 که ماه گذشته عرضه شد، تجاری کرده‌اند.

جوایز AutoSens، که برای اولین بار در سال 2015 برگزار شد، بهترین نوآوری‌ها و نوآوران در زمینه ADAS و همین طور فناوری خودروهای خودران را جشن می‌گیرد. هر ساله نمایندگانی از خودروسازان، تامین‌کنندگان، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و دانشگاه‌ها در انجمن‌های آنلاین AutoSens، کنفرانس‌ها و بسترهای آموزشی، رویدادهای نمایشگاهی و کارگاه‌های آموزشی در این جوایز شرکت می‌کنند تا صنعت خودروهای خودران را که به سرعت در حال رشد هستند و بدون فناوری ADAS نمی‌توانستند به منصه ظهور برسند، بهتر بشناسند و درک کنند.

دکتر پارک یانگ کیونگ، کارشناس هوش مصنوعی Vision در ال‌جی، و دکتر بنجامین مارکس از تیم دوربین چند منظوره مرسدس بنز جایزه را پذیرفتند و سخنرانی کردند؛ آنها در این سخنرانی تجربه ارزشمند همکاری چندین ساله خود به منظور ساخت دوربینی که ایمنی واقعی در زندگی را بهبود بخشیده و الزامات ایمنی سختگیرانه NCAP اروپا را برآورده می‌کند توضیح دادند. فناوری پیشرفته توسعه یافته توسط این دو شرکت قادر است از یادگیری عمیق و حسگرهای چند رادار استفاده کند تا داده‌های محیطی بسیار بیشتری را برای تجزیه و تحلیل به واحد پردازش مرکزی تحویل دهد. داده‌های بیشتر منجر به تجزیه و تحلیل بهتر و ایمنی بیشتر می‌شود.

دکتر کیم جین یونگ، رئیس شرکت قطعات خودروی ال‌جی، گفت: «ارزش نمایشی برای مشتریان خودروی ما پاداش نهایی ال‌جی است. افتخار همراهی با مرسدس بنز برای ال‌جی بسیار معنادار است، زیرا ما در تلاش برای کمک به نوآوری در حمل و نقل آینده هستیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید