۲۸ فروردین ۱۴۰۱

ال‌جی با تهویه مطبوع Dual Cool تابستان را خنک می‌کند

با نزدیک شدن به گرمای شدید تابستان، مطمئناً باید منتظر قبوض برق بالا باشید. در این فصل، بسیاری از مردم در خانه می‌مانند – کودکان در حال مطالعه هستند در حالی که اکثر بزرگسالان هنوز در خانه کار می کنند. بنابراین، استفاده از تهویه مطبوع برای راحت بودن برای کل خانه بسیار مهم است.

با این حال، همه واحدهای تهویه مطبوع یکسان ساخته نمی‌شوند. برخی از آنها توانایی استفاده طولانی مدت را ندارند و برخی دیگر از فناوری قدیمی استفاده می‌کنند که انرژی زیادی مصرف می‌کند. همین امر می‌تواند به سرعت به مشکل تعمیر و نگهداری، تعمیرات و قبوض نجومی برق تبدیل شود.

ال‌جی الکترونیکس نیاز به یک راهکار مطمئن، بدون نگرانی و مقرون به صرفه تهویه مطبوع را درست به موقع برای تابستان تشخیص می‌دهد. مجموعه تهویه مطبوع ال‌جی Dual Cool از یک اینورتر دوگانه برای صرفه‌جویی دوگانه نیرو می‌گیرد. از آنجایی که اینها به صورت اسپلیت و نوع پنجره در دسترس هستند، برای هر محل سکونتی، چه بزرگ و چه کوچک، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. شما می‌توانید با آگاهی از اینکه یک تهویه مطبوع مطمئن و بدون دردسر دارید که بودجه شما را به حداکثر می‌رساند، راحت بخوابید.

نیروی کار پشت سر این پس‌انداز کمپرسور دوگانه اینورتر است. این نوآوری ال‌جی مشکل نامناسب بودن، عدم بازدهی و پر سر و صدا بودن را حل می‌کند. در نتیجه، کولر گازی سریع‌تر خنک می‌شود، دوام بیشتری دارد و بی‌صداتر کار می‌کند. کمپرسور دوگانه اینورتر بسیار کم مصرف است. نسبت به سایر کولرهای گازی با کمپرسور با سرعت ثابت تا 70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند. ال‌جی Dual Cool به طور مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا سطح دمای مطلوب را حفظ کند. همچنین دارای گارانتی 10 ساله است و کاربران می‌توانند از مزایای کولر گازی ال‌جی برای مدت طولانی‌تری بهره‌مند شوند.

 

سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی Dual Cool به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اتاق‌ها را سریع خنک و تا حد امکان راحت می‌کنند. کمپرسور جادویی خود را با خنک کردن سریع هوا با استفاده از محدوده خنک کننده پرسرعت خود انجام می‌دهد. بنابراین، هوا را دورتر پرتاب کرده و فضاها را سریعتر خنک می‌کند. در میان این همه قابلیت، ال‌جی Dual Cool بی‌صدا نیز هست. هر دو واحد اینورتر نوع پنجره و واحدهای نوع اسپلیت در سطوح صدای کم 44 دسی بل (در حالت کم) کار می‌کنند و صدای غیرضروری را حذف کرده تا عملکرد روان و ساکتی که به سختی متوجه آن می‌شوید به ارمغان بیاورند.

این تهویه هوا برای گرمای شدید ماه‌های تابستان عالی هستند. اینورتر دوگانه باعث صرفه جویی دوگانه می‌شود و آن را به یک انتخاب اقتصادی برای خانه‌هایی با هر بودجه تبدیل می‌کند.

سیستم تهویه مطبوع Dual Cool ال‌جی دارای فناوری ThinQ AI ال‌جی نیز هست. این فناوری به شما امکان کنترل دستگاه را در هر زمان و هر مکان می‌دهد. بدون توجه به اینکه در کجا از برنامه ThinQ در تلفن هوشمند خود استفاده می‌کنید، می‌توانید کولر گازی ال‌جی خود را روشن یا متوقف کنید، حالت را تغییر دهید یا دما را تنظیم کنید.

با سیستم تهویه مطبوع ال‌جی Dual Cool، از تابستان با هوای خنک و آسوده استقبال کنید. اینورتر دوگانه برای صرفه‌جویی دوگانه.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید