۰۸ شهریور ۱۴۰۱

رونمایی ال‌جی از محصولات نگهداری و مراقبت از کفش استایلر در نمایشگاه IFA 2022

 این محصولات جدید که از فناوری‌های شناخته‌شده‌ی مراقبت از البسه ال‌جی بهره‌می‌برند، راه­کار نوآورانه مراقبت تا نگهداری از کفش را معرفی می‌کنند.

 ال‌جی الکترونیکس (‌ال‌جی) با معرفی Styler ShoeCase و ShoeCare در  IFA 2022 ، تجربه‌ی مراقبت از کفش در خانه را متحول می‌کند. راه‌کار‌های جدید ال‌جی به لطف فناوری بهبود دهنده سطح بهداشت،  TrueSteamTM، مراقبت و نگهداری کفش‌ها را به روشی نوآورانه تغییر داده تا سبک جدیدی از زندگی روزمره را ارائه ‌دهد.

با رشد فرهنگ استفاده از کفش‌های کتانی گران‌قیمت با طراحی­های خاص و نسخه محدود در نسل MZ (Millennials و Gen Z)، تحقیقات داخلی ال‌جی نشان داد که این کفش‌های کتانی می­توانند از راه‌کاری بهره‌مند شوند که نه تنها آنها را بیشتر متمایز می‌کند، بلکه از آنها به خوبی مراقبت می­کند.

‏LG Styler ShoeCase  با پنل‌های شفاف راه‌کاری مناسب برای نگهداری از کفش­های شما است. دستگاه استایلر ال‌جی علاوه بر ایجاد محیطی ایده‌آل برای نگهداری از کفش‌ها با محافظت در برابر رطوبت و اشعه ماوراء بنفش که باعث تغییر رنگ پارچه می‌شود، راه حلی کاربردی برای علاقه‌مندان به کفش است تا مدل‌های کفش مورد علاقه خود را به نمایش نیز بگذارند. این دستگاه همچنین دارای قابلیت­هایی مانند چرخش ۳۶۰ درجه ، میز گردان و طراحی مدولار نیز می­باشد که امکان قرار دادن چهار کیس روی هم را فراهم می‌کند.

‏ LG Styler ShoeCare که برای اولین بار در IFA معرفی می­شود نیز مانند بسیاری از لوازم خانگی پیشرفته ال‌جی، از جمله ماشین ظرفشویی و Styler (دستگاه مراقبت از لباس با فناوری بخار) ، از فناوری TrueSteam  این شرکت استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین از خواص فیلتر Zeo-Dry برای جذب رطوبت و کمک به حذف بوی نامطبوع از کفش‌ها استفاده می‌کند و پوشیدن کفش‌ها را خوشایندتر می‌کند.

علاوه بر این، راه­کارجدید LG Styler ShoeCare نگهداری از انواع کفش، از جمله کفش‌های چرمی، جیر و ورزشی را با ۱۰ حالت مختلف بهینه می‌کند. به این صورت که نحوه و میزان استفاده از فناوری بخار TrueSteam را بر اساس نوع و پارچه‌ی کفش تنظیم و کنترل می‌کند. علاوه بر این، محصول بی‌صدا و کارآمد ال‌جی، می‌تواند تا ۴ جفت کفش را تنها در ۳۷ دقیقه (حالت استاندارد) آماده استفاده کند، این در حالی است که تنها با صدای ۳۵ دسی‌بل کار می‌کند، یعنی عملکردی بی‌صدا و کارآمد را تضمین می‌کند.

محصول فوق‌العاده‌ی LG Styler ShoeCare همچنین دارای نازل متحرک چندگانه منحصربه‌فرد ال‌جی نیز هست که داخل کفش‌ها را خشک می‌کند و به راحتی می‌توان آن را با توجه به ارتفاع کفش‌ها تنظیم کرد. از همه جالب‌تر اینکه این دستگاه به قابلیت Dual Care System مجهز است؛ به این‌معنی که مصرف کننده‌ها می‌توانند دو نوع مختلف کفش (با جنس متفاوت) را به طور همزمان تمیز کنند.

به منظور تجربه‌ی راحت‌تر مراقبت از کفش، مصرف کننده‌ها می‌توانند از طریق برنامه LG ThinQ به طیف وسیعی از خدمات LG Styler ShoeCase و ShoeCare دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن ال‌جی به کاربران امکان کنترل و نظارت از راه دور Styler ShoeCase و ShoeCare را می‌دهد، ال‌جی همچنین با دیگر برندهای جهانی فعال در حوزه سبک زندگی همکاری می‌کند تا ویژگی‌ها و عملکردهای جدیدی را به دستگاه مراقبت از کفش خود بیاورد که از طریق مرکز ارتقای برنامه‌های ThinQ در دسترس قرار خواهند گرفت.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید:

«دستگاه Styler و ShoeCare جدید ال‌جی یک راه‌کار مراقبت از کفش برای تمیز کردن، افزایش دوام و نمایش کفش‌ها و ارتقا سطح بهداشت کاربر است. با استفاده از به­روزترین تکنولوژی­های ال­جی و قابلیت کنترل راحت، این محصولات نوآورانه برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال راهی بهتر و آسانتر برای مدیریت مجموعه کفش‌های خود هستند، ایده‌آل هستند. ما به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای زندگی بهتر در خانه برای کاربران خود ادامه خواهیم داد.»

بازدیدکنندگان IFA 2022 می‌توانند جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی، از جمله Styler ShoeCase و ShoeCare را در غرفه این شرکت در سالن 18، (Messe Berlin)  تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید