۲۴ شهریور ۱۴۰۱

شیک و مدرن؛ تلویزیون‌ لایف استایل ال‌جی Posé از مجموعه OLED Objet

ال‌جی الکترونیکس از جدیدترین تلویزیون‌های OLED لایف استایل خود با مدل Posé (LX1) در مجموعه LG OLED Objet Collection در مجموعه رونمایی کرد.

جدیدترین مجموعه تلویزیون‌های لایف استایل ال جی از مجموعه OLED Objet ال‌جی Posé (LX1) است که با طراحی باریک و شیک به طور یکپارچه با دکوراسیون هر اتاق و سبک زندگی کاربر ترکیب می‌شود. تلویزیون Posé که به دقت برای مطابقت با خواسته ها و ارزش های مشتریان طراحی شده است، گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال تلویزیونی هستند که کارهای روزمره و تجربیات آنها را در نظر بگیرد.

Posé شبیه یک مبلمان گران‌قیمت یا شیء هنری است، لبه‌های خمیده ملایمی دارد و به رنگ بژ آرام‌بخش و آرام عرضه می‌شود.  این تلویزیون با طراحی زیبا و دلپذیر مکمل هر دکوراسیونی است و کاربران می توانند از هر نقطه نظر زیبایی چشمگیر Posé را درک کنند. مدل پیشرفته به لطف یک سیستم مدیریت کابل موثر که در هم ریختگی را به حداقل می‌رساند و در عین حال فضای تمیز و مرتبی را در هر زمان ایجاد می‌کند، حتی ناامیدی ناشی از دیدن یا برخورد با کابل های نامرتب را از بین می‌برد.

این تلویزیون، علاوه بر شیک به نظر رسیدن از هر زاویه ای، کیفیت تصویر OLED evo خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد که با مشاهده عملا از هر نقطه کاملاً ثابت می‌ماند. و هنگامی که از Posé برای تماشای فیلم یا نمایش استفاده نمی‌شود، می توان آن را به حالت گالری تغییر کاربری داد. در این حالت کاربران می‌توانند آثار هنری یا عکس‌ها را روی بوم دیجیتالی ال‌جی به نمایش بگذارند و فضای خود را به یک گالری هنری زیبا تبدیل کنند.

این محصول جدید از تلویزیون‌های لایف استایل ال‌جی OLED Objet نشان‌دهنده یک مسیر هیجان‌انگیز جدید برای تلویزیون است و مطمئناً شهرت رو به رشد ال‌جی را به عنوان یک مبتکر پیشرو در سبک زندگی تقویت می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید