۲۸ تیر ۱۴۰۳

ال‌جی آزمایشگاه تحقیق و توسعه جدیدی در اروپا دایر کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال ایجاد آزمایشگاه جدید تحقیق و توسعه راهکار هوا در فرانکفورت آلمان است. این مرکز پیشرفته همسو با آزمایشگاه‌های راهکار هوای ال‌جی در چانگ‌وون کره جنوبی و آزمایشگاهی در آتلانتای جورجیا در آمریکا فعالیت خواهد کرد و یک مثلث تحقیق و توسعه جهانی را ایجاد می‌کنند.

این آزمایشگاه جدید و ۱۰۰۰۰ فوت مربعی عمدتاً روی توسعه راهکارهای گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع (HVAC) با راندمان بالا برای اقلیم‌های مختلف بومی اروپا تمرکز خواهد داشت. تحقیقات و آزمایش روی طیف گسترده‌ای از سیستم‌های HVAC مسکونی و تجاری سبک از جمله پمپ‌های حرارتی، سیستم‌های نظارت بر انرژی و پلتفرم‌های مدیریت انرژی انجام خواهد شد. آزمایشگاه فرانکفورت از طریق اجرای یک برنامه تحقیق و توسعه گسترده و متمرکز بومی، توانایی ال‌جی در ارائه راهکارهای HVAC متناسب با بازار اروپا را تقویت خواهد کرد.

علاوه بر این، این آزمایشگاه جدید با کنسرسیوم اروپایی تحقیقات پیشرفته پمپ حرارتی این شرکت که اخیراً راه‌اندازی شده، همکاری خواهد کرد تا پمپ‌های حرارتی ایجاد کنند که بتوانند به طور قابل اعتمادی عملکرد گرمایشی با بالاترین سطح را در زمستان‌های سخت اروپای شمالی ارائه بدهند. ال‎جی برای تقویت قابلیت‌های کسب و کار HVAC اروپایی خود، قصد دارد تا استعدادهای بومی را در زمینه‌هایی مانند طراحی پمپ حرارتی و فناوری خانه‌های هوشمند پرورش بدهد و به طور فعالانه جذب کند.

بازار تهویه مطبوع اروپا در سال‌های آتی به دلیل سیاست‌های انرژی اتحادیه اروپا رشد چشمگیری خواهد داشت. اینها شامل طرح REPowerEU می‌شود که هدف آن کاهش مصرف انرژی، تنوع بخشیدن به عرضه انرژی، گسترش منابع انرژی تجدیدپذیر و کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی تا سال ۲۰۳۰ میلادی است. علاوه بر این، سیاست Green Deal به رهبری اتحادیه اروپا به دنبال کاهش بیشتر انتشار کربن تا سال ۲۰۳۰ و حتی بیشتر تا سال ۲۰۴۰ است تا در سال ۲۰۵۰ به جامعه‌ای بدون کربن برسیم.

سیاست‌های انرژی اتحادیه اروپا به طور قابل‌توجهی تقاضا برای محصولات الکتریکی با راندمان بالا، به ویژه سیستم‌های گرمایش و سرمایش پمپ حرارتی با راندمان بالا را افزایش داده است. این سیستم‌ها انتشار کربن کمتری را در مقایسه با محصولات متداول مبتنی بر سوخت فسیلی ارائه می‌دهند.

محصولات HVAC ال‌جی از جمله پمپ‌های حرارتی بسیار کار‌آمد به دلیل فناوری پیشرفته اجزای اصلی یا فناوری اصلی این شرکت بسیار رقابتی هستند. ال‌جی قطعات کلیدی مانند کمپرسورها و موتورها را توسعه می‌دهد و تولید می‌کند که برای محصولات تهویه مطبوع و انواع لوازم دیگر ضروری هستند. این شرکت همچنین به طور فعال در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده تا به طور مداوم فناوری‌های پیشرو در صنعت خودش از جمله مبدل‌های حرارتی، اینورترها و پمپ‌های حرارتی را ارتقا بدهد.

برای رشد B2B و افزایش کارایی مدیریت، کسب و کار HVAC ال‌جی در حال توسعه یک سیستم جامع بومی است که همه حوزه‌های عملیاتی از تحقیق و توسعه و فروش گرفته تا نگهداری و تعمیر و خدمات مشتری را در بر بگیرد. ال‌جی به‌عنوان بخشی از این طرح نیز شبکه آکادمی‌های HVAC خودش را به ۶۲ مکان در ۴۳ کشور در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا و آسیا گسترش داده است و سالانه بیش از ۳۰۰۰۰ مهندس HVAC را آموزش می‌دهد.

جیمز لی رئیس واحد راهکارهای هوا در لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«همراه با توسعه راهکارهای متمایز HVAC متناسب با آب‌وهوای منطقه‌ای اروپا، آزمایشگاه تحقیق و توسعه راهکار هوای جدید ما در فرانکفورت از تلاش‌های جهانی جاری ما در کربن‌زدایی و الکتریکی سازی حمایت خواهد کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید