۰۹ مرداد ۱۴۰۳

ارتقای سلامت جسمانی با مسابقه ۱۰ هزار نفری ال‌جی در قلب بانکوک

ال‌جی بر این باور است که کلید یک زندگی شاد در پذیرش و گسترش خوش‌بینی نهفته است. این شرکت متعهد به ابتکارات و طرح‌هایی است که جوامع را تشویق کنند تا در فعالیت‌های ارتقا سلامت جسمانی و تناسب اندام شرکت کنند.

ماه گذشته، ال‌جی تایلند مسابقات قهرمانی تایلند Kao Ta Jai 10K Thailand Championship 2024 Presented by LG را برگزار کرد که یک مسابقه ۱۰ کیلومتری است که در سانام لوآنگ در قلب شهر بانکوک برگزار شد. این رویداد با همکاری انجمن Step Challenge Association، دپارتمان بهداشت تایلند، بنیاد ارتقای سلامت تایلند،‌ انجمن دو و میدانی تایلند و سازمان گردشگری تایلند برگزار شد.

مسابقات Kao Ta Jai 10K Thailand Championship 2024 Presented by LG معیار جدیدی را برای مسابقات بین‌المللی تعیین کرده است. این رویداد با حمایت انجمن دو و میدانی تایلند، بر تضمین یک مسیر مسابقه ایمن، مسافت‌های تأیید شده و آمار رسمی نتایج دویدن برای همه شرکت‌کنندگان تمرکز دارد.

هدف اصلی این رویداد نیز ترویج فعالیت‌ها برای سلامت جسمانی بهتر و تقویت حس قوی جامعه مرتبط با ورزش بود. ال‌جی تایلند به‌عنوان حامی رسمی این رویداد، مردم را تشویق می‌کند تا از ورزش کردن و دویدن با هم در محیطی مملو از انرژی مثبت لذت ببرند.

این رویداد با جذب بیش از ۷۰۰۰ شرکت‌کننده، علاقه قابل‌توجهی را از سوی افراد آگاه به سلامت جلب کرد. سطح بالای مشارکت نشان‌دهنده آگاهی روزافزون مردم تایلند درباره اهمیت مراقبت از سلامتی است و نشان می‌دهد که وقتی جامعه دور هم جمع می‌شوند تا لذت ورزش کردن را به اشتراک بگذارند، چطور پیام Life’s Good نشان داده می‌شود.

علاوه بر این، این رویداد برای الهام بخشیدن و تشویق مردم تایلند به فعالیت بدنی و ورزش بیشتر طراحی شده است که می‌تواند بار سنگینی از روی دوش پرسنل پزشکی بردارد و عوامل خطر بیماری‌های مزمن را در این کشور کاهش بدهد. از آنجایی که افراد بیشتری در تایلند سلامت خودشان را حفظ می‌کنند، سیستم مراقبت‌های بهداشتی ملی به بهبود خودش ادامه خواهد داد.

برای جذاب‌تر شدن این رویداد نیز بیش از ۵۰۰ عضو ال‌جی تایلند از جمله کارمندان این شرکت در شهر بانکوک به همراه دوستان و عزیزان خودشان و همچنین کارمندان شرکای ال‎‌جی به این ماراتن پیوستند. علاوه بر این، ال‌جی تایلند همچنین فعالیت داخلی Countdown 50 days, 500K steps, Kaotajai 10K Championship 2024 Presented by LG را ارائه کرده که تمام کارمندان را تشویق می‌کند تا گام‌های خودشان را افزایش بدهند و برای آمادگی برای این ماراتن ورزش کنند. برنده این فعالیت در ۵۰ روز مجموعاً ۱۰۰۲۹۳۹ گام برداشت.

پس از اتمام مسابقه نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند از غرفه ال‌جی دیدن کنند تا درباره جدیدترین محصولات نوآورانه این شرکت و نحوه ایجاد زندگی بهتر ال‌جی اطلاعات بیشتری کسب کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید